Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

Perton

In Duitsland kan je als BV-directeur worden vervolgd als wanbeleid wordt aangetoond. Zo was het althans enkele jaren geleden. Het kan dus wel, in sommige landen. Ik heb geen idee hoe dat in Engeland zit.

0634

Wat ik zei, in NL ook en het wordt bij ieder faillissement onderzocht.

Fabian


Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Hamilton#44

Haas heeft zelf toch al een compleet complex gebouwd?

Fabian

Ik dacht ook dat Haas de fabriek al had, maar moet eerlijk toegeven dat ik het niet echt gevolgd heb...

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 19 januari 2015 - 14:57:09
Haas heeft zelf toch al een compleet complex gebouwd?


In de VS...maar voor Europa zocht hij nog een fabriek.

gloudiesaurus

Het gerucht is nu zo dat Haas een gunstige deal kan sluiten met de Ferrari en de curator. Haas neemt dan het team dan over. Ferrari is zijn geld niet helemaal kwijt, en de curator vangt ook wat meer dan dat hij alles zou veilen. Tevens kan Haas voor minimaal 2 jaar prijzengeld innen (wat Marussia in 2014 behaalde).

Als de curator instemt en een gunstige prijs neerzet voor Haas dan gaat alles door. Anders wacht Haas een jaar en gaat hij volgend jaar zelf van start.

Als alles doorgaat zou Haas in 2015 als Marussia in actie komen, en in 2016 onder eigen naam.

Ik hoop dat het doorgaat, zijn toch weer 2 auto's  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Nu nog besluiten om in 2015 van start te gaan? Lijkt me niet te doen, maar we zullen zien.

Bovendien dacht ik dat Marussia sowieso geen prijzengeld kon krijgen wegens het missen van 3 GP's. ???

Perton

Haas heeft dat gerucht inmiddels ook al ontkend, overigens.

Jehoentelaar

Nu nog in 2015 starten is ook de grootste onzin. Zelfs HRT maakte het niet zo gek destijds.

0634

Haas gaat niks doen met Marussia, zeggen ze zelf. Marussia voert wel gesprekken met een partij en Bernie is er positief over. Maar kan ook zomaar niks worden. Ben benieuwd.

Tuesday

zal me niet verbazen als Guttierez en Vergne komend jaar toch nog F1 gaan rijden. Als ze idd dat prijzengeld van 45 miljoen nog kunnen vangen en de schulden 40 miljoen bedragen waarvan er 21 toch al voor Ferrari zijn, dan zou dit wel eens Ferrari B kunnen gaan worden. Misschien voor 1 jaartje, voordat de samenwerking met Haas begint, of misschien wel gewoon een eigen zusterteam, net als Red Bull?

gloudiesaurus

Citaat van: Tuesday op 22 januari 2015 - 22:55:54
zal me niet verbazen als Guttierez en Vergne komend jaar toch nog F1 gaan rijden. Als ze idd dat prijzengeld van 45 miljoen nog kunnen vangen en de schulden 40 miljoen bedragen waarvan er 21 toch al voor Ferrari zijn, dan zou dit wel eens Ferrari B kunnen gaan worden. Misschien voor 1 jaartje, voordat de samenwerking met Haas begint, of misschien wel gewoon een eigen zusterteam, net als Red Bull?

Ik kan wel begrijpen dat Ferrari open staat voor een doorstart. Een failliet van Marussia kost namelijk heel veel geld...

Ben wel benieuwd welke partij het team wil overnemen. Hopelijk nemen ze het team dan niet alleen over om prijzengeld te innen.
Ik juich het wel toe, zijn toch weer 2 extra auto's  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Naja, het moet wel meerwaarde hebben, dat ben ik met Bernie eens. Die veldvulling van de laatste paar jaar, daar hebben we niks aan.