Team orders

Gestart door Leroy, 10 oktober 2014 - 10:33:05

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Perton op 10 oktober 2014 - 20:08:48
Nee. Maar ga dus maar uit van iets tussen de 100.000 en 999.999.

Je leert snel. ;) :P :D ;D

Kootje

Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2014 - 20:04:39
Citaat van: Kootje op 10 oktober 2014 - 19:18:54
Tsja ... ieder zijn ding. Ik vind het juist fijn om 'n favoriet te hebben. Zeker nu die favoriet weer volop in de titelstrijd zit en het WK leid.

Kan. Ik zat vol hartstocht ooit met vriend Senna en vriend Mansell. Je leeft intenser mee denk ik, zowel positief als negatief, maar het is inderdaad wel veel relaxter om geen echte favo te hebben. Denk dat dat ook is wat Arthur bedoeld.


Jij noemt 't relaxter, ik noem dat saaier. Ik heb echt 'n favoriet nodig om te kunnen genieten van 'n sportevenement. Gelukkig beperk ik me dan weer niet tot louter één coureur, maar heb ik diverse favorieten en natuurlijk ook nog Williams om voor te juichen/huilen.

Perton

Citaat van: Kootje op 10 oktober 2014 - 20:27:21
Citaat van: Perton op 10 oktober 2014 - 20:08:48
Nee. Maar ga dus maar uit van iets tussen de 100.000 en 999.999.

Je leert snel. ;) :P :D ;D
Ik blijf erbij dat 100.000 redelijk in de buurt komt van wat het daadwerkelijk zal zijn geweest :P

Tuesday

Citaat van: Perton op 10 oktober 2014 - 20:43:04
Citaat van: Kootje op 10 oktober 2014 - 20:27:21
Citaat van: Perton op 10 oktober 2014 - 20:08:48
Nee. Maar ga dus maar uit van iets tussen de 100.000 en 999.999.

Je leert snel. ;) :P :D ;D
Ik blijf erbij dat 100.000 redelijk in de buurt komt van wat het daadwerkelijk zal zijn geweest :P
zou zo maar kunnen kloppen. Als mensen in termen van 6 of 7 nullen of cijfers gaan praten, dan willen ze stoer doen, maar dan gaat het wel vaak om het minimale..

Kootje

Citaat van: Perton op 10 oktober 2014 - 20:43:04
Citaat van: Kootje op 10 oktober 2014 - 20:27:21
Citaat van: Perton op 10 oktober 2014 - 20:08:48
Nee. Maar ga dus maar uit van iets tussen de 100.000 en 999.999.

Je leert snel. ;) :P :D ;D
Ik blijf erbij dat 100.000 redelijk in de buurt komt van wat het daadwerkelijk zal zijn geweest :P

Dat durf ik ook echt niet tegen te spreken, ik weet 't simpelweg niet.

Arthur

Citaat van: Perton op 10 oktober 2014 - 19:49:23
Citaat van: Arthur op 10 oktober 2014 - 19:15:33
Citaat van: Perton op 10 oktober 2014 - 17:43:16
Sympathiek wel. Als Hamilton-fan geef ik uiteraard niets, maar alsnog sympathiek.

Het is zo lekker om als neutrale kijker de races te aanschouwen [en niet echt een favoriet te hebben]  ;)
Vind ik niet. Daarom volg ik dit jaar weer GP3, want twee van mijn favoriete coureurs doen mee, en doen het ook behoorlijk aardig.

Tja, mijn favo rijdt niet meer... En omdat ik niet een andere vind ben ik neutraal. Ik moet zeggen dat je de sport dan ineens heel anders beleeft...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Naja bij mij is het misschien ook dat ik heel veel juniorklassen volg en jongens die ik in die klassen goed vond graag goed wil zien presteren in de Formule 1. Daarom maken goede resultaten van Grosjean en Bottas me blij en die van Ericsson en Chilton niet. Die van Kvyat maken me overigens ook blij, terwijl ik hem in lagere klassen nooit interessant vond. Wel goed, maar niet interessant.

0634

Citaat van: Kootje op 10 oktober 2014 - 20:31:03
Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2014 - 20:04:39
Citaat van: Kootje op 10 oktober 2014 - 19:18:54
Tsja ... ieder zijn ding. Ik vind het juist fijn om 'n favoriet te hebben. Zeker nu die favoriet weer volop in de titelstrijd zit en het WK leid.

