Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Perton op 19 maart 2015 - 22:53:35
Niet dat het per se zou hoeven van me of dat ik gok dat het relevant zal worden voor Van der Garde, maar zouden ze voor oud-coureurs niet een soort van overgangsregeling treffen?

Hmm grammaticaal staat het er alsof het een daadwerkelijk plan van de FIA was, ik bedoel het meer filosoferend.
dat zou wel moeten idd. Ik ken de regels niet uit mn hoofd, maar was met de nieuwe regels een rentree van Schumacher of Raikkonen nog wel mogelijk geweest?

Perton

Een Fia woordvoerder heeft wel gezegd dat bij een Schumacher geval men coulant zou zijn geweest.

Kootje

Bij 'n Schumacher wel ja, maar ik denk niet dat Giedo daar op hoeft te rekenen. Nu doet hij dat ook niet, maar toch ... ;)

Miguel

FIA kan die superlicentie nog altijd per eigen discretie uitgeven.
Peace out yo.

Zeeuw

Het is op het moment eventjes stil rond Manor. In ieder geval geen verplichte JAVA-update of bandenspanningsensor die ze niet aan de praat krijgen. Neem aan dat ze nu wel tijd genoeg hebben om alles te kunnen fiksen zodat ze kunnen rijden in ieder geval.

0634

Dat zou mooi zijn. Heeft McLaren tenminste ook een team waar het zich op kan richten  ;).

Kootje

Citaat van: Miguel op 20 maart 2015 - 14:00:29
FIA kan die superlicentie nog altijd per eigen discretie uitgeven.

Duh .... daar hebben we het ook over. ::)

Miguel

Citaat van: Kootje op 21 maart 2015 - 18:01:34
Duh .... daar hebben we het ook over. ::)

Ja, een dood paarden zijn jullie aan het slaan. De nieuwe regels omtrent de superlicentie vervangt het recht van de FIA niet om hun eigen regels naast zich neer te leggen, dat was altijd al duidelijk.
Peace out yo.

Kootje

#803
Leer eens lezen ******, dat zeggen we ook nergens. Wat we zeggen, of eigenlijk wat ik zeg, is dat Giedo daar niet op hoeft te rekenen. Helaas hadden we in 'n ander topic al vastgesteld dat je 'n gebrek aan intelligentie hebt, hetgeen ook weer duidelijk werd door je zinsopbouw*, dus zal ik het je ditmaal niet aanrekenen.



*Het is een dood paard of dode paarden.

Note van Gloudiesaurus: graag geen scheldwoorden gebruiken  ;) En hou het gezellig graag...

Jehoentelaar

Zware nacht gehad? Of moest je al je extreem relevante IQ-punten nog even opbergen?

Kootje

#805
Citaat van: Kootje op 22 maart 2015 - 11:55:44
Note van Gloudiesaurus: graag geen scheldwoorden gebruiken  ;) En hou het gezellig graag...

Sorry Peter, maar zijn constante steken onder water met als druppel de opmerking over mijn intelligentie deed, nee ... doet m'n bloed koken.

Matthijs

Citaat van: Kootje op 22 maart 2015 - 11:55:44
Leer eens lezen ******, dat zeggen we ook nergens. Wat we zeggen, of eigenlijk wat ik zeg, is dat Giedo daar niet op hoeft te rekenen. Helaas hadden we in 'n ander topic al vastgesteld dat je 'n gebrek aan intelligentie hebt, hetgeen ook weer duidelijk werd door je zinsopbouw*, dus zal ik het je ditmaal niet aanrekenen.



*Het is een dood paard of dode paarden.

Note van Gloudiesaurus: graag geen scheldwoorden gebruiken  ;) En hou het gezellig graag...
Om even een politicus te quoten: doe eens normaal man!

Kootje

#807
Je weet niet eens waarom ik zo reageerde. Daarbij heb ik zowel hier naar Gloudie toe en in 'n ander topic naar jullie, m'n excuses al aangeboden, dus volg lekker je eigen advies.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 22 maart 2015 - 18:47:10
Citaat van: Kootje op 22 maart 2015 - 11:55:44
Note van Gloudiesaurus: graag geen scheldwoorden gebruiken  ;) En hou het gezellig graag...

Sorry Peter, maar zijn constante steken onder water met als druppel de opmerking over mijn intelligentie deed, nee ... doet m'n bloed koken.

Zonder je gevoel daarover in twijfel te trekken vraag ik me wel af in hoeverre het handig is om daar dan op in te gaan.

Miguel

Peace out yo.