Round 17: Austin, USA

Gestart door Franky R., 27 oktober 2014 - 14:18:55

« vorige - volgende »

Jehoentelaar


robbert

was natuurlijk als een grap bedoeld op de aantal reacties van dit seizoen. Vele reacties waren, dat races minder leuk waren om te volgen omdat er voor de eerste plaats geen strijd was, terwijl er voldoende strijd was daarachter. Niks verder achter zoeken aub ;)

Fietser

Hoewel als grapje bedoeld, Robbert, heb je daar toch wel gelijk in. Voor een niet gering aantal zich fans noemende belangstellenden gaat het slechts om de voorste plekken, daarnaast om het resultaat van hun meest favoriete rijder(s). Als er vooraan weinig strijd is en de favoriete rijder zijn dag niet heeft, dan wordt het voor zeer velen al gauw saai. En 'saaiheid' is voor de moderne mens zijn grootste gruwel. Dat verklaart ook de vaak zeer lage waarderingscijfers die men menig F1-race toedeelt. 

SDG

Citaat van: F1fan2987 op 29 oktober 2014 - 21:41:03
Citaat van: Franky R. op 29 oktober 2014 - 15:00:58
2012 was 'super' vanwege het spekgladde asfalt. ik wist toen al dat 2013 alleen maar kon tegenvallen. Ook dit jaar verwacht ik niet al te veel spektakel.
De strijd voor de overwinning was saai, maar daar achter waren toch behoorlijk wat gevechten als ik me niet heel erg vergis.

Klopt, ik heb me vorig jaar zelfs best vermaakt met de race. Zie maar mijn commentaar in het 'cijfer voor de race'-topic.

robbert

Citaat van: Fietser op 30 oktober 2014 - 09:15:33
Hoewel als grapje bedoeld, Robbert, heb je daar toch wel gelijk in. Voor een niet gering aantal zich fans noemende belangstellenden gaat het slechts om de voorste plekken, daarnaast om het resultaat van hun meest favoriete rijder(s). Als er vooraan weinig strijd is en de favoriete rijder zijn dag niet heeft, dan wordt het voor zeer velen al gauw saai. En 'saaiheid' is voor de moderne mens zijn grootste gruwel. Dat verklaart ook de vaak zeer lage waarderingscijfers die men menig F1-race toedeelt.
daar kan ik je in volgen. Het is wel jammer dat er een team dominant is. Maar ik kan ook wel genieten van de strijs achter de leiders. Formule 1  bestaat niet alleen uit de top 3 é.

Sabai

Citaat van: Fietser op 30 oktober 2014 - 09:15:33
Hoewel als grapje bedoeld, Robbert, heb je daar toch wel gelijk in. Voor een niet gering aantal zich fans noemende belangstellenden gaat het slechts om de voorste plekken, daarnaast om het resultaat van hun meest favoriete rijder(s). Als er vooraan weinig strijd is en de favoriete rijder zijn dag niet heeft, dan wordt het voor zeer velen al gauw saai. En 'saaiheid' is voor de moderne mens zijn grootste gruwel. Dat verklaart ook de vaak zeer lage waarderingscijfers die men menig F1-race toedeelt.

Đaar heb je gelijk in en is ook niks mis mee imo. Ik betrap mezelf er ook op. Kwalificaties kijk voor het eerst in al die jaren niet meer. En de races blijf ik niet meer perse voor thuis ik kijk de samenvatting wel. Waarschijnlijk wanneer mijn favoriete coureurs weer vooraan rijden zal dat weer anders zijn.


SDG

Precies iemand uit zo'n vunzige rock-'n-roll band.  :)


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Volgens Veronica [KRO gids] rijden ze dit weekend in Brazilie en wordt het live uitgezonden.... :D Tja, zo kan ik het ook met live uitzenden ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: SDG op 30 oktober 2014 - 18:30:53
Precies iemand uit zo'n vunzige rock-'n-roll band.  :)


In opdracht van Mateschitz om de NASCAR-fans te interesseren voor de sport... :P
;D ;D ;D

Wings

Is het onderstaande al langsgekomen?

http://www.formula1.com/news/headlines/2014/10/16537.html

Kwalificatiesysteem is aangepast. In Q1 vallen 4 rijders af, in Q2 vallen er 4 af en Q3 blijft behouden.

Breaktest

He, eindelijk weer eens wat te lachen...

Franky R.

Citaat van: Wings op 31 oktober 2014 - 07:55:24
Is het onderstaande al langsgekomen?

http://www.formula1.com/news/headlines/2014/10/16537.html

Kwalificatiesysteem is aangepast. In Q1 vallen 4 rijders af, in Q2 vallen er 4 af en Q3 blijft behouden.


Yup, Wel de artikelen lezen, Wings... :P
http://www.gppits.net/nieuws/schrale_q1_in_het_vooruitzicht_voor_austin/
;)