Round 17: Austin, USA

Gestart door Franky R., 27 oktober 2014 - 14:18:55

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Sabai op 02 november 2014 - 22:43:57
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:40:34
Citaat van: Sabai op 02 november 2014 - 22:36:28
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:33:38
Hij laat het niet liggen in de zin van dat hij faalt of blundert, hij kan gewoon niet harder. En Lewis wel.

Maar hij profiteert ook niet van de kansen die hij krijgt. Want dan gaat hij weer overcompenseren door flatspots te rijden ofzo. Dat vind ik wel falen,.

Zeker. Daaraan zie je gewoon dat Hamilton harder kan. Rosberg zit er gewoon voor 101% in. Dan ga je soms net iets over het randje. Maar met hele beperkte schade hoor. Verder vind ik deze uitslag een prima weergave van het onderling verschil. Geldt ook voor de stand in het kampioenschap.

Zeker. Hij doet niet veel onder voor Hamilton.Een gevalletje net niet.

Agree.

SDG

Hamilton staat nu 24 punten los op Rosberg. Volgende week kan hij bij een nulscore van Rosberg tot 49 punten uitlopen, wat nog niet volstaat. De titelstrijd gaat dus door tot de slotrace.

0634

Daarom. Geniale zet, die dubbele punten.

Figge

Das de theorie. Maar vandaag is toch wel duidelijk geworden dat Hamilton net dat ene beetje extra heeft. Onder druk zetten én clean er voorbij.
Volgens mij was dat de WK aan t het werk. Hij kan er 8  op rij doen toch?

0634

Dit seizoen wel. Record is 9. Dus volgend jaar nog 2 en bingo.

Wings

Citaat van: Figge op 02 november 2014 - 22:54:18
Das de theorie. Maar vandaag is toch wel duidelijk geworden dat Hamilton net dat ene beetje extra heeft. Onder druk zetten én clean er voorbij.
Volgens mij was dat de WK aan t het werk. Hij kan er 8  op rij doen toch?

Zeker. Gewoon strak gereden als een echte baas. Hoewel ik het Hamilton ontzettend gun vind ik het erg amusant als Rosberg wint. Wel door de dubbele punt regel natuurlijk.

0634

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:58:34
Citaat van: Figge op 02 november 2014 - 22:54:18
Das de theorie. Maar vandaag is toch wel duidelijk geworden dat Hamilton net dat ene beetje extra heeft. Onder druk zetten én clean er voorbij.
Volgens mij was dat de WK aan t het werk. Hij kan er 8  op rij doen toch?

Zeker. Gewoon strak gereden als een echte baas. Hoewel ik het Hamilton ontzettend gun vind ik het erg amusant als Rosberg wint. Wel door de dubbele punt regel natuurlijk.

Voor de discussie wel. En als persoon maakt het me niet uit of het Lewis of Rosberg is. Maarrrr Lewis laat ondubbelzinnig zien dat er maar eentje de beste is in de 2e seizoenshelft.

Wings

Vandaar dat ik ook zeg dat ik het Lewis gun.

rafael25


0634

Overigens, ik ben wel een beetje fan van Perez, maar dit was wel heel slecht hoor... man man man.


0634


FolkertE

Citaat van: Figge op 02 november 2014 - 22:54:18
Das de theorie. Maar vandaag is toch wel duidelijk geworden dat Hamilton net dat ene beetje extra heeft. Onder druk zetten én clean er voorbij.
Volgens mij was dat de WK aan t het werk. Hij kan er 8  op rij doen toch?
7.
Monza, Singapore, Japan, Rusland, America, Brazilië en Abu Dhabi.

Figge

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 23:08:35
Vandaar dat ik ook zeg dat ik het Lewis gun.

Maar het toch ook wel stoer is als Rosberg dan de titel haalt. Als je kampioen wordt tegen Hamilton in deze vorm ;)

Figge

Citaat van: F1fan2987 op 02 november 2014 - 23:22:38
Citaat van: Figge op 02 november 2014 - 22:54:18
Das de theorie. Maar vandaag is toch wel duidelijk geworden dat Hamilton net dat ene beetje extra heeft. Onder druk zetten én clean er voorbij.
Volgens mij was dat de WK aan t het werk. Hij kan er 8  op rij doen toch?
7.
Monza, Singapore, Japan, Rusland, America, Brazilië en Abu Dhabi.

Serieus? Oh dan valt mij dat toch wel ietsje tegen moet ik eerlijk zeggen, alle kansen nog open voor Rosberg.
:P Flauw ik weet t.