Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 12 maart 2015 - 19:37:11
Citaat van: lieven op 12 maart 2015 - 14:50:29
geruchten gaan dat ze niet gaan kunnen rijden door software problemen... :(


Geen gerucht, de spullen omtrent de software waren al geveild....pas daarna werd het team gered... :-X
gereed gemaakt voor veiling en dus alle harde schijven gewist.

KVDracer

Als ik de auto zo sponsorloos zie heb ik er toch geen goed gedacht van. De races die ze mee zullen rijden zullen op HRT niveau zijn en ik vrees ervoor dat ze het einde van het seizoen halen.

Arthur

Citaat van: Tuesday op 12 maart 2015 - 20:58:36
Citaat van: Franky R. op 12 maart 2015 - 19:37:11
Citaat van: lieven op 12 maart 2015 - 14:50:29
geruchten gaan dat ze niet gaan kunnen rijden door software problemen... :(


Geen gerucht, de spullen omtrent de software waren al geveild....pas daarna werd het team gered... :-X
gereed gemaakt voor veiling en dus alle harde schijven gewist.

Zal toch wel een BU gemaakt zijn voor een geval zoals dit?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Citaat van: KVDracer op 12 maart 2015 - 21:00:18
Als ik de auto zo sponsorloos zie heb ik er toch geen goed gedacht van. De races die ze mee zullen rijden zullen op HRT niveau zijn en ik vrees ervoor dat ze het einde van het seizoen halen.

Waar en wanneer hadden ze dan sponsorcontracten moeten regelen? Ze weten amper twee weken dat ze naar Australiƫ gaan... Eventuele contracten van vorig jaar zijn waarschijnlijk vervallen.

En misschien komen er nog wat stickers hier en daar, het is nog geen vrijdag en dus is het GP-weekend nog niet officieel begonnen.

BMW.WilliamsF1

Nou in Australiƫ is het al even vrijdag hoor. Het is nog maar 4 uur tot VT1.

Arthur

Gaan dus ook niet rijden vrees ik. Suf dit!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Kan een beperkte bedoeling zijn nog zondag met al dat gezeur zo. Al is het eigenlijk al een bizarre situatie dat Manor er fysiek aanwezig is.

Pancake Shield

Is er uberhaupt op dit moment al iets meer bekend? Het is doodstil en buiten Auto, Motor Und Sport heb ik nergens echt nog iets er over zien staan.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 13 maart 2015 - 00:58:07
Is er uberhaupt op dit moment al iets meer bekend? Het is doodstil en buiten Auto, Motor Und Sport heb ik nergens echt nog iets er over zien staan.


John Booth helpt zelfs een handje mee bij het opbouwen van de auto's! Staat op hun Twitter-account!

Pancake Shield

Dan ga ik er voor het gemak vanuit dat zij er in ieder geval WEL bij zijn.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Zeeuw

Hopelijk kunnen ze morgen rijden, het blijkt dat ze nogal wat problemen tegenkomen met de auto's. Niet gek natuurlijk gezien de tijdspanne waarin alles gebeurd, maar op deze manier gaan ze wel heel ver achter de rest zitten.

Maikel0230

Had ergens voorbij zien komen dat ze niet wisten dat iemand de computers in de tussentijd had gewist en dat ze ineens zwarte schermen kregen.

Ah, ja die stonden op het punt om geveild te worden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 13 maart 2015 - 13:37:11
Had ergens voorbij zien komen dat ze niet wisten dat iemand de computers in de tussentijd had gewist en dat ze ineens zwarte schermen kregen.

Ah, ja die stonden op het punt om geveild te worden.
;D


Maar het zou geen groot probleem moeten zijn om even bij Ferrari te buurten en wat software op te halen..immers rijden ze met Ferrari-motoren.

lieven


gloudiesaurus

Er gaan weer allerlei geruchten. Dat Ferrari en de Britse belastingdienst geld willen hebben.

Maar Ferrari moet toch wel een back-up hebben van de software?
Vreemd dat ze daar ook nu pas achter komen dat dit een probleem is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is