Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

0634

#585
Nu heb je het over Kobayashi, dat is een rijder, ik had het over een team. Natuurlijk kan je de stelregel hanteren: iedere rijder heeft zijn waarde, zoals Jozef meent. Maar dan zou 20 idd altijd beter zijn dan 18 en 40 nog beter dan 20. Toch ben ik van mening dat dat niet per definitie zo is.

En heeft de periode van Koba bij Caterham iets toegevoegd aan F1 dan? Wat dan precies? Of noem eens een andere rijder die echt een meerwaarde had en reed voor HRT, Caterham of Marussia. Bianchi wellicht, al was dat een Ferrari-protege. Voor de rest? Ricciardo, maar die was er toch wel gekomen. Telkens weer wat 'Alonso reed voor Minardi' uit de kast gehaald, maar dat is echt al heel lang geleden en dat was echt een heel ander team.

Maikel0230

http://www.gppits.net/nieuws/geen_manor_zitje_voor_vandoorne/

BTW: heb de titel van het topic was aangepast aan de recente veranderingen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Ben toch wel heel benieuwd wie er nu naast Stevens zal instappen.

Vandoorne wordt het dus niet, Magnussen ook zeker niet.

Roberto Merhi wordt ook als kanshebber genoemd.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Miguel

Ik word het ook niet. Mijn racelicentie voor dit jaar is niet op orde.
Peace out yo.

Jozef

Ik zie Max Chilton nog wel een keer instappen, of ligt dat te veel voor de hand? :P Anders de hoogste bieder denk ik; geen idee wie er op dat vlak in the pipeline zit.

Maikel0230

Citaat van: Jozef op 03 maart 2015 - 20:52:52
Ik zie Max Chilton nog wel een keer instappen, of ligt dat te veel voor de hand? :P Anders de hoogste bieder denk ik; geen idee wie er op dat vlak in the pipeline zit.

Tja, Chilton gaat het WEC in met Nissan dus die valt af denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Robert Merhi, Giedo van der Garde?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Gewoon, een paydriver. Whoever het wordt, een hoogvlieger zal het niet worden.

Perton

Merhi valt alvast af, die doet toch tegen zijn 'belofte' in nog een jaar 3.5. Alle coureurs waar nog wel enig talent in zit vallen zo wel langzaam af.

Sphinx

Bij Pons zo te zien. Vraag me af wat daar nu voor eer te behalen valt.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Eerlijk gezegd dacht ik dat vorig jaar ook van Zeta Corse ;). Als het pakket nu eens eindelijk eens goed samenvalt zoals Maldonado/Rapax destijds. Het kan. Maar ik verwacht er eerlijk gezegd vrij weinig van.

gloudiesaurus

Merhi staat bij me toch te boek als talent. Deed het vorig jaar erg goed in de F. Renault 3.5

Benieuwd wie er nu invalt. Zo langzamerhand wordt alleen Giedo van der Garde nog genoemd.
Of komt er nog een verrasing met geld op de proppen?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 03 maart 2015 - 22:36:50
Gewoon, een paydriver. Whoever het wordt, een hoogvlieger zal het niet worden.

Ligt eraan, er kan ook een topteam zijn die een jonge coureur ervaring wil laten opdoen.
Ik zie McLaren best Magnussen een jaar lang stallen bij Manor, in ruil daarvoor hoeven ze de tech support dan niet te betalen bijvoorbeeld. Win win situatie.

Perton

Kan, maar wie rijdt dan in Australiƫ voor Manor als ze die race halen?

Kootje

Dat zou dan alsnog Vandoorne kunnen zijn aangezien het niet conflicteert met het GP2 seizoen.