Round 17: Austin, USA

Gestart door Franky R., 27 oktober 2014 - 14:18:55

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 21:49:30Godsallemachtig, wat is Rosberg weer waardeloos bezig.

Rijdt een seconde achter Hamilton. Dus die is ook waardeloos bezig?

0634

Hamilton een klasse beter. Dat maakt Rosberg idd niet waardeloos.

Perton

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 21:57:00
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 21:49:30Godsallemachtig, wat is Rosberg weer waardeloos bezig.

Rijdt een seconde achter Hamilton. Dus die is ook waardeloos bezig?
Als je voor de vijfde of zesde race weer niet in staat bent je teamgenoot achter je te houden terwijl je om de titel aan het vechten bent, vind ik dat vrij waardeloos ja.

Wat moet ik dan doen? Hem loven dat ie een hele stint voor Hamilton is gebleven? Chapeau.

0634

gat groeit. Alleen de beste wordt kampioen.

0634

Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:01:03
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 21:57:00
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 21:49:30Godsallemachtig, wat is Rosberg weer waardeloos bezig.

Rijdt een seconde achter Hamilton. Dus die is ook waardeloos bezig?
Als je voor de vijfde of zesde race weer niet in staat bent je teamgenoot achter je te houden terwijl je om de titel aan het vechten bent, vind ik dat vrij waardeloos ja.

Wat moet ik dan doen? Hem loven dat ie een hele stint voor Hamilton is gebleven? Chapeau.

Beetje raar. Rosberg doet alles goed maar is gewoon iets minder goed. Dit is zijn max. Dat is allesbehalve waardeloos maar wel minder dan Lewis.

FolkertE

Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:01:03
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 21:57:00
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 21:49:30Godsallemachtig, wat is Rosberg weer waardeloos bezig.

Rijdt een seconde achter Hamilton. Dus die is ook waardeloos bezig?
Als je voor de vijfde of zesde race weer niet in staat bent je teamgenoot achter je te houden terwijl je om de titel aan het vechten bent, vind ik dat vrij waardeloos ja.

Wat moet ik dan doen? Hem loven dat ie een hele stint voor Hamilton is gebleven? Chapeau.
Zit inderdaad wel wat logica in.

Maar wel apart, Ricciardo gaat in de zelfde ronde naar binnen als Bottas, maar had wel de hardere en duurzamere band. Ik vind Ricciardo wel erg goed bezig nu. Is continue bezig met de Williams.


Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:01:31
gat groeit. Alleen de beste wordt kampioen.
Dan heb ik nog een kans van 100% om Kampioen te worden 8)

En eens met je laatste opmerking.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:03:08
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:01:03
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 21:57:00
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 21:49:30Godsallemachtig, wat is Rosberg weer waardeloos bezig.

Rijdt een seconde achter Hamilton. Dus die is ook waardeloos bezig?
Als je voor de vijfde of zesde race weer niet in staat bent je teamgenoot achter je te houden terwijl je om de titel aan het vechten bent, vind ik dat vrij waardeloos ja.

Wat moet ik dan doen? Hem loven dat ie een hele stint voor Hamilton is gebleven? Chapeau.

Beetje raar. Rosberg doet alles goed maar is gewoon iets minder goed. Dit is zijn max. Dat is allesbehalve waardeloos maar wel minder dan Lewis.

Misschien is waardeloos een beetje sterk uitgedrukt.  Maar man wat laat hij het hier liggen. Hij had 3 sec voorsprong in 2 rondjes weggegeven.

Wings

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 21:58:56
Hamilton een klasse beter. Dat maakt Rosberg idd niet waardeloos.

Ik bedoel maar. Rosberg rijdt er maar een seconde achter. Lijkt mij een prima weergave van het onderling snelheidsverschil.

Perton

#128
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:03:08
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 22:01:03
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 21:57:00
Citaat van: Perton op 02 november 2014 - 21:49:30Godsallemachtig, wat is Rosberg weer waardeloos bezig.

Rijdt een seconde achter Hamilton. Dus die is ook waardeloos bezig?
Als je voor de vijfde of zesde race weer niet in staat bent je teamgenoot achter je te houden terwijl je om de titel aan het vechten bent, vind ik dat vrij waardeloos ja.

Wat moet ik dan doen? Hem loven dat ie een hele stint voor Hamilton is gebleven? Chapeau.

Beetje raar. Rosberg doet alles goed maar is gewoon iets minder goed. Dit is zijn max. Dat is allesbehalve waardeloos maar wel minder dan Lewis.
Ik vind er niks raars aan. Hij bombardeert zichzelf door een goede zomer (of zwakke van Hamilton, het is maar hoe je het wilt zien) tot titelkandidaat, maar als puntje bij paaltje komt, maakt hij er helemaal niks van waar. Dan kan je hem wel met fluwen handschoentjes aanpakken en een sticker voor zijn participatieplakboek geven, maar als titelkandidaat is hij simpelweg waardeloos. Als coureur is hij inderdaad ietsje minder goed dan Hamilton, en dat geeft ook verder niks. Maar hij is niet zomaar een coureur, hij is een titelkandidaat. En die rol vervult hij, weer, slecht.

Over welke races sinds Spa mag Rosberg nou echt tevreden zijn? Behalve Singapore natuurlijk, maar dat was niet zijn schuld dat het daar moeizaam ging.

Sabai

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:06:15
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 21:58:56
Hamilton een klasse beter. Dat maakt Rosberg idd niet waardeloos.

Ik bedoel maar. Rosberg rijdt er maar een seconde achter. Lijkt mij een prima weergave van het onderling snelheidsverschil.

inmiddels is het gat opgelopen naar 3,5 sec

Wings

Citaat van: Sabai op 02 november 2014 - 22:08:33
inmiddels is het gat opgelopen naar 3,5 sec

Rosberg nu flink sneller. Mooi hoor! Ik hoop dat hij kan aansluiten. Hij knokt er wel voor.

0634

Perton hij riep niet hij ging toen aan de leiding.  Alleen is Hamilton gewoon be ter. Dat is lastig toegeven voor Rosberg maar zo is het. Dat is niet waardeloos maar nivoverschil.

Perton

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 22:10:54
Perton hij riep niet hij ging toen aan de leiding.  Alleen is Hamilton gewoon be ter. Dat is lastig toegeven voor Rosberg maar zo is het. Dat is niet waardeloos maar nivoverschil.
Ik heb nergens beweerd dat Rosberg iets riep, maar ik kan me voorstellen dat ik door de term 'bombarderen' te kiezen die suggestie heb kunnen geven. Excuses voor de verwarring in dat geval.

Sabai

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 22:10:45
Citaat van: Sabai op 02 november 2014 - 22:08:33
inmiddels is het gat opgelopen naar 3,5 sec

Rosberg nu flink sneller. Mooi hoor! Ik hoop dat hij kan aansluiten. Hij knokt er wel voor.

Ik hoop het ook maar verwacht er niet veel  van.

Perton

He geinig dat tabelletje met gemiddelde fuel use per ronde en current fuel use. Heb ik dit seizoen niet eerder gezien (of gemist), maar wel interessant dat beide Mercedessen wat boven hun gemiddelde zitten.