Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

0634

Als we het serieus mogen nemen, en dan bedoel ik niet zozeer dit nieuws, als wel het team en diens aspiraties zelf.

gloudiesaurus

Ik vind het wel gaaf. Krijgt Stevens zijn debuut bij Caterham, waar hij het niet slecht deed, toch een vervolg.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

@Rowlinson_F1 "Hearing from a very good source that Manor Marussia F1 will be confirmed on the 2015 F1 entry list later today."

Ben benieuwd. Op zich mooi nieuws.

Sphinx

schijnbaar hebben een rijke energiebaron en de vader van Jordan King aandelen in Manor genomen. Lijkt erop dat er een tweede Chilton constructie aankomt.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jozef

Het Laatste Nieuws schreef gisteren dan weer dat Stoffel Vandoorne in de running is voor het tweede Manor-zitje. McLaren zou een van de schuldeisers zijn van Marussia, en dit zou een manier zijn om de schulden af te lossen en de technische samenwerking met McLaren verder te zetten. Ze noemen wel geen bron en reppen ook met geen woord over Kevin Magnussen, die officieel nog steeds de eerste in lijn is in het McLaren Young Driver Programme. En Het Laatste Nieuws is een roddelkrant, dus veel zal er niet van aan zijn...

Dimensie

Ferrari zal ook wel een van de schuldeisers zijn dus ik ben benieuwd of zij nog wat te vertellen hebben.
Vind het maar een rare constructie, een technisch partnerschap met Mc laren en dan Ferrari motoren.

Perton

Ik heb het idee dat King vrij serieus met zijn carrière bezig is sinds hij in zijn beginjaren misschien iets te grote stappen wilde maken. Ik geloof er dan ook niet in dat hij een racestoeltje zal innemen in 2015. Voor latere jaren dan wel natuurlijk. Then again Dit jaar kan ie de superlicentieregels nog voorblijven dus misschien zien we hem er ook wel terechtkomen :p

Franky R.


0634

Citaat van: Sphinx op 27 februari 2015 - 12:44:18
schijnbaar hebben een rijke energiebaron en de vader van Jordan King aandelen in Manor genomen. Lijkt erop dat er een tweede Chilton constructie aankomt.
Nou, dat begint al weer hoopvol dan...

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 27 februari 2015 - 22:36:54
Citaat van: Sphinx op 27 februari 2015 - 12:44:18
schijnbaar hebben een rijke energiebaron en de vader van Jordan King aandelen in Manor genomen. Lijkt erop dat er een tweede Chilton constructie aankomt.
Nou, dat begint al weer hoopvol dan...
ze rijden ook alleen maar voor spek en bonen mee. Wel spek en bonen die heel veel partijen (en de F1 in zn geheel) prima van pas komt overigens. Sportief gezien hoef je er niks van te verwachten.

0634

Jammer dan dat we het juist over sport hebben.

Jehoentelaar

Meedoen is belangrijker dan niet meedoen.

0634

Voor hen wellicht. De sport zelf heeft er geen fluit aan.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 27 februari 2015 - 22:49:56
Jammer dan dat we het juist over sport hebben.
ook ja, maar we hebben het ook over enorme bedragen en budgetten. Soms moet je sportief gewoon ff een pas op de plaats maken en overleven. Kunnen ze in 2016 wellicht de strijd aangaan met Haas.