Het dubbele punten topic!

Gestart door Wings, 21 oktober 2014 - 16:28:21

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Kootje op 24 oktober 2014 - 15:09:30
Doemscenario, maar niet ondenkbaar. :-X

Nee inderdaad, vraag maar aan Carlos Sainz. In 1998 blies hij in de laatste rally van het seizoen op driehonderd meter van het einde van de laatste klassementsproef zijn motor op. Weg titel...

Kootje


Kootje

Citaat van: Jeroen op 24 oktober 2014 - 18:30:58
Dubbele punten dus. Mooie uitvinding.

Als iedere coureur vooraf zelf zou mogen bepalen in welke race hij die verdubbelaar in wil zetten, dan wel ja .... nu niet.

robbert

Citaat van: Kootje op 24 oktober 2014 - 18:38:17
Citaat van: Jeroen op 24 oktober 2014 - 18:30:58
Dubbele punten dus. Mooie uitvinding.

Als iedere coureur vooraf zelf zou mogen bepalen in welke race hij die verdubbelaar in wil zetten, dan wel ja .... nu niet.

ja eigenlijk zou dat een goede regel zijn ;)

robbert

Citaat van: Kootje op 24 oktober 2014 - 17:24:21
Je hebt gelijk, dat heeft ook weinig zin. Maar ja .... soms moet je ff je ei kwijt nietwaar? En dan is dit forum voor mij 'n mooie plek omdat ik hier gelijkgestemden tegenkom. Bij m'n vrienden hoef ik iig niet aan te komen met auto- en motorsport gerelateerde zaken, die geven alleen om voetbal.

ja je kan inderdaad eens je beklag doen en je frustraties uiten, maar tegen mij werd al eens gezegd dat ik niet moest blijven klagen over de resultaten van ferrari, maar blijkbaar doet men hier hetzelfde over de dubbele puntenregel...

Kootje

Vind ik toch iets anders. Dit topic gaat nu eenmaal over die dubbele puntenregel, waar jij bij ieder racetopic weer met dezelfde post kwam hoe slecht Ferrari er wel niet voor stond en hoe ze blij mochten zijn met punten. Dat is overigens je goed recht, maar daar werd ik ook af en toe weleens moe van. Nu begrijp ik best dat je dat ook van deze discussie kunt worden, maar dan sla je dit topic gewoon over. En dat was bij jou klaagzang over Ferrari nu net niet mogelijk omdat je iedere race weer met die klachten kwam.

robbert

Citaat van: Kootje op 24 oktober 2014 - 19:00:28
Vind ik toch iets anders. Dit topic gaat nu eenmaal over die dubbele puntenregel, waar jij bij ieder racetopic weer met dezelfde post kwam hoe slecht Ferrari er wel niet voor stond en hoe ze blij mochten zijn met punten. Dat is overigens je goed recht, maar daar werd ik ook af en toe weleens moe van. Nu begrijp ik best dat je dat ook van deze discussie kunt worden, maar dan sla je dit topic gewoon over. En dat was bij jou klaagzang over Ferrari nu net niet mogelijk omdat je iedere race weer met die klachten kwam.

het had ook te maken met de races é, maar soit, we gaan offtopic nu.

Hier gaat het idd over de dubbele puntenregel, maar ik zie iedere keer dezelfde post passeren, van hoe oneerlijk die wel is. En als ik telkens een topic zou moeten overslaan als er iets mij niet zou aanstaan, dan kan ik mij gelijk uitschrijven van dit forum, als je snapt wat ik bedoel  ;)
Dit is nu niet aanvallend bedoeld é, maar ik vind wel dat er telkens geklaagd word over de eerlijkheid van het systeem ;)

Kootje

Citaat van: robbert op 24 oktober 2014 - 19:14:16
het had ook te maken met de races é, maar soit, we gaan offtopic nu.

Daarom is het ook je goed recht. ;)


CitaatHier gaat het idd over de dubbele puntenregel, maar ik zie iedere keer dezelfde post passeren, van hoe oneerlijk die wel is. En als ik telkens een topic zou moeten overslaan als er iets mij niet zou aanstaan, dan kan ik mij gelijk uitschrijven van dit forum, als je snapt wat ik bedoel  ;)

Mwah ... om hele topics over te slaan omdat er weleens iets gezegd wordt dat je niet aanstaat, waar je niet in geïnteresseerd bent ed, dat gaat idd wat ver. Dat gebeurd in ieder topic weleens, dus dan kan je idd beter wegblijven. Maar ik zou "for the love of God" niet weten waarom ik 'n discussie zou gaan lezen waaraan ik me stoor, die me niet interesseerd ed. Neem nu het Caterham topic. Die hele discussie omtrend de politiek die zich daar nu afspeelt boeit me totaal niet. Dan ga ik daar dus ook niet tussen zitten.


