Grand-Prix van Azerbeidzjan

Gestart door gloudiesaurus, 08 oktober 2014 - 00:48:48

« vorige - volgende »

Robbert65

#60
Citaat van: Jehoentelaar op 30 mei 2016 - 19:50:57
Je gelooft toch niet dat met deze testrun op een half afgebouwd circuit meteen op volle snelheid is gereden? Zie alleen al de regenbanden bij droog weer.
Geloof me maar, Godin de Beaufort gaat op basis van al die factoren een avondje rekenen en dan wint hij Gok de Pole, voornamelijk ook door op het allerlaatste moment zijn post te plaatsen, zodat wij, de gewone luijden, niet kunnen parasiteren op zijn brein. Ik vind het ook jammer, maar het is gewoon niet anders. Volgend jaar beter ;)

(een beetje druk op de ketel kan geen kwaad, wat jij Carel?)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort



Baku City Circuit - aan boord bij Gulhuseyn Abdullayev. Hij gaat alleen niet voluit...

Groet,

C.G. de Beaufort

Matthijs

Rondje 3:30. Daar moet toch wel een betrouwbare indicatie voor Gok de Pole uitkomen.

Robbert65

hij houdt wel heel erg in zeg. Op basis hiervan kun je helemaal niks, qua rondetijden inschatten dan.

Geeft wel een mooi beeld van de baan, als ik dat zo zie gaat dat wellicht een race worden met veel inhalen, mooi wijde haakse bochten.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Citaat van: Robbert65 op 03 juni 2016 - 14:18:03
hij houdt wel heel erg in zeg. Op basis hiervan kun je helemaal niks, qua rondetijden inschatten dan.

Geeft wel een mooi beeld van de baan, als ik dat zo zie gaat dat wellicht een race worden met veel inhalen, mooi wijde haakse bochten.



Dit is een betere lap-record.

Groet,

C.G. de Beaufort

Robbert65

hier zie je goed hoe lastig die bochtencombinatie 4-5-6 is, die muur daar na uitkomen 5  is levensgevaarlijk. Doet denken aan Montreal...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 03 juni 2016 - 14:18:03
hij houdt wel heel erg in zeg. Op basis hiervan kun je helemaal niks, qua rondetijden inschatten dan.
Je dacht toch niet echt dat een ronde met een GP3 op full wets op een halfafgemaakte baan een goede indicatie zou zijn?

Robbert65

Citaat van: Matthijs op 03 juni 2016 - 15:38:56
Citaat van: Robbert65 op 03 juni 2016 - 14:18:03
hij houdt wel heel erg in zeg. Op basis hiervan kun je helemaal niks, qua rondetijden inschatten dan.
Je dacht toch niet echt dat een ronde met een GP3 op full wets op een halfafgemaakte baan een goede indicatie zou zijn?
Nee. Dat was Carel.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs


FolkertE

Oef,  gelukkig zeggen jullie dit op tijd,  ik had al een 3:12:523 klaar staan voor gok de pole.

gloudiesaurus

Lange rechte stukken en smal. Dat is wat me opvalt. Hopelijk wordt het geen tweede Valencia, want dat viel tegen...

En het stuk bij het kasteel/ stadsmuur is wel erg smal.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Dat smalle stuk is zo kort, daar kan niemand echt serieus over gaan klagen. Verder ziet het er maar weinig bijzonder uit.

Robbert65

ik denk dat het een toffe race wordt, met veel uitremacties voor die ruime, haakse bochten.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Ik weet het niet, was eerst enthousiast. Maar dat filmpje vrees ik steeds meer voor een Valencia street circuit 2.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tessa

Tegen de tijd dat er F1 bakkies de baan op gaan in Bakoe, zal het er in ieder geval piekfijn uitzien!  ???