Round 17: Austin, USA

Gestart door Franky R., 27 oktober 2014 - 14:18:55

« vorige - volgende »

Maikel0230

Citaat van: Fietser op 01 november 2014 - 11:29:28
Beetje bijzonder dat hierboven, n.a.v. mijn posting, gereageerd wordt op het verschil tussen Verstappen en Kvyat, maar niet op het resultaat van Nasr, dat ik toch ook benoemde. De jonge en onervaren Braziliaan reed minder rondes en was sneller dan de Nederlander. Oke, het zegt niet alles of misschien wel niks, maar het valt wel op. En natuurlijk zegt Verstappen dat hij niet de grenzen opzocht, en dat zal best, maar leuk zal hij het niet vinden, geen enkele coureur trouwens.

Nasr rijdt dan ook met een Williams natuurlijk ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 01 november 2014 - 09:56:13
Citaat van: Fietser op 01 november 2014 - 09:03:54
Verstappen prima. Slechts 2/10 achter Nasr en 1 seconde achter zijn teammaat. Het zegt natuurlijk (nog) weinig...
sarcastisch? of serieus? 1 seconde is nl best veel tov je teamgenoot. Maar goed, we kennen de programma's niet. Maar dan kun je ook niet zeggen dat ie het prima deed.
Maar als het om Verstappen gaat komt voorlopig de speciale meetlat op tafel.   ;)

0634

Niet echt. Alleen bij dat deel van NL dat ineens in F1 geinteresseerd is vanwege Max. Het deel dat altijd al F1 kijkt kan dat best goed beoordelen hoor.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 01 november 2014 - 10:15:24
Overigens zegt Max ook zelf dat hij de limiet nog niet op zoekt maar kiest voor het maken van kilometers.
Kvyat zit daar na 1,5 jaar Toro Rosso natuurlijk anders in.


Precies dat...je was mij al voor, Peter.

FolkertE

Citaat van: Franky R. op 01 november 2014 - 16:53:03
Citaat van: gloudiesaurus op 01 november 2014 - 10:15:24
Overigens zegt Max ook zelf dat hij de limiet nog niet op zoekt maar kiest voor het maken van kilometers.
Kvyat zit daar na 1,5 jaar Toro Rosso natuurlijk anders in.


Precies dat...je was mij al voor, Peter.
1,5 jaar? heb ik een half jaar gemist?

Maar gaat niet zo heel lekker bij Mercedes. Zowel Hamilton als Rosberg hebben problemen. Rosberg rem probleem rechts achter en Hamilton had ook iets met zijn auto.

rafael25


FolkertE

Oh, Oh. Daar issie weer ;D.

Ik ga schuilen.

SDG

Zonet zonden ze op Sky de GP van Las Vegas van 1982 opnieuw uit. Frappant detail: de camera's bleven de laatste ronde volledig gefixeerd op wereldkampioen Rosberg; de doorkomst van winnaar Alboreto werd destijds niet eens in beeld gebracht. Als het vroeger beter was, is de regie er dan toch op vooruitgegaan.

Franky R.

Citaat van: SDG op 01 november 2014 - 17:58:32
Zonet zonden ze op Sky de GP van Las Vegas van 1982 opnieuw uit. Frappant detail: de camera's bleven de laatste ronde volledig gefixeerd op wereldkampioen Rosberg; de doorkomst van winnaar Alboreto werd destijds niet eens in beeld gebracht. Als het vroeger beter was, is de regie er dan toch op vooruitgegaan.
:P
SDG, van tijd tot tijd zou ik wel een het keeltje van zo'n regisseur willen dicht knijpen. Op basis van wat laten ze gevechten niet zien, ten faveure van beelden van de koploper.


Rusland was IMHO wel een dieptepunt met Bernie en zijn vriendin Poetin in beeld... ::) ::) ::)

Arthur

Citaat van: Franky R. op 01 november 2014 - 18:43:56
Citaat van: SDG op 01 november 2014 - 17:58:32
Zonet zonden ze op Sky de GP van Las Vegas van 1982 opnieuw uit. Frappant detail: de camera's bleven de laatste ronde volledig gefixeerd op wereldkampioen Rosberg; de doorkomst van winnaar Alboreto werd destijds niet eens in beeld gebracht. Als het vroeger beter was, is de regie er dan toch op vooruitgegaan.
:P
SDG, van tijd tot tijd zou ik wel een het keeltje van zo'n regisseur willen dicht knijpen. Op basis van wat laten ze gevechten niet zien, ten faveure van beelden van de koploper.


Rusland was IMHO wel een dieptepunt met Bernie en zijn vriendin Poetin in beeld... ::) ::) ::)

Dat was idd erg genant.... brrr [triest toch als het om geld gaat...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

Mooi plaatje zo net. Twee grootse coureurs en F1 kampioen. Andretti en Lauda.
Some things are too important to be left in the past.

Wings


Sabai

Nou Rafael25 laat je mooie plaatje maar komen  :P

Wings

Hoppa! Prima uitgangspunt voor morgen. Zou het kampioenschap goed doen als Nico morgen wint.

Sabai

Citaat van: Wings op 01 november 2014 - 20:02:13
Hoppa! Prima uitgangspunt voor morgen. Zou het kampioenschap goed doen als Nico morgen wint.

Ik hoop het dan blijft het lekker spannend.