Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 04 maart 2015 - 22:38:44
Ik ben laatst wel uit eten geweest met mn meissie. Dat wel.
Maar online geruchten doen de ronde dat je uiterst onbeleefd was en je te veel voor deed als Jozef.
Het smakken werd ook niet gewaardeerd, maar wat er allemaal van waar is weet ik niet. Tot nu toe heb ik het alleen maar via via gehoord.

Leroy

Citaat van: FolkertE op 05 maart 2015 - 08:19:37
Citaat van: Jeroen op 04 maart 2015 - 22:38:44
Ik ben laatst wel uit eten geweest met mn meissie. Dat wel.
Maar online geruchten doen de ronde dat je uiterst onbeleefd was en je te veel voor deed als Jozef.
Het smakken werd ook niet gewaardeerd, maar wat er allemaal van waar is weet ik niet. Tot nu toe heb ik het alleen maar via via gehoord.

uhmz... de bron meldde FolkertE ook... dat je haar de rekening voor schotelen toch Folkert? ;D

FolkertE

Citaat van: Leroy op 05 maart 2015 - 09:50:08
Citaat van: FolkertE op 05 maart 2015 - 08:19:37
Citaat van: Jeroen op 04 maart 2015 - 22:38:44
Ik ben laatst wel uit eten geweest met mn meissie. Dat wel.
Maar online geruchten doen de ronde dat je uiterst onbeleefd was en je te veel voor deed als Jozef.
Het smakken werd ook niet gewaardeerd, maar wat er allemaal van waar is weet ik niet. Tot nu toe heb ik het alleen maar via via gehoord.

uhmz... de bron meldde FolkertE ook... dat je haar de rekening voor schotelen toch Folkert? ;D
Precies, vond het zo sneu dat ze het zelf moest betalen.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Charrel

Manor F1 Team
"Our big news of today is that we have now passed the FIA crash tests. Well done team! That's it - we're all set for Melbourne! #F1"

Gaaaaff! Officieel 10 teams aan de start in Melbourne! Mega wat hun tot nu toe presteren, nu afwachten wie de 2e coureur gaat worden.. Zal vast snel volgen dat het Frijns gaat zijn!

Wallie

Citaat van: Charrel op 05 maart 2015 - 17:58:52
Manor F1 Team
"Our big news of today is that we have now passed the FIA crash tests. Well done team! That's it - we're all set for Melbourne! #F1"

Gaaaaff! Officieel 10 teams aan de start in Melbourne! Mega wat hun tot nu toe presteren, nu afwachten wie de 2e coureur gaat worden.. Zal vast snel volgen dat het Frijns gaat zijn!
Tof! Lijkt een beetje op wat Minardi in 2001 flikte toen Stoddart op het laatste moment de handel overnam.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Jehoentelaar

Waar de Frijns-verhalen vandaan komen snap ik nog steeds niet. Ondanks dat ik het niet echt meer zie zitten met het team wel knap dat het ze uiteindelijk nog lijkt te lukken. Al vrees ik dat het niet nog vijf jaar gaat duren voor ze definitief klaar zijn.

Charrel

Citaat van: Jehoentelaar op 05 maart 2015 - 18:31:30
Waar de Frijns-verhalen vandaan komen snap ik nog steeds niet. Ondanks dat ik het niet echt meer zie zitten met het team wel knap dat het ze uiteindelijk nog lijkt te lukken. Al vrees ik dat het niet nog vijf jaar gaat duren voor ze definitief klaar zijn.

Dat ligt denk ik aan 3 verschillende feiten:
1. Het feit dat Frijns dit op Twitter aangaf "Finally some news is coming soon... Real soon..."

2. Dat de nieuwe teambaas van Manor dit zei "Manor Marussia is chasing a promising young driver to complete the team's all-new driver line-up for the 2015 season opener in Australia."

3. Laatste detail is dat alle overige namen zichzelf al van de potentiële lijst hebben afgehaald: Magnussen, Vandoorne, Merhi, King etc. Nu ook Giedo erg onwaarschijnlijk.. Dus wie blijven er over?