CitaatDit is nu niet aanvallend bedoeld é, maar ik vind wel dat er telkens geklaagd word over de eerlijkheid van het systeem ;)

No worry's mate.
Maar ja ... das nu eenmaal de discussie die gaande is. De ene helft vind het niet eerlijk, de andere wel. Enige waar we 't allemaal wel over eens zijn, is dat de regel overbodig en ongewenst is. Daar valt dus niet over te discussiëren. Dus tenzij jij nog 'n derde optie hebt om over te ouwehoeren aangaande de dubbele punten, zal je 't hiermee moeten doen.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 24 oktober 2014 - 19:37:42

Mwah ... om hele topics over te slaan omdat er weleens iets gezegd wordt dat je niet aanstaat, waar je niet in geïnteresseerd bent ed, dat gaat idd wat ver. Dat gebeurd in ieder topic weleens, dus dan kan je idd beter wegblijven. Maar ik zou "for the love of God" niet weten waarom ik 'n discussie zou gaan lezen waaraan ik me stoor, die me niet interesseerd ed. Neem nu het Caterham topic. Die hele discussie omtrend de politiek die zich daar nu afspeelt boeit me totaal niet. Dan ga ik daar dus ook niet tussen zitten.
aan storen is een groot woord, maar je leest toch vaak genoeg dingen, die je achteraf prima had kunnen missen ;) Maar idd, met dit soort topics weet je gewoon wat je kunt verwachten, dus dan kun je er zelf voor kiezen of je iets wel of niet leest. Het Caterham topic lees ik ook niet, het Vettel topic sla ik ook al weken/maandenlang over. Maar goed, dit is alweer off topic, voor je het weet gaan mensen zich (terecht) aan deze discussie storen ;)

Kootje


Tuesday

Citaat van: Kootje op 24 oktober 2014 - 19:56:24
Afsplitsen !!!  :P
nu alweer? volgens mij is de redactie de vorige afsplitsing nog aan het vieren ;) en terecht natuurlijk.

Wings

Citaat van: Jeroen op 24 oktober 2014 - 18:30:58Dubbele punten dus. Mooie uitvinding.

Interessante stelling. Licht toe!

Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 24 oktober 2014 - 17:31:55
Andersom is niks aan de hand. Zijn er überhaupt Rosberg-fans op het forum?
Ik wil voor de vorm wel even inspringen als Rosbergfan de komende races.

0634

Citaat van: Wings op 24 oktober 2014 - 20:10:16
Citaat van: Jeroen op 24 oktober 2014 - 18:30:58Dubbele punten dus. Mooie uitvinding.

Interessante stelling. Licht toe!

Okee. Omdat je het vraagt.

Omdat het eerlijk is. Omdat het voor iedereen gelijk is. Omdat we dan nog eerder kunnen roepen: 'maar die jongen heeft meer punten bij elkaar geracet dan Schumacher.' Omdat het nu tot de laatste race spannend blijft. Omdat we 13 pagina's lang over een domme regel lullen. Omdat 15-30-40 in het tennis ook nergens op slaat. En de uitdrukking 'love' in diezelfde sport... waar slaat dat op? Omdat we nu geen domme medailles hebben. Omdat er nog nooit iemand onverdiend wereldkampioen F1 werd. Omdat velen zich er gruwelijk aan storen. Omdat Abu Dhabi de mooiste baan ooit is en het verdient om twee keer zo belangrijk te zijn als al die andere suffe baantjes rond de wereld. Omdat het kan.

robbert

Citaat van: Jeroen op 24 oktober 2014 - 22:50:14
Citaat van: Wings op 24 oktober 2014 - 20:10:16
Citaat van: Jeroen op 24 oktober 2014 - 18:30:58Dubbele punten dus. Mooie uitvinding.

Interessante stelling. Licht toe!

Okee. Omdat je het vraagt.

Omdat het eerlijk is. Omdat het voor iedereen gelijk is. Omdat we dan nog eerder kunnen roepen: 'maar die jongen heeft meer punten bij elkaar geracet dan Schumacher.' Omdat het nu tot de laatste race spannend blijft. Omdat we 13 pagina's lang over een domme regel lullen. Omdat 15-30-40 in het tennis ook nergens op slaat. En de uitdrukking 'love' in diezelfde sport... waar slaat dat op? Omdat we nu geen domme medailles hebben. Omdat er nog nooit iemand onverdiend wereldkampioen F1 werd. Omdat velen zich er gruwelijk aan storen. Omdat Abu Dhabi de mooiste baan ooit is en het verdient om twee keer zo belangrijk te zijn als al die andere suffe baantjes rond de wereld. Omdat het kan.


euh... ok, dat zal de discussie weer oplaaien ::)