Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Jongens nu graag weer on topic.
Genoeg op de man gespeeld nu.

Hou het graag gezellig, ook voor andere forummers.
Dit nodigt niet uit om te reageren.

On topic: hoe zal het Manor Marussia in Maleisië vergaan?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Als ze meedoen: laatste, eventueel uitrijden.

0634

Wordt een mooi gevecht met Button en Alonso.

Matthijs

Citaat van: Jeroen op 23 maart 2015 - 06:30:26
Wordt een mooi gevecht met Button en Alonso.
Manor lijkt me wel een stukkie trager nog dan de McLaren.

Zeeuw

Neem aan de Honda de mapping iets omhoog kan/zal schroeven? Button liet zien dat hij toch een race kon uitrijden met de Honda.

Franky R.

Citaat van: Zeeuw op 23 maart 2015 - 10:28:19
Neem aan de Honda de mapping iets omhoog kan/zal schroeven? Button liet zien dat hij toch een race kon uitrijden met de Honda.


Misschien als Button erom vraagt of anders Alonso...Zo zou ik het doen, twee verschillende settings voor de auto's. Sepang is ook een heel ander circuit met haar hogesnelheidsstukken.

Matthijs

Iemand een idee of Manor eigenlijk wel meedoet? Heb helemaal niets gehoord van dat hun softwareproblemen zouden zijn opgelost.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 23 maart 2015 - 16:07:54
Iemand een idee of Manor eigenlijk wel meedoet? Heb helemaal niets gehoord van dat hun softwareproblemen zouden zijn opgelost.


Ze hadden toch wel de intentie om in Maleisië te rijden...ik duik er even in... ;)

Franky R.

Citaat van: Franky R. op 23 maart 2015 - 17:31:38
Citaat van: Matthijs op 23 maart 2015 - 16:07:54
Iemand een idee of Manor eigenlijk wel meedoet? Heb helemaal niets gehoord van dat hun softwareproblemen zouden zijn opgelost.


Ze hadden toch wel de intentie om in Maleisië te rijden...ik duik er even in... ;)
UPDATE...Merhi is door Manor ingeschreven voor Sepang, dus de antwoord op je vraag is 'ja'... ;)

gloudiesaurus

Ben benieuwd! Ik vind het toch wel tof als ze het halen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Ik ook. Zo weinig autos op de grid zien als Australië is toch treurig. Ook al was het omdat 3 coureurs voor de start al uitvielen, maar toch.

0634

Er is overigens nog wel een hindernis die men de 107% regel noemt.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2015 - 20:26:02
Er is overigens nog wel een hindernis die men de 107% regel noemt.
Ja dat is wel waar, maar wanneer is de laatste keer dat die is gebruikt? Volgens mij is die bijna altijd half half uitgevoerd.

Pancake Shield

Citaat van: FolkertE op 25 maart 2015 - 12:08:10
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2015 - 20:26:02
Er is overigens nog wel een hindernis die men de 107% regel noemt.
Ja dat is wel waar, maar wanneer is de laatste keer dat die is gebruikt? Volgens mij is die bijna altijd half half uitgevoerd.

Laatste keer was volgens mij HRT in Australie 2012. En het jaar daarvoor ook al HRT :P. Het zou zo maar eens kunnen dat Manor ook niet verder komt dat de kwalificatie. Het is afwachten hoe langzaam ze zijn in de vrije trainingen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Rijdt Manor met Ferrari-motoren van 2014 of ook de nieuwe 2015 versie? Anders kan dat helpen om de 107% te halen, zie Sauber... ;)