Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

Arthur

Ik mag toch van harte hopen dat ze het lukt. Zou erg triest zijn als het hierdoor al niet lukt.. Kom op guys!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Het lijkt me vrij logisch dat een leverancier en een belastingdienst geld willen. De Albert Heijn wil ook geld van me als ik er boodschappen doe. Dat lijkt me het vermelden ook niet waard. Dus ik vind het een vrij loze oneliner. Wat wil Ferrari? De rekeningen van vorig jaar betaald? Een voorschot op de rekeningen van dit jaar? Een bankgarantie?

0634

Naja, zo vreemd is dit allemaal niet. Kan me best voorstellen dat ze hun zaken nog niet helemaal op orde hebben. Volgende keer beter.

Maikel0230

Het team moet zich verantwoorden voor de stewards en Bernie is naar verluidt ook niet echt tevreden.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Tsja, zo kan het Manor-avontuur alweer voorbij zijn voordat het weer begonnen is.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Gewoon formele afhandeling omdat het moet. Fia gaat echt niet moeilijk doen na eerder zo coulant te zijn geweest

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 13 maart 2015 - 23:19:15
Het lijkt me vrij logisch dat een leverancier en een belastingdienst geld willen. De Albert Heijn wil ook geld van me als ik er boodschappen doe. Dat lijkt me het vermelden ook niet waard. Dus ik vind het een vrij loze oneliner. Wat wil Ferrari? De rekeningen van vorig jaar betaald? Een voorschot op de rekeningen van dit jaar? Een bankgarantie?

Klopt maar er schijnt nog een aardige schuld open te staan bij de Britse belasingdienst.

En Ferrari schijnt eerst geld willen hebben voordat er nieuwe motoren of software geleverd wordt.

Maar of dit echt zo is weet ik niet  ;) Het zijn geruchten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Ah ja, want Arrivabene zei al: "No money, no honey!"

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 14 maart 2015 - 13:52:13
Ah ja, want Arrivabene zei al: "No money, no honey!"


"No money, no software" :P

LimburgF1

Nu moet Manor Marussia toch de transportkosten voor de GP van Australië zelf gaan betalen,
zo heeft Ecclestone beslist.
Beetje wazig want want Manor moest toch verplicht naar Australië??
Ik snap niet waarom ze dan nu opeens zelf de transportkosten moeten gaan betalen.

0634

Ze willen toch een team runnen of niet?

Kootje

Citaat van: LimburgF1 op 16 maart 2015 - 17:44:22
Nu moet Manor Marussia toch de transportkosten voor de GP van Australië zelf gaan betalen,
zo heeft Ecclestone beslist.
Beetje wazig want want Manor moest toch verplicht naar Australië??
Ik snap niet waarom ze dan nu opeens zelf de transportkosten moeten gaan betalen.

Omdat ze niet meededen misschien? Kan me zo voorstellen dat dat 'n voorwaarde was. ::)

0634

Ik word daar sowieso een beetje moe van. O er is een nieuw team, laten we ze aan iedere kant helpen. Kom, ze willen een team runnen, nou, doe dat dan. Ga niet kansloos naar een race rijden waar je nooit van plan bent geweest om te rijden en dan je kilometers declareren. Jij wil F1 rijden, prima, succes ermee, maar je moet het wel zelf doen.

Perton

Citaat van: Kootje op 16 maart 2015 - 18:31:07
Citaat van: LimburgF1 op 16 maart 2015 - 17:44:22
Nu moet Manor Marussia toch de transportkosten voor de GP van Australië zelf gaan betalen,
zo heeft Ecclestone beslist.
Beetje wazig want want Manor moest toch verplicht naar Australië??
Ik snap niet waarom ze dan nu opeens zelf de transportkosten moeten gaan betalen.

Omdat ze niet meededen misschien? Kan me zo voorstellen dat dat 'n voorwaarde was. ::)
Da's wel wat Ecclestone stelt inderdaad.

Verder deels met Jeroen eens. Dat ze een beetje geholpen en gematst worden, daar sta ik nog wel achter, maar het is niet zo dat er volledig cadeautjes uitgedeeld moeten gaan worden.

LimburgF1

Hier zit inderdaad wel waarheid in wat jullie zeggen, maar dacht dat het zo
geregeld was dat ze niets hoefden te betalen omdat ze zo'n korte voorbereidingstijd hadden
en het daarom niet zouden halen om deel te nemen aan de race in Australië.
Maar achteraf gezien zou dat toch wel raar zijn ja :D