Ik zou zeggen noem eens 5 namen van jonge, talentvolle coureurs die nog vrij zijn en die ook hun licentie hebben om F1 te rijden.. Frijns, Occon en..?

gloudiesaurus

Goed nieuws van Manor! Ik zou toch gaan voor een coureur met meer ervaring als ik hun was. Stevens heeft ook pas 1 GP gereden en omdat er niet getest is kan ervaring geen kwaad.

Wat ik me nu afvraag, bestaat de 107%-regel nog in kwalificatie? Want anders moet Manor/ Marussia dat eerst nog maar eens zien te halen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Citaat van: Charrel op 05 maart 2015 - 18:56:28
Citaat van: Jehoentelaar op 05 maart 2015 - 18:31:30
Waar de Frijns-verhalen vandaan komen snap ik nog steeds niet. Ondanks dat ik het niet echt meer zie zitten met het team wel knap dat het ze uiteindelijk nog lijkt te lukken. Al vrees ik dat het niet nog vijf jaar gaat duren voor ze definitief klaar zijn.

Dat ligt denk ik aan 3 verschillende feiten:
1. Het feit dat Frijns dit op Twitter aangaf "Finally some news is coming soon... Real soon..."

2. Dat de nieuwe teambaas van Manor dit zei "Manor Marussia is chasing a promising young driver to complete the team's all-new driver line-up for the 2015 season opener in Australia."

3. Laatste detail is dat alle overige namen zichzelf al van de potentiële lijst hebben afgehaald: Magnussen, Vandoorne, Merhi, King etc. Nu ook Giedo erg onwaarschijnlijk.. Dus wie blijven er over?

Ik zou zeggen noem eens 5 namen van jonge, talentvolle coureurs die nog vrij zijn en die ook hun licentie hebben om F1 te rijden.. Frijns, Occon en..?

Klinkt overtuigend. Toch moet er iemand met een heel groot hart bij dat Manor zitten om Frijns die kans te geven. En voor Frijns zelf zou ik het een misstap vinden om daar in te stappen, maar dat blindstaren op F1 moet hij natuurlijk zelf weten.

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 05 maart 2015 - 19:39:26
Citaat van: Charrel op 05 maart 2015 - 18:56:28
Citaat van: Jehoentelaar op 05 maart 2015 - 18:31:30
Waar de Frijns-verhalen vandaan komen snap ik nog steeds niet. Ondanks dat ik het niet echt meer zie zitten met het team wel knap dat het ze uiteindelijk nog lijkt te lukken. Al vrees ik dat het niet nog vijf jaar gaat duren voor ze definitief klaar zijn.

Dat ligt denk ik aan 3 verschillende feiten:
1. Het feit dat Frijns dit op Twitter aangaf "Finally some news is coming soon... Real soon..."

2. Dat de nieuwe teambaas van Manor dit zei "Manor Marussia is chasing a promising young driver to complete the team's all-new driver line-up for the 2015 season opener in Australia."

3. Laatste detail is dat alle overige namen zichzelf al van de potentiële lijst hebben afgehaald: Magnussen, Vandoorne, Merhi, King etc. Nu ook Giedo erg onwaarschijnlijk.. Dus wie blijven er over?

Ik zou zeggen noem eens 5 namen van jonge, talentvolle coureurs die nog vrij zijn en die ook hun licentie hebben om F1 te rijden.. Frijns, Occon en..?

Klinkt overtuigend. Toch moet er iemand met een heel groot hart bij dat Manor zitten om Frijns die kans te geven. En voor Frijns zelf zou ik het een misstap vinden om daar in te stappen, maar dat blindstaren op F1 moet hij natuurlijk zelf weten.
Ik weet niet hoe groot het kapitaal is van King? en wat er voor de rest allemaal aan sponsoren en/of deals er zijn gemaakt, maar als ze van zich zelf kapitaal krachtig genoeg zijn en een echt serieus plan hebben, pay drivers misschien niet nodig zijn en dan is het voor Frijns een mooie kans.
En ik snap op zich de kritiek niet als een coureur zich wilt blindstaren op de F1. Het is een droom voor bijna alle rijders en als je een kans hebt om je droom werkelijk te laten worden waarom zou hij dat dan moeten opgeven? Dit is iig een stap dichter bij om F1 te kunnen rijden.

