Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Als Giedo nog ooit in de F1 wilt rijden, moet hij dit met alle handen die hij beschikbaar heeft aanpakken. En persoonlijk zou ik het niet erg vinden als hij in een achterhoede team komt te rijden. Lekker chauvinistisch (OMG, ik typte het in een keer goed. Hoezeee.) ik weet het, maar met Max hebben we al iemand in het midden en nu hebben we iemand die de grid afsluit.

Gerard

Zou leuk zijn inderdaad als GvdG nog een kans krijgt!  Hij heeft ervaring en geld dus dat zit wel goed...

gloudiesaurus

Boullier heeft al laten weten dat Vandoorne het niet wordt. Of zou de situatie veranderd zijn nu Magnussen Alonso vervangt?

Voor Giedo zou dit de mogelijkheid zijn om nog Formule 1 te rijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Ik denk dat Manor gewoon zo lang mogelijk wacht om zoveel mogelijk binnen te halen. De naam van ex-Marussia rijder Lucas di Grassi ging even op twitter rond en sommige twitteraars vragen zich af of het nieuws dat Robin Frijns 'real soon' wil melden misschien geen WSR-stoeltje, maar Manor zou kunnen zijn (schijnbaar zijn Frijns en Stevens goede vrienden ??)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Charrel

Online veel geruchten dat het Frijns gaat worden.. Hoe dan ook, je leest veel Vd Garde en Frijns!

Zou leuk zijn, maar hoe veel geruchten zijn er altijd al geweest met Giedo en Frijns in de F1. Liep vaak op teleurstelling uit, dus even afwachten tot we het zeker weten!

0634

Frijns? Zonder budget? No way.

janke

Weer een iemand die veel geld uitgeeft om te verschijnen in de F1. M wordt M. No chance. Veldvulling. Ik vind het niks. Willen we nou veel auto's op de grid zien die zwabberen, of willen we races zien onder serieuze teams? De romantiek is al wel een tijdje weg. Vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik ben laatst wel uit eten geweest met mn meissie. Dat wel.

Jozef

We weten natuurlijk nog niet wat die Fitzpatrick in zijn schild voert. Misschien meent hij dat hij in het begin beter met goede coureurs rijdt dan met slechte die geld meenemen. Tony Fernandes had ook een gelijkaardige insteek in de beginjaren van Caterham.

Sphinx

CitaatWeer een iemand die veel geld uitgeeft om te verschijnen in de F1. M wordt M. No chance. Veldvulling. Ik vind het niks. Willen we nou veel auto's op de grid zien die zwabberen, of willen we races zien onder serieuze teams? De romantiek is al wel een tijdje weg. Vind ik.

Dat mag je vinden. Maar die kansloze teams zijn niet iets van de laatste jaren. Er zijn er een aantal die van hun kansloze positie iets beters konden maken en een aantal waren idd de banden niet waard waarop ze rondreden. Maar wat wil je dan? Vier teams met acht auto's overhouden? Als je even alle teams met cashflow-trubbels weghaalt, hou je alleen RBR, Merc, Mclaren en Ferrari. Misschien STR nog als moeder RBR bijspringt. Williams maakt verlies, Lotus hangt aan een geldinfuus, Sauber ook. FI is nog net niet dood als we de Duitse pers mogen geloven en Manor volgt de strategie van de Greyjoys (what is dead may never die, but rises harder and stronger - heb een beetje teveel game of thrones gelezen  :P) Ik heb liever veldvulling dan een kwart veld als ik eerlijk mag zijn.

CitaatWe weten natuurlijk nog niet wat die Fitzpatrick in zijn schild voert.

Je kunt beter zeggen: wat Justin King in zijn schild voert. Die is tot team chairman benoemd en diens zoon Jordan doet nu ervaring op in de GP2. Of het genoeg is om meteen in 2016 al op de grid te staan weet ik natuurlijk niet, maar 2017 zou zomaar een lange termijndoel kunnen zijn voor de familie King. En twee miljonairs is altijd beter dan één, kun je het toch wat langer uitzingen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Tuesday

Citaat van: Jozef op 04 maart 2015 - 23:33:06
We weten natuurlijk nog niet wat die Fitzpatrick in zijn schild voert. Misschien meent hij dat hij in het begin beter met goede coureurs rijdt dan met slechte die geld meenemen. Tony Fernandes had ook een gelijkaardige insteek in de beginjaren van Caterham.
En marussia reed de afgelopen jaren ook met 1 talent en 1 paydriver. En voor hen is dit de eerste keer dat ze op voorhand zeker zijn van minimaal 30 miljoen prijzengeld. Het duurt alleen nog ff voor ze dat geld van 2015  binnen krijgen natuurlijk dus is het de vraag of ze voldoende middelen hebben om daar op te wachten. Aangezien 2015 toch een verloren jaar gaat worden zou ik gewoon een paydriver a la vd Garde gaan, iemand met ervaring die prima kan sturen en dan zoveel mogelijk geld in volgend jaar steken. Maar wellicht heeft ook Ferrari nog wat te zeggen?

Jozef

Citaat van: Sphinx op 04 maart 2015 - 23:36:02
CitaatWe weten natuurlijk nog niet wat die Fitzpatrick in zijn schild voert.

Je kunt beter zeggen: wat Justin King in zijn schild voert. Die is tot team chairman benoemd en diens zoon Jordan doet nu ervaring op in de GP2. Of het genoeg is om meteen in 2016 al op de grid te staan weet ik natuurlijk niet, maar 2017 zou zomaar een lange termijndoel kunnen zijn voor de familie King. En twee miljonairs is altijd beter dan één, kun je het toch wat langer uitzingen.

Wie betaalt, bepaalt en dat is Fitzpatrick.

gloudiesaurus

Volgens Olav Mol heeft Manor - Marussia bevestigd aan Ecclestone dat er dit jaar een budget is van 62 miljoen Euro.
Genoeg om in de toekomst een competitief team te runnen.

Fitzpatrick is de enige investeerder, dat is ook King.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Volgens Adam Cooper.  Dat is Mols bron ;)