Round 16: Russian Grand Prix, Sochi Autodrom, Sochi

Gestart door Maikel0230, 07 oktober 2014 - 00:03:56

« vorige - volgende »

Maikel0230

Dat kun je op voorhand van een race toch nooit weten, we zitten laat in het seizoen er kan al eens een Power Unit of twee het begeven en voor je weet rijdt die Sauber in de punten.

Maar ik kan alleen maar respect opbrengen voor hun beslissing.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Maar goed, of Sauber in de punten rijdt of niet, Marussia gaat op eigen kracht sowieso geen punten meer pakken, dus of Bianchi wel of niet rijdt, Sauber gaat ze in dat geval toch wel voorbij. Dat is volgens mij wat Tuesday bedoelt.

Maikel0230

Tuurlijk, daar kan ik me ook wel in vinden maar je weet maar nooit wat er in de race gebeurt, kan best zijn dat in een gekke race Marussia op een andere manier toch nog een puntje meepakt.

Een munt heeft altijd twee kanten

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 10 oktober 2014 - 20:01:42
Tuurlijk, daar kan ik me ook wel in vinden maar je weet maar nooit wat er in de race gebeurt, kan best zijn dat in een gekke race Marussia op een andere manier toch nog een puntje meepakt.

Een munt heeft altijd twee kanten

Precies, de kans is klein. Maar je weet het nooit....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Franky R. op 10 oktober 2014 - 18:42:22
Citaat van: Jeroen op 10 oktober 2014 - 17:45:22

Ik heb die periode intens meebeleefd, maar daar heb ik nooit iets over gehoord, van fans noch teamleden.


Ik ook niet en DC stapte overigens bijna een maand later in de FW16 als vervanger van Senna

Klopt. Williams reed in Monaco (ook een dramatische race overigens) alleen met Hill inderdaad. Geen tweede Williams.

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 10 oktober 2014 - 19:42:52
Dat kun je op voorhand van een race toch nooit weten, we zitten laat in het seizoen er kan al eens een Power Unit of twee het begeven en voor je weet rijdt die Sauber in de punten.

Maar ik kan alleen maar respect opbrengen voor hun beslissing.
maar zou Rossi dat dan tegen kunnen houden? ik denk het niet. Tuurlijk is het niet 100% zeker, maar de keuze lijkt me nu, qua gevolgen niet zo moeilijk.

Kootje

AU !!!

Massa out terwijl Bottas de 3e tijd rijd. ???

Jehoentelaar

We zijn allemaal mensen:

Citaat van: F1 Fanatic Live ‏@f1fanaticlive
Lambiase: "Looks like you missed the DRS - did you forget to press it?"
Perez: "Yeah I forget." #F1 #RussianGP

0634


Kootje

Geen idee, hij reed iig gewoon rond. Maar ik moet bekennen dat ik slechts kijk, niet luister. Daarvoor ben ik nu te druk m,et typen. En aangezien ik geen vrouw ben die kan Multi-tasken, kost dat me al moeite genoeg. ;)

0634

Zo gek is het overigens niet. Massa haalde in Sochi nog nooit Q2.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2014 - 13:22:10
Citaat van: Kootje op 11 oktober 2014 - 13:19:33
AU !!!

Massa out terwijl Bottas de 3e tijd rijd. ???

Was er dan niet een probleem?
Olie druk probleem voor Massa. Of iets met druk van olie of benzine. Jammer, want Massa had mooie kandidaat kunnen worden voor p3.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2014 - 13:25:44
Zo gek is het overigens niet. Massa haalde in Sochi nog nooit Q2.
hahah, ik moest toch lachen. Flauw, maar grappig.

Perton

Citaat van: F1fan2987 op 11 oktober 2014 - 13:27:55
Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2014 - 13:22:10
Citaat van: Kootje op 11 oktober 2014 - 13:19:33
AU !!!

Massa out terwijl Bottas de 3e tijd rijd. ???

Was er dan niet een probleem?
Olie druk probleem voor Massa. Of iets met druk van olie of benzine. Jammer, want Massa had mooie kandidaat kunnen worden voor p3.
Ok, dacht dat Claire Williams motorprobleem zei op Sky Sports, maar misschien verstond ik verkeerd. Ze wilde in ieder geval geen commentaar geven op de vraag of er een motorwissel zou komen. Maar als die er komt, is Massa dus voor twee races de lul, aangezien die nu dan drie plekken verliest en volgend weekend nog zeven.

FolkertE

Citaat van: Perton op 11 oktober 2014 - 13:30:32
Citaat van: F1fan2987 op 11 oktober 2014 - 13:27:55
Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2014 - 13:22:10
Citaat van: Kootje op 11 oktober 2014 - 13:19:33
AU !!!

Massa out terwijl Bottas de 3e tijd rijd. ???

Was er dan niet een probleem?
Olie druk probleem voor Massa. Of iets met druk van olie of benzine. Jammer, want Massa had mooie kandidaat kunnen worden voor p3.
Ok, dacht dat Claire Williams motorprobleem zei op Sky Sports, maar misschien verstond ik verkeerd. Ze wilde in ieder geval geen commentaar geven op de vraag of er een motorwissel zou komen. Maar als die er komt, is Massa dus voor twee races de lul, aangezien die nu dan drie plekken verliest en volgend weekend nog zeven.
Denk dat je het wel goed hebt gehoord, olie druk zit volgens mij ook in de motor(of benzine voor het zelfde geld.
Massa heeft ook een teleurstellend jaar. Veel pech in een snelle auto.