kvyat kaliber ricciardo?

Gestart door Leroy, 14 oktober 2014 - 08:40:42

« vorige - volgende »

Leroy

ricciardo gaat hoogst waarschijnlijk gewoon gehakt draaien van de rus in 2015... maar toch  8)

Figge

Daar is de hedendaagse F1 te makkelijk voor. Toch ?

FolkertE

Citaat van: Figge op 14 oktober 2014 - 08:52:10
Daar is de hedendaagse F1 te makkelijk voor. Toch ?
Inderdaad, ik denk dat ik ook wel WK had kunnen worden in de Mercedes ;D.
Nee, maar dat mensen nog steeds denken dat F1 te makkelijk is, is voor mij een raadsel.
(doel daar overigens niet op jou.)

Maar Kyvatt kan het Ricciardo wel lastig maken, ben (nog) geen fan van hem, maar hij kan een leuk partijtje sturen. Had graag hem de strijd zien aangaan met Verstappen.

3phasE

Een jaar geleden dacht ook niemand dat Ricciardo van het kaliber Vettel zou zijn.
Inmiddels weten we beter  ;)

The future is electric!

Pancake Shield

Laten we eerst even afwachten wat het wordt de eerste paar races. Zoals iemand al zei. We dachten eerst ook dat Ricciardo Vettel niet zou kunnen bijhouden. Blijkt toch anders.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Kvyat, hoe leuk ik hem ook vind, is in mijn ogen totaal niet klaar voor een topteam. 2015 zal duidelijk voor Ricciardo zijn ja.

Perton

Citaat van: Jozef op 14 oktober 2014 - 13:35:56
Kvyat, hoe leuk ik hem ook vind, is in mijn ogen totaal niet klaar voor een topteam. 2015 zal duidelijk voor Ricciardo zijn ja.
Ik sluit me hier bij aan. Maar ik denk wel dat Kvyat het in de toekomst goed zal doen bij Red Bull.

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 14 oktober 2014 - 13:13:57
Laten we eerst even afwachten wat het wordt de eerste paar races. Zoals iemand al zei. We dachten eerst ook dat Ricciardo Vettel niet zou kunnen bijhouden. Blijkt toch anders.


100% mee eens! Dus Kvyat leg ik langs dezelfde meetlat. Gewoon de eerste drie races van 2015 afwachten dus.

0634

Ik heb geen flauw idee. Hij is een talent. Maar of hij meteen al met Ricciardo mee kan? Geen idee.

FolkertE

Het word wederom een interessante team strijd volgend jaar.
Niet alleen bij RBR, maar ook bij Mercedes, STR, Mclaren en Ferrari.
Als Kvyatt direct voor Ricciardo komt weten we hoe goed hij is.

Arthur

Nou, ik zou die Kvyat niet zomaar willen uitvlakken. Kan best wel eens een meer dan leuk duel worden  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

Hoewel het een snelle jelle is vind ik hem nog wel wisselvallig.

Maikel0230

Hij wordt denk ik iets te vroeg in het diepe gegooid maar op de lange duur wordt dit ook wel een goeie denk ik

Wordt in ieder geval een interesant duel volgend jaar

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Sabai op 14 oktober 2014 - 20:03:23
Hoewel het een snelle jelle is vind ik hem nog wel wisselvallig.

Hij is een rookie ;).

Arthur

Citaat van: Jeroen op 14 oktober 2014 - 21:46:47
Citaat van: Sabai op 14 oktober 2014 - 20:03:23
Hoewel het een snelle jelle is vind ik hem nog wel wisselvallig.

Hij is een rookie ;).

Volgend jaar niet meer ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel