Cijfer voor Sochi, Rusland

Gestart door Kootje, 12 oktober 2014 - 15:38:45

« vorige - volgende »

Wat vonden jullie ervan?

10 .... ronduit fantastisch, nu al legendarisch
0 (0%)
9 ... zéér vermakelijk
0 (0%)
8 ... mooie race
0 (0%)
7 ... wel aardig
2 (9.1%)
6 ... net aan voldoende
11 (50%)
5 ... net niet voldoende
3 (13.6%)
4 ... niet echt bijzonder
5 (22.7%)
3 ... matig
1 (4.5%)
2 ... ronduit slecht
0 (0%)
1 ... voor de moeite
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Kootje

Ik ga zelf voor de 6 ... net aan voldoende al moet daar eigenlijk 'n NOG voor staan. Na 'n leuke eerste 10 rondes bloedde de race al vrij snel dood. De laatste 15 rondjes werden, na dat alle stops geweest waren, wel weer aardig, maar de echte spanning bleef ontbreken.

Tuesday

ik twijfel tussen een 10 en een 6. k ga toch maar voor een 6.

Jozef

Laat ik het zo zeggen: zonde van m'n tijd vond ik het niet om hiernaar te kijken. Dus een zesje.

Edit: had eigenlijk een punt aftrek willen geven omdat het een Poetin-show was en de rijders dit weekend duidelijk geïnstrueerd waren om Rusland op te hemelen in de media. Dus als iemand na mij een 6 wil geven, stem dan in mijn plaats op 5 aub. :P

Perton

Citaat van: Jozef op 12 oktober 2014 - 15:42:34
Laat ik het zo zeggen: zonde van m'n tijd vond ik het niet om hiernaar te kijken. Dus een zesje.

Edit: had eigenlijk een punt aftrek willen geven omdat het een Poetin-show was en de rijders dit weekend duidelijk geïnstrueerd waren om Rusland op te hemelen in de media. Dus als iemand na mij een 6 wil geven, stem dan in mijn plaats op 5 aub. :P
Bij deze.

Jehoentelaar

4. Heb me op het begin na stierlijk verveeld en tienduizend keer Poetin in beeld was na een tijdje haast misselijkmakend.

Jozef

Citaat van: Perton op 12 oktober 2014 - 15:44:28
Citaat van: Jozef op 12 oktober 2014 - 15:42:34
Laat ik het zo zeggen: zonde van m'n tijd vond ik het niet om hiernaar te kijken. Dus een zesje.

Edit: had eigenlijk een punt aftrek willen geven omdat het een Poetin-show was en de rijders dit weekend duidelijk geïnstrueerd waren om Rusland op te hemelen in de media. Dus als iemand na mij een 6 wil geven, stem dan in mijn plaats op 5 aub. :P
Bij deze.
Haha, dank.  :D

gloudiesaurus

Een 4, na de 1e ronde was het al beslist.
Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan.
En Bernie & Putin 300x in beeld, dat zorgt ook voor een minpunt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634


Arthur

ZES! Begin was aardig [2 ronden] daarna 'Valenciagevoel'. Snel vergeten dus...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Citaat van: Arthur op 12 oktober 2014 - 16:52:03
ZES! Begin was aardig [2 ronden] daarna 'Valenciagevoel'. Snel vergeten dus...

Wat wil je ook, met een omloop die een soort van mix is tussen Valencia en Abu Dhabi? Ook maar een zesje dus.

0634

Is idd niet veel soeps nee, deze baan.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2014 - 17:15:43
Is idd niet veel soeps nee, deze baan.
met dank aan Pirelli. Dr kan iig prima ingehaald worden.

0634

Daarom is ie ook wel iets beter dan Abu Dhabi bijvoorbeeld. Maar een hoogvlieger is het niet.


Arthur

Mwoah, ik heb toch meer met Abu Dhabi...? ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Daar heb je minder kans op inhalen dan in Sochi.