Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

Charrel

Citaat van: Kootje op 09 maart 2015 - 15:34:37
Wat is zéér dichtbij? Een van z'n (schoon)ouders, z'n (schoon)broers/zussen? Of slechts 'n goede vriend? Hoe dan ook, mocht Giedo het wel worden, dan lijkt het me niet verstandig dit hangende de rechtszaak openbaar te maken. Dus zelfs de mensen in zijn inner-cirkle zullen die opdracht meegekregen hebben er niet over te praten.

Haha, tja dat gaat dus niet.. Maar wat je zegt ze zullen er niet over mogen praten slim genoeg ;-)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

En het is Roberto Mehri geworden

Citaat van: Manor F1 TeamWe're delighted to announce that @robertomerhi will be racing alongside Will Stevens.[/img]

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Alleen voor de "opening rounds" vooralsnog. Kan prima. 3.5 begint pas in april en in de eerste seizoenshelft is er alleen overlap tussen beide weekenden wanneer ze allebei in Monaco rijden. Dan in september (Monza F1, Silverstone 3.5 en Japan F1, Le Mans 3.5) twee weekenden waar ie moet kiezen. Maar goed, tegen die tijd zal hij wel hebben besloten of het zin heeft F1 te blijven proberen en/of om de 3.5-titel te gaan.


Jordan King reservecoureur. Tsja, hij is niet per se heel slecht. Kijken of hij in GP2 eindelijk het licht écht weet te vinden.

Tuesday

Citaat van: Perton op 10 maart 2015 - 01:08:27
Alleen voor de "opening rounds" vooralsnog. Kan prima. 3.5 begint pas in april en in de eerste seizoenshelft is er alleen overlap tussen beide weekenden wanneer ze allebei in Monaco rijden. Dan in september (Monza F1, Silverstone 3.5 en Japan F1, Le Mans 3.5) twee weekenden waar ie moet kiezen. Maar goed, tegen die tijd zal hij wel hebben besloten of het zin heeft F1 te blijven proberen en/of om de 3.5-titel te gaan.


Jordan King reservecoureur. Tsja, hij is niet per se heel slecht. Kijken of hij in GP2 eindelijk het licht écht weet te vinden.
en als vd Garde er met Sauber uit is, mag hij instappen? kan nog steeds. t is wel opmerkelijk dat specifiek alleen de opening rounds worden genoemd.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/manor_marussia_bevestigd_mehri/

Het veld is rond  :)

Mehri krijgt dus de kans zijn debuut te maken. Deed het in de World Series by Renault vorig jaar zeker niet slecht.
En Mehri heeft wat sponsorgeld, dat zal ook geholpen hebben.

King ontwikkelingscoureur. Logisch, zoontje van de baas  ;)

Maar geen Frijns dus, en ook geen Giedo van der Garde bij Manor.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Tuesday op 10 maart 2015 - 01:16:19
Citaat van: Perton op 10 maart 2015 - 01:08:27
Alleen voor de "opening rounds" vooralsnog. Kan prima. 3.5 begint pas in april en in de eerste seizoenshelft is er alleen overlap tussen beide weekenden wanneer ze allebei in Monaco rijden. Dan in september (Monza F1, Silverstone 3.5 en Japan F1, Le Mans 3.5) twee weekenden waar ie moet kiezen. Maar goed, tegen die tijd zal hij wel hebben besloten of het zin heeft F1 te blijven proberen en/of om de 3.5-titel te gaan.


Jordan King reservecoureur. Tsja, hij is niet per se heel slecht. Kijken of hij in GP2 eindelijk het licht écht weet te vinden.
en als vd Garde er met Sauber uit is, mag hij instappen? kan nog steeds. t is wel opmerkelijk dat specifiek alleen de opening rounds worden genoemd.

