Manor-Marussia topic

Gestart door Breaktest, 07 oktober 2014 - 21:46:49

« vorige - volgende »

Breaktest

Volgens mij gaat deze discussie over de teloorgang van de F1. Mathijs heeft in principe een punt. Het is voor debutanten beter te gedijen bij een klein team; bij topteams is de druk vaak te hoog. Jeroen zet het in een historisch perspectief: kleine teams hebben niet meer dezelfde functie als vroeger. Ze kunnen het zich gewoonweg niet langer veroorloven om echte talenten te strikken.
En dat is best een trieste constatering. Je kunt stellen dat kleine teams een opleidingsplatform bieden, maar ze plukken daar niet de vruchten van.

Breaktest

Het verhaal gaat dat Marussia toch naar Abu Dhabi afreist, met als doel op zijn minst door de keuring te komen. Op die manier hoopt men te voorkomen dat de 9e plaats (met bijbehorende zak poen) bij voorbaat wordt afgepakt.
http://adamcooperf1.com/ 

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 19 november 2014 - 13:10:40
Het verhaal gaat dat Marussia toch naar Abu Dhabi afreist, met als doel op zijn minst door de keuring te komen. Op die manier hoopt men te voorkomen dat de 9e plaats (met bijbehorende zak poen) bij voorbaat wordt afgepakt.
http://adamcooperf1.com/


A la Route de Walkinshaw... ;D
;)

Jozef

Ik vroeg me al af wat er met de klassering van Marussia zou gebeuren als ze een derde race missen. Sauber en Caterham zouden inderdaad wel graag een plekje naar voren schuiven natuurlijk. Maar om nu nog snel alles te regelen (ze moeten nog aankomen maar morgen moet de auto of auto's al klaar zijn voor technische inspectie en dan hebben ze nog geen coureurs) lijkt me wel erg kort dag. :/

Franky R.

Citaat van: Jozef op 19 november 2014 - 16:10:42
Ik vroeg me al af wat er met de klassering van Marussia zou gebeuren als ze een derde race missen. Sauber en Caterham zouden inderdaad wel graag een plekje naar voren schuiven natuurlijk. Maar om nu nog snel alles te regelen (ze moeten nog aankomen maar morgen moet de auto of auto's al klaar zijn voor technische inspectie en dan hebben ze nog geen coureurs) lijkt me wel erg kort dag. :/


Claim wegens contractbreuk aan de broek door de FOM en genoeg coureurs die alvast wat rondjes willen rijden met een Marussia. Ze mogen mij bellen... ;D

0634


FolkertE

Citaat van: Jeroen op 19 november 2014 - 22:08:08
Ze gaan dus niet...
Jammer, ik had het echt gaaf gevonden als ze als nog er bij waren. Maar ik denk dat ze probeerde Rubens te strikken voor Abu Dhabi, maar nu blijkt dat hij veel liever voor Caterham gaat rijden, trekken ze definitief de stekker er uit.

gloudiesaurus

Citaat van: FolkertE op 19 november 2014 - 22:18:29
Citaat van: Jeroen op 19 november 2014 - 22:08:08
Ze gaan dus niet...
Jammer, ik had het echt gaaf gevonden als ze als nog er bij waren. Maar ik denk dat ze probeerde Rubens te strikken voor Abu Dhabi, maar nu blijkt dat hij veel liever voor Caterham gaat rijden, trekken ze definitief de stekker er uit.

Vind het ook jammer dat het stopt. Had het wel gaaf gevonden als ze er toch bij waren in Abu Dhabi.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Als een of andere schroothandelaar de boel opkoopt, kan hij dan wel of niet de miljoenen kan claimen die bij de 9e plaats hoort? En zo niet, waar gaat dat geld dan naar toe? Volgens mij is die vraag nog steeds niet helder beantwoord. 

Jozef

Zeker niet, daar komen nog rechtszaken van denk ik.

Maikel0230

De Hele inboedel wordt geveild

http://cal.cagp.com/event/marussia/

Zou iemand alles in een klap kunnen opkopen voor een prikje? Het team had een ontwerp voor 2015 klaar


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Wel erg optimistisch, die '1'  ;).

Perton

Het lijkt me wel dat als iemand een mooi bedrag biedt voor de hele zooi, dat ie dat kan overnemen. De vraag is of die persoon er is.

Ik snap wat dat betreft niet zo goed waarom er voor Caterham blijkbaar 60 gegadigden waren (waarvan 4 serieuze) en voor Marussia schijnbaar een stuk minder (ze zullen er vast wel zijn geweest, maar ik vermoed niet dusdanig serieus). Volgens mij is/was Marussia verder met de 2015-auto (heb ik verder geen bewijs voor hoor, maar baseer ik op deze foto's + uitspraken van de Caterham-curator), ze pakken nog een paar miljoentjes aan prijzengeld extra (ga ik toch wel vanuit, ondanks de kritieken van o.a. Kaltenborn). Maar goed, ik zal wat dat betreft vast iets over het hoofd zien.

Franky R.

Citaat van: Perton op 30 november 2014 - 13:02:31
Het lijkt me wel dat als iemand een mooi bedrag biedt voor de hele zooi, dat ie dat kan overnemen. De vraag is of die persoon er is.

Ik snap wat dat betreft niet zo goed waarom er voor Caterham blijkbaar 60 gegadigden waren (waarvan 4 serieuze) en voor Marussia schijnbaar een stuk minder (ze zullen er vast wel zijn geweest, maar ik vermoed niet dusdanig serieus). Volgens mij is/was Marussia verder met de 2015-auto (heb ik verder geen bewijs voor hoor, maar baseer ik op deze foto's + uitspraken van de Caterham-curator), ze pakken nog een paar miljoentjes aan prijzengeld extra (ga ik toch wel vanuit, ondanks de kritieken van o.a. Kaltenborn). Maar goed, ik zal wat dat betreft vast iets over het hoofd zien.


Motorendeal? Dat laatst zou Caterham beter voor elkaar hebben. Marussia zou er minder op staan nu Bianchi is weggevallen... IMHO

Arthur

Ik zeg Colin Kolles..... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel