Round 17: Austin, USA

Gestart door Franky R., 27 oktober 2014 - 14:18:55

« vorige - volgende »

Kootje

Dat krijg je nu eenmaal met Hamilton, die giert zelf ook weleens uit de bocht. ;D


FolkertE

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 12:54:06
Ik heb het nooit ontkracht zover ik weet. Net als dat ik nooit ontkracht heb dat Hamilton de betere coureur is. Alleen de Hamilton-hype op dit forum dient zo af en toe tegengesproken te worden als het weer eens uit de bocht giert ;).
Precies, omdat je het nooit kon ontkrachten :P
Maar je kunt gewoon niet ontkennen dat Hamilton de beste aller tijden is :P

Sabai

Citaat van: F1fan2987 op 02 november 2014 - 13:06:50
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 12:54:06
Ik heb het nooit ontkracht zover ik weet. Net als dat ik nooit ontkracht heb dat Hamilton de betere coureur is. Alleen de Hamilton-hype op dit forum dient zo af en toe tegengesproken te worden als het weer eens uit de bocht giert ;).
Precies, omdat je het nooit kon ontkrachten :P
Maar je kunt gewoon niet ontkennen dat Hamilton de beste aller tijden is :P

Bij deze , Hamilton is niet de beste aller tijden.  :)

FolkertE

Dammit, daar had ik helemaal geen rekening mee gehouden. Je hebt gelijk, Delatraz is natuurlijk de beste allertijden.

Sabai

Citaat van: F1fan2987 op 02 november 2014 - 14:45:22
Dammit, daar had ik helemaal geen rekening mee gehouden. Je hebt gelijk, Delatraz is natuurlijk de beste allertijden.

Daar is geen speld tussen te krijgen  ;)

Wings

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 12:45:41
Bijkomend voordeel is dat Kootje dan weer met zijn lijst vol pechgevallen de dag zal afsluiten ;).

O God ja! Die Hamilton bezorgt die arme man bergen werk met zijn uitvalbeurten. Toch maar eens een mail sturen of hij de boel meer heel wilt laten volgend seizoen.

FolkertE

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 16:23:43
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 12:45:41
Bijkomend voordeel is dat Kootje dan weer met zijn lijst vol pechgevallen de dag zal afsluiten ;).

O God ja! Die Hamilton bezorgt die arme man bergen werk met zijn uitvalbeurten. Toch maar eens een mail sturen of hij de boel meer heel wilt laten volgend seizoen.
Hahaha, je bent nog te vroeg meneer. Hamilton is nog niet uitgevallen.

Sabai

Tjonge jonge wanneer gaat die race nou eens beginnen.Vind het maar niks zo laat.

0634

Echt? Vind het een verrukking. Veel beter dan 2 uur s middags als kinderen hier ronddartelen en in en uit lopen. Nu ligt alles rustig op bed. Kan pappa lekker tv kijken.

Perton

Kwam mij ook wel goed uit. Feestje in Maastricht gehad, rustig uitgeslapen, begin van de middag auto gepakt naar Groningen, 6 uur thuis, beetje eten, beetje socializen met de vriendin, want die wil ook aandacht nadat ik een weekend weg ben geweest en dan rustig op de race wachten. Met die avondraces kan ik tenminste overdag nog wat dingen ondernemen.

robbert

tja, het kan nooit voor iemand goed zijn é. Ofwel is het nooit goed op een zondagnamiddag, ofwel is het te vroeg ofwel is het te laat,... Let maar op dat het dan nog geen saaie race is ;D :D

Perton

Ik moet wel bekennen toen de seizoensfinale nog in Brazilië was, dat ik wel de hele dag vol spanning zat tot het avond was.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 20:18:01
Echt? Vind het een verrukking. Veel beter dan 2 uur s middags als kinderen hier ronddartelen en in en uit lopen. Nu ligt alles rustig op bed. Kan pappa lekker tv kijken.
Ik heb dus precies het zelfde. Rosalie ligt nu dan bij Mama thuis, maar normaal loopt zij gillend door het huis en mag papa van alles doen, behalve Formule 1 kijken. Dusty tijten is het dan. ;D

En 's avonds kan ik het bier drinken nog verantwoorden, 6 uur 's ochtends is heel moeilijk, om 2 uur zou kunnen, maar om 6, 7 of 8 uur is het normaal.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 20:18:01
Echt? Vind het een verrukking. Veel beter dan 2 uur s middags als kinderen hier ronddartelen en in en uit lopen. Nu ligt alles rustig op bed. Kan pappa lekker tv kijken.

Als het rond 7 uur in de avond is vind ik ook beter dan 2 uur in de middag. Maar ik heb zin in deze race  :) dus van mij mag het los gaan.