Bron van het bericht? Ik heb al een Twitter-bericht van Manor gezien en daarin werd niet gesproken over openings rounds...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 10 maart 2015 - 01:18:40
Citaat van: Tuesday op 10 maart 2015 - 01:16:19
Citaat van: Perton op 10 maart 2015 - 01:08:27
Alleen voor de "opening rounds" vooralsnog. Kan prima. 3.5 begint pas in april en in de eerste seizoenshelft is er alleen overlap tussen beide weekenden wanneer ze allebei in Monaco rijden. Dan in september (Monza F1, Silverstone 3.5 en Japan F1, Le Mans 3.5) twee weekenden waar ie moet kiezen. Maar goed, tegen die tijd zal hij wel hebben besloten of het zin heeft F1 te blijven proberen en/of om de 3.5-titel te gaan.


Jordan King reservecoureur. Tsja, hij is niet per se heel slecht. Kijken of hij in GP2 eindelijk het licht écht weet te vinden.
en als vd Garde er met Sauber uit is, mag hij instappen? kan nog steeds. t is wel opmerkelijk dat specifiek alleen de opening rounds worden genoemd.

Bron van het bericht? Ik heb al een Twitter-bericht van Manor gezien en daarin werd niet gesproken over openings rounds...
dr zijn meerdere sites en twitter accounts die het zo melden, bv deze: http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/193803.html?CMP=OTC-RSS

Tuesday


Pancake Shield

Enige kans dat Mehri samen met een andere coureur (wellicht King) wisselcoureurtje gaat spelen? Beetje net zoals Klien en Liuzzi in 2005?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Citaat van: Pancake Shield op 10 maart 2015 - 02:22:13
Enige kans dat Mehri samen met een andere coureur (wellicht King) wisselcoureurtje gaat spelen? Beetje net zoals Klien en Liuzzi in 2005?
Zou  kunnen. Misschien wacht Manor op uitspraken van de Australische rechter en voor volgende race VDG inzetten. Maar ik denk dat we niet verbaasd moeten zijn als we Giedo toch bij Sauber zien rijden.

Perton

Belachelijke en levensgevaarlijke beslissing van Manor trouwens bedenk ik me na een nachtje slapen. Merhi heeft nog helemaal geen stoeltje geschuimd en heeft nog geen ervaring met de nieuwe Ferrari-motor.

Perton

Citaat van: Tuesday op 10 maart 2015 - 01:31:17
vooralsnog lijkt het zelfs alleen om Australie te gaan; http://www.autosport.com/news/report.php/id/117975
Eerst dacht ik dat het weer interessantdoenerij van Autosport was toen ik de titel las, maar ze hebben er daadwerkelijk een quote aan vastgeplakt. Da's wel interessant. Dan vraag ik me af waarom Manor het wat rooskleuriger voorschetst dan het lijkt te zijn. Of Merhi heeft natuurlijk een uitspraak gedaan die niet helemaal klopt.

Zeeuw

Citaat van: Pancake Shield op 10 maart 2015 - 02:22:13
Enige kans dat Mehri samen met een andere coureur (wellicht King) wisselcoureurtje gaat spelen? Beetje net zoals Klien en Liuzzi in 2005?

Als ik de berichtgeving goed begrijp zal er toch echt betaald moeten worden voor dat zitje. Dus als Mehri zijn sponsoren niet op orde krijgt zal er een andere paydriver dat stoeltje gaan overnemen. Denk dat er wel een aantal zaakwaarnemers bij Manor aan de bel hangt op dit moment, met een leuke zak met geld. Zelfs achteraan rijden in de F1 zal aantrekkelijk zijn voor een flink aantal rijders lijkt me zo.

lieven

Citaat van: Perton op 10 maart 2015 - 09:04:19
Belachelijke en levensgevaarlijke beslissing van Manor trouwens bedenk ik me na een nachtje slapen. Merhi heeft nog helemaal geen stoeltje geschuimd en heeft nog geen ervaring met de nieuwe Ferrari-motor.

Oh neen er gaan zeker doden vallen dit weekend!
En de auto heeft zelfs nog geen meter gereden!