Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

FolkertE

Ferrari heeft toch volgens mij al toegestemd Manor van motoren te voorzien.

Jozef

Het plan wordt wel steeds concreter. Ferrari heeft bevestigd dat ze mondeling hebben toegezegd 2014-motoren te willen leveren. Manor zou de 2014-auto aanpassen om aan de 2015-regels te voldoen (d.w.z. nieuwe monocoque voor een nieuwe neus lijkt me, maar waarschijnlijk achterin het oude ontwerp behouden om de oude motor te kunnen gebruiken). Op Autosport schrijven ze ook dat ze er in Bahrein bij moeten zijn om geld te kunnen krijgen.

Volgens mij moeten ze überhaupt al een uitzonderingsregel krijgen om dat geld te ontvangen, want eind vorig seizoen heeft Ecclestone nog voor de camera gezegd: wie drie races mist, ligt eruit en krijgt geen geld. Maar Ecclestone verandert nog al eens van gedacht...

Franky R.

Citaat van: Jozef op 21 februari 2015 - 14:41:00
Het plan wordt wel steeds concreter. Ferrari heeft bevestigd dat ze mondeling hebben toegezegd 2014-motoren te willen leveren. Manor zou de 2014-auto aanpassen om aan de 2015-regels te voldoen (d.w.z. nieuwe monocoque voor een nieuwe neus lijkt me, maar waarschijnlijk achterin het oude ontwerp behouden om de oude motor te kunnen gebruiken). Op Autosport schrijven ze ook dat ze er in Bahrein bij moeten zijn om geld te kunnen krijgen.

Volgens mij moeten ze überhaupt al een uitzonderingsregel krijgen om dat geld te ontvangen, want eind vorig seizoen heeft Ecclestone nog voor de camera gezegd: wie drie races mist, ligt eruit en krijgt geen geld. Maar Ecclestone verandert nog al eens van gedacht...


Ach, Bernie Ecclestone... ::)

gloudiesaurus

Klinkt goed, ik gun het Marussia.

Op Twitter zijn er zelfs al geruchten dat er een truck van het team op weg zou zijn naar Barcelona...
Er is zelfs een foto van, maar of die echt is? :

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

De truck en de foto zullen best echt zijn, de vraag is of het een recente foto is :P

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 21 februari 2015 - 21:06:11
De truck en de foto zullen best echt zijn, de vraag is of het een recente foto is :P

Dat bedoel ik natuurlijk  ;)
En het kan ook nog een foto zijn van het GP3-team van Manor...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton


NielsD

Ik denk dat iemand de boel loopt op te naaien op Twitter... ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Dat weet ik haast wel zeker.

Miguel

Of misschien heeft iemand die truck gekocht. Die dingen veranderen van eigenaar als een hoer in Thailand.
Peace out yo.

Jehoentelaar

Ofwel wat er daadwerkelijk in zit is altijd een verrassing.

lieven

Wat ik vernomen had was dat ze wouden starten met een aangepaste 2014 auto om dan later in het seizoen met hun 2015 auto te rijden.

Miguel

Peace out yo.