Wat is het meest indrukwekkende F1 moment dat jij live hebt meegemaakt?

Gestart door Tuesday, 15 oktober 2014 - 18:58:36

« vorige - volgende »

Edwin90

De discussie over de dubbele punten is afgesplitst in een ander topic. Kunnen we hier verder over de indrukwekkende  F1 momenten. :)

Perton

Ik vond Abu Dhabi 2014 wel indrukwekkend, toen Rosberg dankzij de dubbele punten-regel kampioen werd.

:D

0634


NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 22 oktober 2014 - 20:41:42
Ik vond dit gewoon een indrukwekkende afsplitsing.
Het was ook het eind wat niemand verwachte, maar iedereen op hoopte. Wat een held is die Edwin toch, 1 van de meest indrukwekkende redactie leden ooit van dit forum.

Tuesday

maar het lijkt me sterk dat iemand dat live heeft gezien (behalve Edwin dan), dus wat mij betreft mogen de laatste post worden afgesplitst naar het topic 'indrukwekkende momenten die je helaas net gemist hebt' ;)

Perton


0634

Edwin appte me van te voren. Hij zei 'check de Pits. Legendarische afsplitsing aanstaande.' Ik wist niet wat ik zag. De souplesse. De overtuiging dat dit het enige juiste was, niet alleen voor de pits, maar voor de mensheid. Echt, werkelijk, het is één van die momenten die ik me altijd zal heugen. Ik weet nog precies waar ik was toen die vliegtuigen in die torens vlogen en ook toen Fortuyn werd afgeknald. En dan nu dit. Deze afsplitsing. Voor eeuwig zal ik er trots op zijn dat ik erbij was.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 oktober 2014 - 21:48:21
Edwin appte me van te voren. Hij zei 'check de Pits. Legendarische afsplitsing aanstaande.' Ik wist niet wat ik zag. De souplesse. De overtuiging dat dit het enige juiste was, niet alleen voor de pits, maar voor de mensheid. Echt, werkelijk, het is één van die momenten die ik me altijd zal heugen. Ik weet nog precies waar ik was toen die vliegtuigen in die torens vlogen en ook toen Fortuyn werd afgeknald. En dan nu dit. Deze afsplitsing. Voor eeuwig zal ik er trots op zijn dat ik erbij was.
bij Fortuyn en die vliegtuigen kreeg je ook vantevoren bericht? ;)


Perton

Citaat van: Tuesday op 23 oktober 2014 - 22:22:24
Citaat van: Jeroen op 23 oktober 2014 - 21:48:21
Edwin appte me van te voren. Hij zei 'check de Pits. Legendarische afsplitsing aanstaande.' Ik wist niet wat ik zag. De souplesse. De overtuiging dat dit het enige juiste was, niet alleen voor de pits, maar voor de mensheid. Echt, werkelijk, het is één van die momenten die ik me altijd zal heugen. Ik weet nog precies waar ik was toen die vliegtuigen in die torens vlogen en ook toen Fortuyn werd afgeknald. En dan nu dit. Deze afsplitsing. Voor eeuwig zal ik er trots op zijn dat ik erbij was.
bij Fortuyn en die vliegtuigen kreeg je ook vantevoren bericht? ;)
Dat staat er niet, jongeman. Alleen dat ie toen ook wist waar ie was.

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 oktober 2014 - 08:13:10
Citaat van: Tuesday op 23 oktober 2014 - 22:22:24
Citaat van: Jeroen op 23 oktober 2014 - 21:48:21
Edwin appte me van te voren. Hij zei 'check de Pits. Legendarische afsplitsing aanstaande.' Ik wist niet wat ik zag. De souplesse. De overtuiging dat dit het enige juiste was, niet alleen voor de pits, maar voor de mensheid. Echt, werkelijk, het is één van die momenten die ik me altijd zal heugen. Ik weet nog precies waar ik was toen die vliegtuigen in die torens vlogen en ook toen Fortuyn werd afgeknald. En dan nu dit. Deze afsplitsing. Voor eeuwig zal ik er trots op zijn dat ik erbij was.
bij Fortuyn en die vliegtuigen kreeg je ook vantevoren bericht? ;)
Dat staat er niet, jongeman. Alleen dat ie toen ook wist waar ie was.
er staat ook niet dat het niet zo was, dus een volledig legitieme vraag ;) Jeroen terroriseert ook al jaren het forum, dus wie weet wat voor contacten ie allemaal heeft  ;)

Wings

Overigens vergeet ik wel een bijzonder moment. Als Ferrari-fan zag ik Ferrari voor het eerst kampioen worden in 2000. Memorabel. Geweldig. Met een paar vrienden keek ik de race en tot vroeg in de ochtend dronken we champagne en vierde we feest. Voor mij was dit een hoogtepunt.



Tegenhanger was natuurlijk het afscheid van de man die Ferrari het eerste wereldkampioenschap schonk na jaren lang droog te hebben gestaan. En natuurlijk de successen die volgde.


Tuesday

Citaat van: Wings op 24 oktober 2014 - 20:08:24
Overigens vergeet ik wel een bijzonder moment. Als Ferrari-fan zag ik Ferrari voor het eerst kampioen worden in 2000. Memorabel. Geweldig. Met een paar vrienden keek ik de race en tot vroeg in de ochtend dronken we champagne en vierde we feest. Voor mij was dit een hoogtepunt.
die race was toch juist vroeg in de ochtend?

Arthur

Citaat van: Tuesday op 24 oktober 2014 - 20:13:15
Citaat van: Wings op 24 oktober 2014 - 20:08:24
Overigens vergeet ik wel een bijzonder moment. Als Ferrari-fan zag ik Ferrari voor het eerst kampioen worden in 2000. Memorabel. Geweldig. Met een paar vrienden keek ik de race en tot vroeg in de ochtend dronken we champagne en vierde we feest. Voor mij was dit een hoogtepunt.
die race was toch juist vroeg in de ochtend?

Nogal ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel