Round 17: Austin, USA

Gestart door Franky R., 27 oktober 2014 - 14:18:55

« vorige - volgende »

SDG

Pamela Anderson is ook een dagje ouder geworden...  :P

0634


Perton

Oja dat is ook zo, dat ze vanaf nu altijd de coureurs naar vooraan de grid willen loodsen. Ik ben er nu al klaar mee.

FolkertE

Citaat van: Sabai op 02 november 2014 - 20:41:12
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 20:18:01
Echt? Vind het een verrukking. Veel beter dan 2 uur s middags als kinderen hier ronddartelen en in en uit lopen. Nu ligt alles rustig op bed. Kan pappa lekker tv kijken.

Als het rond 7 uur in de avond is vind ik ook beter dan 2 uur in de middag. Maar ik heb zin in deze race  :) dus van mij mag het los gaan.
Ik ben ook benieuwd wat Vettel gaat doen, dus ik hoop voor je dat je waar krijgt voor je wachten ;)

Perton

Die auto is natuurlijk volledig gebouwd op de race, net als destijds in Abu Dhabi. Ik verwacht dan ook dat ie flink naar voren rijdt, en afhankelijk van hoe sterk Red Bull dit weekend is, ook een heel erg mooi resultaat kan behalen. Heb verder nog niks van het weekend gezien, dus ik durf geen concrete positie te noemen. Maar ik zou verbaasd zijn als hij bijvoorbeeld matigjes 9e werd.

FolkertE

Krijg nou wat, die baard van Daniel was dus echt. Ik dacht dat het een stunt of soepje was. ;D.


Wings


FolkertE


Perton

Sutil zorgt voor zijn contractverlenging.

Perton


Wings


0634

Citaat van: F1fan2987 op 02 november 2014 - 20:54:58
Krijg nou wat, die baard van Daniel was dus echt. Ik dacht dat het een stunt of soepje was. ;D.

is het ook. Omdat ie in texas racet ;)

Kootje

Gezien de hoeveelheid zooi op de baan gaat dit nog wel ff duren denk ik zo. >:(

FolkertE

Ik heb iig al weer excusses klaar liggen mochten zowel Hamilton als Kimi niet goed presteren vandaag ;D.

Maar zag er knullig uit eigenlijk. Sutil ging wijd en Perez was wat optimistisch.

@Wings, wat heeft mijn geslachtsorgaan nou weer te maken met deze race  >:(