Kan. Ik zat vol hartstocht ooit met vriend Senna en vriend Mansell. Je leeft intenser mee denk ik, zowel positief als negatief, maar het is inderdaad wel veel relaxter om geen echte favo te hebben. Denk dat dat ook is wat Arthur bedoeld.


Jij noemt 't relaxter, ik noem dat saaier. Ik heb echt 'n favoriet nodig om te kunnen genieten van 'n sportevenement. Gelukkig beperk ik me dan weer niet tot louter één coureur, maar heb ik diverse favorieten en natuurlijk ook nog Williams om voor te juichen/huilen.

Ik snap je. Misschien is het ook wel een toefje saaier. Maar ook minder frusterend. De wanhoop en desperatie na Mansell's klapband in Australie was nou niet echt genieten.... :'(

Kootje

Minder frustrerend kan het zeker zijn, maar ja ... die frustraties horen erbij en maken het op 'n vreemde manier toch leuk voor mij. Niet op het moment zelf natuurlijk, maar toch ....

0634

Daar heb je ook wel weer enigszins gelijk in.

Kootje

Uiteraard :P



Nee ... zonder gekheid, iedereen beleeft zoiets op z'n eigen manier natuurlijk, daarin bestaat geen gelijk.

FolkertE

#41
Citaat van: Arthur op 10 oktober 2014 - 19:15:33
Citaat van: Perton op 10 oktober 2014 - 17:43:16
Sympathiek wel. Als Hamilton-fan geef ik uiteraard niets, maar alsnog sympathiek.

Het is zo lekker om als neutrale kijker de races te aanschouwen [en niet echt een favoriet te hebben]  ;)
Inderdaad, Ik heb ook geen favoriet ;D. En dat is soms wel erg fijn  >:(


Citaat van: Kootje op 11 oktober 2014 - 08:50:15
Minder frustrerend kan het zeker zijn, maar ja ... die frustraties horen erbij en maken het op 'n vreemde manier toch leuk voor mij. Niet op het moment zelf natuurlijk, maar toch ....
Maar het is dan geweldig als het eindelijk wel goed gaat en hij wint. Ik sprong een gat in de lucht toen Hamilton in de laatste bocht Glock inhaalde. 2 minuten daarvoor zat ik te chagrijnen als een klein kind ;D


Jehoentelaar

Alonsofans hebben het wel zwaar schijnt.

Kootje

Citaat van: F1fan2987 op 11 oktober 2014 - 12:53:01
Maar het is dan geweldig als het eindelijk wel goed gaat en hij wint. Ik sprong een gat in de lucht toen Hamilton in de laatste bocht Glock inhaalde. 2 minuten daarvoor zat ik te chagrijnen als een klein kind ;D

Precies, en dat voel je toch minder intens als je geen favoriet hebt. Voor de Massa fans was dat uiteraard weer extra zuur. ;D


Citaat van: Jehoentelaar op 11 oktober 2014 - 12:58:01
Alonsofans hebben het wel zwaar schijnt.

;D

FolkertE

Citaat van: Kootje op 11 oktober 2014 - 12:58:44
Citaat van: F1fan2987 op 11 oktober 2014 - 12:53:01
Maar het is dan geweldig als het eindelijk wel goed gaat en hij wint. Ik sprong een gat in de lucht toen Hamilton in de laatste bocht Glock inhaalde. 2 minuten daarvoor zat ik te chagrijnen als een klein kind ;D

Precies, en dat voel je toch minder intens als je geen favoriet hebt. Voor de Massa fans was dat uiteraard weer extra zuur. ;D


Citaat van: Jehoentelaar op 11 oktober 2014 - 12:58:01
Alonsofans hebben het wel zwaar schijnt.

;D
Haha, ja inderdaad. Ik heb nog nooit zo'n teleurgestelde coureur gezien als Massa. Ik vond het ook echt sneu voor hem, de korste provisional( ik weet even niet meer wat het Nederlandse woor er voor is.)  ooit. Maar de ontlading is gewoon een geweldig gevoel en ik kan een klasse minder goed kijken als ik geen echte favoriet heb. 2006 was zo'n jaar waar ik voornamelijk hoopte dat Schumacher geen kampioen werd, maar verder maakte het me niet echt uit.
Maar heb sinds 2007 2 favorieten, Hamilton en Kimi en met Kimi heb ik het nu ook heel zwaar. Want ik denk dat hij veel  beter kan, maar hij voelt zich gewoon echt neit prettig in de auto.
Jammer dat Alonso volgend jaar weg is, wilde graag zien hoe hij zich hield tegen Alonso als hij beter in de auto zit. Maar met Vettel zou ik het ook mooi vinden.