kvyat kaliber ricciardo?

Gestart door Leroy, 14 oktober 2014 - 08:40:42

« vorige - volgende »

0634

Maar nu wel, en daarom is hij wisselvallig ;).

Als het goed is, zal hij langzaam stabieler worden in presteren.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2014 - 22:06:14
Maar nu wel, en daarom is hij wisselvallig ;).

Als het goed is, zal hij langzaam stabieler worden in presteren.

Ik hoop dat hij als een speer gaat en goede partij biedt aan Ricciardo :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik hoop dat Max V. als een speer gaat en direct wereldkampioen wordt. Tien keer op rij.

Leroy

Citaat van: Jeroen op 15 oktober 2014 - 06:20:53
Ik hoop dat Max V. als een speer gaat en direct wereldkampioen wordt. Tien keer op rij.

keep on dreaming !

zou het ook graag willen  ;D

ik verwacht dat die "vette vinger" in de ferrari #1 terug krijgt! xD

Jehoentelaar

Oprecht, als die Ferrari met Vettel ineens wel gaat winnen eet ik alles op wat rood is.

FolkertE

Citaat van: Leroyvdheuvel op 15 oktober 2014 - 08:17:42
Citaat van: Jeroen op 15 oktober 2014 - 06:20:53
Ik hoop dat Max V. als een speer gaat en direct wereldkampioen wordt. Tien keer op rij.

keep on dreaming !

zou het ook graag willen  ;D

ik verwacht dat die "vette vinger" in de ferrari #1 terug krijgt! xD
Als dat zo is, ben ik direct geen Vettel fan meer.
Oh, wacht dat was ik al niet ;D.

Maar ik ben het met Jeroen eens, Max word 10 voudig WK, achterelkaar.

Pancake Shield

Misschien dat dat wel iets is wat Kvyat in zijn achterhoofd moet houden. Hij heeft natuurlijk straks wel de druk van Verstappen en eventueel Sainz jr achter in zijn nek hangen. Stel je voor dat een van die twee de sterren van de hemel rijdt en hij er een potje van maakt, kan hij zomaar na een seizoen vervangen worden.

Niet dat ik dat verwacht en ik hoop ook dat Red Bull de Rus de tijd geeft. Maar hij moet geen domme fouten maken.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Leroy

Citaat van: Pancake Shield op 15 oktober 2014 - 10:55:19
Misschien dat dat wel iets is wat Kvyat in zijn achterhoofd moet houden. Hij heeft natuurlijk straks wel de druk van Verstappen en eventueel Sainz jr achter in zijn nek hangen. Stel je voor dat een van die twee de sterren van de hemel rijdt en hij er een potje van maakt, kan hij zomaar na een seizoen vervangen worden.

Niet dat ik dat verwacht en ik hoop ook dat Red Bull de Rus de tijd geeft. Maar hij moet geen domme fouten maken.

ja... of ricciardo presteert niet ... vergeet zijn smile te laten zien... en de rus rijd hem om de oren... en dan max... ja die rijd ze beide onderste boven... en dan word ricciardo vervangen door max!



Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 15 oktober 2014 - 10:00:57
Oprecht, als die Ferrari met Vettel ineens wel gaat winnen eet ik alles op wat rood is.
Mijn banken zijn rood.

Leroy

perton, jij vind je banken afschuwelijk? misschien lust iemand ze rauw volgend seizoen?  ::)

Perton

Ik vind ze niet afschuwelijk, maar ik wens Jehoentelaar veel succes met opeten :P

Leroy

oftewel! je deelt mijn mening  ;D vettel gaat volgend jaar kampioen worden in de rode rakker? :D

Perton


Tuesday

Citaat van: Perton op 15 oktober 2014 - 15:47:05
Liever niet.
ik zou alvast een goede inboedelverzekering afsluiten ;)

Kootje

Citaat van: Perton op 15 oktober 2014 - 15:21:22
Citaat van: Jehoentelaar op 15 oktober 2014 - 10:00:57
Oprecht, als die Ferrari met Vettel ineens wel gaat winnen eet ik alles op wat rood is.
Mijn banken zijn rood.

Hèhèhè .... de mijne ook en die zijn toch aan vervanging toe. Misschien toch maar 'n jaartje juichen voor Vettel en Ferrari, hoe zeer dat ook tegen m'n principes is. :D