Man van de race: usa

Gestart door FolkertE, 02 november 2014 - 23:16:15

« vorige - volgende »

Wie was relatief gezien het beste bezig vandaag.

Lewis Hamilton
3 (15%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Daniel Ricciardo
10 (50%)
Felipe Massa
0 (0%)
Valteri Bottas
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (5%)
Sebastian Vettel
2 (10%)
Kevin Magnussen
0 (0%)
Jean-Erik Verne
1 (5%)
Pastor Maldonad.
3 (15%)

Totaal aantal stemmen: 20

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 03 november 2014 - 17:49:55
Citaat van: Matthijs op 03 november 2014 - 16:35:08
Citaat van: Franky R. op 03 november 2014 - 13:31:54
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 23:51:09
Jullie moesten eens een dag met mij karten...


En dan meteen buiten karten? Kartcentrum Leystad... :P ...Gelukkig hebben Peter en ik een kleine voorsprong. ;D

Is je goed bevallen he, dat karten daar!?
;D ;D ;D


Zekers!

Lelystad organiseert de KCL Cup op een aantal zondagen, 42,50 euro voor twee races. Het seizoen is al aan de gang, maar je kunt vast wel een los raceje rijden. Iets voor jou?

Arthur

Ik heb altijd het idee dat als ik als rookie op zo'n kartbaan enkel te maken krijg met blauwe vlaggen en dus alleen daar mee bezig ben [en dus met in de weg rijden of uitwijken]. Dat is de reden dat ik me er nooit aan gewaagd heb [en alleen op de PC aktief ben ;D]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Daniel Ricciardo
wederom best of the rest...

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 03 november 2014 - 20:19:30


Lelystad organiseert de KCL Cup op een aantal zondagen, 42,50 euro voor twee races. Het seizoen is al aan de gang, maar je kunt vast wel een los raceje rijden. Iets voor jou?


Ja, die had ik gezien. Ben lid van hun Facebookpagina, maar ze reden op de dagen dat de F1 ook races heeft. Ik hoop inderdaad eens een losse race mee te pikken, maar zou daar graag een reportage van willen maken.


Wie weet, Matthijs... :)