Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

0634

Ik geloof best dat er een partij is met serieuze interesse, maar ik betwijfel of dat (nu nog) rond gaat komen. Ik geloof daar niet zo in. Maar goed, niets is onmogelijk.

Perton

Citaat van: Jozef op 25 januari 2015 - 21:02:46
Waarom zou er dan nu plots iemand komen opdagen wanneer het eigenlijk al te laat is, en niet 2 jaar geleden?
Misschien heeft iemand nu pas zijn erfenis ontvangen?

Tuesday

Citaat van: Perton op 25 januari 2015 - 22:55:30
Citaat van: Jozef op 25 januari 2015 - 21:02:46
Waarom zou er dan nu plots iemand komen opdagen wanneer het eigenlijk al te laat is, en niet 2 jaar geleden?
Misschien heeft iemand nu pas zijn erfenis ontvangen?
2 jaar geleden werd Marussia 11e, de afgelopen 2 jaar eindigden ze in de top 10. En komend jaar ook als ze meedoen. Lijkt me een prima erfenis. Natuurlijk horen er ook schulden bij, voornamelijk aan Ferrari.

0634

#408
Waarom hoort dat erbij? Een eventueel nieuwe eigenaar is niet verplicht alle openstaande schulden over te nemen. Ze onderhandelen met de curator en die wil zoveel mogelijk kosten en banen gedekt zien, maar 'zoveel mogelijk' is niet 'alles', dus Ferrari hoeft niet per se terug betaald te worden. Maar goed, willen ze  Ferrari motoren blijven rijden, moeten ze natuurlijk wel een regeling met ze treffen.

Jozef

Haas heeft bevestigd dat ze wel degelijk de Marussia-fabriek in Banbury gekocht hebben. Ik denk dus niet dat Marussia ooit nog terugkomt.

0634

Nee dat lijkt me inderdaad nu definitief klaar.

gloudiesaurus

Het is verdacht stil. Haas wil het team niet overnemen.
Ik denk einde verhaal.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

sjakie


FolkertE

Entry fee is al betaald kennelijk. Ben benieuwd. Maar of dat nu zo goed is? Zal misschien wel het enige team zijn dat achteraan hobbelt. Sauber gaat misschien wel een stapje voorwaards zetten.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE


Maikel0230

Ik heb er eigenlijk weinig hoop in net zoals Jeroen, de administratoren van Caterham lopen ook al een sinds december te schreeuwen dat er geïnteresseerden zijn.

Volgens mij zijn beide teams zo goed als begraven, het enige wat dit verhaal mogelijk leven doet inblazen is het feit dat de startfee blijkbaar betaalt zou zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Citaat van: Maikel0230 op 04 februari 2015 - 13:11:06
Ik heb er eigenlijk weinig hoop in net zoals Jeroen, de administratoren van Caterham lopen ook al een sinds december te schreeuwen dat er geïnteresseerden zijn.

Volgens mij zijn beide teams zo goed als begraven, het enige wat dit verhaal mogelijk leven doet inblazen is het feit dat de startfee blijkbaar betaalt zou zijn.
Oh, ik denk er precies het zelfde over, laat dat duidelijk zijn. Maar juist door die startfee zou je denken dat ze nog wel wat van plan zijn. Tenzij je het kan terug krijgen.

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 04 februari 2015 - 13:11:06
Ik heb er eigenlijk weinig hoop in net zoals Jeroen, de administratoren van Caterham lopen ook al een sinds december te schreeuwen dat er geïnteresseerden zijn.

Volgens mij zijn beide teams zo goed als begraven, het enige wat dit verhaal mogelijk leven doet inblazen is het feit dat de startfee blijkbaar betaalt zou zijn.

Er wordt een exacte datum genoemd wat betreft de overname. Hopen hoeft niet meer, het team gaat een doorstart maken.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Er zijn wat geruchten dat de overnemende partij een consortium is onder leiding van Justin King, voormalig CEO van supermarktketen Sainsbury's.

Probleem schijnt nu de andere teams te zijn. Marussia wil met een 2014-bolide starten en daarvoor moet alle teams toestemming geven. Red Bull/ Toro Rosso/ Force India/ Lotus/ Sauber hebben al laten weten geen toestemming te geven...

Dat zou toch wel zonde zijn als het waar is. Kan het in team in leven blijven helpen andere F1-teams het om zeep...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is