Citaat van: gloudiesaurus op 05 maart 2015 - 19:06:24
Goed nieuws van Manor! Ik zou toch gaan voor een coureur met meer ervaring als ik hun was. Stevens heeft ook pas 1 GP gereden en omdat er niet getest is kan ervaring geen kwaad.

Wat ik me nu afvraag, bestaat de 107%-regel nog in kwalificatie? Want anders moet Manor/ Marussia dat eerst nog maar eens zien te halen  :)
Die bestaat nog steeds, maar zijn er wel heel coulant in.

Jozef

Citaat van: Jehoentelaar op 05 maart 2015 - 19:39:26
Citaat van: Charrel op 05 maart 2015 - 18:56:28
Citaat van: Jehoentelaar op 05 maart 2015 - 18:31:30
Waar de Frijns-verhalen vandaan komen snap ik nog steeds niet. Ondanks dat ik het niet echt meer zie zitten met het team wel knap dat het ze uiteindelijk nog lijkt te lukken. Al vrees ik dat het niet nog vijf jaar gaat duren voor ze definitief klaar zijn.

Dat ligt denk ik aan 3 verschillende feiten:
1. Het feit dat Frijns dit op Twitter aangaf "Finally some news is coming soon... Real soon..."

2. Dat de nieuwe teambaas van Manor dit zei "Manor Marussia is chasing a promising young driver to complete the team's all-new driver line-up for the 2015 season opener in Australia."

3. Laatste detail is dat alle overige namen zichzelf al van de potentiële lijst hebben afgehaald: Magnussen, Vandoorne, Merhi, King etc. Nu ook Giedo erg onwaarschijnlijk.. Dus wie blijven er over?

Ik zou zeggen noem eens 5 namen van jonge, talentvolle coureurs die nog vrij zijn en die ook hun licentie hebben om F1 te rijden.. Frijns, Occon en..?

Klinkt overtuigend. Toch moet er iemand met een heel groot hart bij dat Manor zitten om Frijns die kans te geven. En voor Frijns zelf zou ik het een misstap vinden om daar in te stappen, maar dat blindstaren op F1 moet hij natuurlijk zelf weten.

Vind ik juist niet, als Frijns een F1-stoel aangeboden krijgt moet hij die gewoon onmiddellijk pakken. Het is juist in GP2/FR3.5 en dergelijke dat hij mijns inziens niks meer te zoeken heeft. Dus gewoon die stoel aanpakken, ofwel inderdaad iets totaal anders zoeken voor de F1. Ik zou het wel cool vinden als het lukt.

Ook dat Manor, als die jongens een beetje visie laten zien en zich bewust worden van wat er nodig is om een omhoog te klimmen op de F1-ladder, dan word ik nog een keer fan. Ik hoop echt heel erg dat ze overleven en dat ze in 2016 een stijgende lijn inzetten.

gloudiesaurus

Frijns heeft geen geld en Manor liet al doorschemeren dat nodig te hebben.
Daarnaast is Frijns uit beeld... alleen bij ons nog niet  ;)

Frijns wakkerde zelf speculatie aan door op Twitter te laten weten dat er spoedig nieuws is. Maar of dat met Manor te maken heeft? Ik betwijfel het.

Ik zou het enorm verrassend vinden, en ook mooi. Maar ik reken er niet op.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Marussia heeft ook een coureur nodig die dat barrel binnen de 107% krijgt. Dat zou erom kunnen spannen.

Jehoentelaar

Citaat van: FolkertE op 05 maart 2015 - 19:55:49
Citaat van: gloudiesaurus op 05 maart 2015 - 19:06:24
Goed nieuws van Manor! Ik zou toch gaan voor een coureur met meer ervaring als ik hun was. Stevens heeft ook pas 1 GP gereden en omdat er niet getest is kan ervaring geen kwaad.

Wat ik me nu afvraag, bestaat de 107%-regel nog in kwalificatie? Want anders moet Manor/ Marussia dat eerst nog maar eens zien te halen  :)
Die bestaat nog steeds, maar zijn er wel heel coulant in.

Zolang je op enig moment in het weekend binnen die regel weet te blijven en/of in eerdere weekenden hebt laten zien dat je de snelheid hebt dan zit je in principe wel goed. Misschien wordt het in Australië wat lastig maar verder voorzie ik geen structureel probleem.