kvyat kaliber ricciardo?

Gestart door Leroy, 14 oktober 2014 - 08:40:42

« vorige - volgende »

Leroy

Citaat van: Kootje op 15 oktober 2014 - 16:42:48
Citaat van: Perton op 15 oktober 2014 - 15:21:22
Citaat van: Jehoentelaar op 15 oktober 2014 - 10:00:57
Oprecht, als die Ferrari met Vettel ineens wel gaat winnen eet ik alles op wat rood is.
Mijn banken zijn rood.

Hèhèhè .... de mijne ook en die zijn toch aan vervanging toe. Misschien toch maar 'n jaartje juichen voor Vettel en Ferrari, hoe zeer dat ook tegen m'n principes is. :D


jehoentelaar  de klos? xD

Jehoentelaar

Neuh, Alonso wordt volgend jaar lachend kampioen en Vettel haalt alleen twee derde plekken.

Kootje

Vettel heeft maar één overwinning nodig. :P

Jehoentelaar


Kootje

Ik hoop 't voor je, want ik ga dat waarschijnlijk wel vergeten, maar Perton niet. ;D

Perton


0634

Die eindigt niet hoger dan vijfde in die Ferrari. Waarschijnlijk lager.

En dus kan Perton rustig achterover blijven liggen op zijn bank.

Kootje

Hé .... als Maldonado 'n race kan winnen in 'n inferieure Williams Renault, dan moet het Vettel in 'n Ferrari toch zeker lukken. Dat is hij bijna aan zijn status verplicht. ;)

Leroy

Hahaha ik denk ook echt dat ferrari gewoon #1 word volgend jaar gek genoeg liggen die op sche,a omdat de neus voldoed aan de eisen van komend seizoen en dus daar niet meer voor de tunnel in moete.... Dus gaat vettel wel lukken !!!

0634

Citaat van: Kootje op 15 oktober 2014 - 18:58:03
Hé .... als Maldonado 'n race kan winnen in 'n inferieure Williams Renault, dan moet het Vettel in 'n Ferrari toch zeker lukken. Dat is hij bijna aan zijn status verplicht. ;)

Hij is ook aan zijn status verplicht minimaal één enkele race te winnen op het moment dat zijn teamgenoot er drie wint ;).

Kootje

Daar heeft hij nog 3 races de tijd voor.  ;D


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 15 oktober 2014 - 21:14:29
Citaat van: Kootje op 15 oktober 2014 - 18:58:03
Hé .... als Maldonado 'n race kan winnen in 'n inferieure Williams Renault, dan moet het Vettel in 'n Ferrari toch zeker lukken. Dat is hij bijna aan zijn status verplicht. ;)

Hij is ook aan zijn status verplicht minimaal één enkele race te winnen op het moment dat zijn teamgenoot er drie wint ;).
ach ja, Alonso won in 2004 ook geen race terwijl zijn teamgenoot dat wel deed. De 2 jaren daarop werd ie WK. Hamilton is momenteel de enige coureur die in al zn F1 jaren een race won volgens mij, misschien uberhaupt wel de enige in de (wat meer recente) geschiedenis?

Kootje

En met 'n beetje mazzel loopt hij de komende 2 races 7 puntjes in op Ricciardo, valt die laatste uit in Abu Dhabi terwijl hij wint en slaat hij 3 vliegen in 1 klap,. ;)

1) Hij wint die race die hij aan z'n status verplicht is.
2) Hij klopt Ricciardo met 1 punt.
3) Hij is, na de ongenaakbare Mercedessen, best of the rest.

Kan hij alsnog met opgeheven hoofd Red Bull verlaten. :P

0634

Citaat van: Tuesday op 15 oktober 2014 - 21:31:02

ach ja, Alonso won in 2004 ook geen race terwijl zijn teamgenoot dat wel deed. De 2 jaren daarop werd ie WK. Hamilton is momenteel de enige coureur die in al zn F1 jaren een race won volgens mij, misschien uberhaupt wel de enige in de (wat meer recente) geschiedenis?

Dat mag zo zijn, maar Alonso was in 2004 nog nooit kampioen geweest en had toen dus ook die status nog niet op basis waarvan ik - slechts semi-serieus overigens- claimde dat Vettel verplicht was ook ns wat te winnen wanneer Ricciardo dat wel doet.