Round 16: Russian Grand Prix, Sochi Autodrom, Sochi

Gestart door Maikel0230, 07 oktober 2014 - 00:03:56

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: Gerard op 07 oktober 2014 - 12:33:33
Kijkend naar het circuit denk ik.....Wordt dit " Valencia Part 2" ?

wat betreft Marussia en Jules.. ja, iederen heeft weinig tijd om stil yte sstaan bij dit erge ongeluk, we gaan meteen door van Suzuka naar Sochi...

vraag me ook af of de podium ceremonie hier wel uitbundig gevierd word?
Hangt af van de situatie waarin Jules zich bevindt. Maar het is ergens ook wel belangrijk dat de Formule 1 als geheel niet te lang in de negativiteit blijft hangen, zonder alles meteen te vergeten.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 07 oktober 2014 - 12:33:33
Kijkend naar het circuit denk ik.....Wordt dit " Valencia Part 2" ?

wat betreft Marussia en Jules.. ja, iederen heeft weinig tijd om stil yte sstaan bij dit erge ongeluk, we gaan meteen door van Suzuka naar Sochi...

vraag me ook af of de podium ceremonie hier wel uitbundig gevierd word?


Hallo Gerard,


Ik denk niet dat men uitbundig zal spuiten met 'champy', dat deed men ook niet na Imola 1994. Accoord, dat was Senna [en Ratzenberger]...maar de korte tijd die tussen Suzuka en Sochi zit zal haar impact hebben.

Ook omdat de media het ongeluk nog een keer zal uitkauwen.

Gerard

Ja precies... daarom... zal een sobere bedoening zijn. .. eb terecht

Tuesday

Vettel gaat waarschijnlijk uit de pitsstraat starten. Red Bull ziet dit van de komende races als hun minste circuit en gaat daarom hier de onvermijdelijke 6e motor + andere powertrainonderdelen inzetten. (Bron: formel1.de)

Perton

Geen idee of het waar is, maar ik las dat vanwege het handelsembargo met Rusland, dat er alleen spullen uit Japan naar Rusland mogen worden gevlogen en geen onderdelen vanuit Engeland, dus tenzij Marussia al een extra chassis had meegenomen en voldoende reserve-onderdelen heeft, lijkt het toch één auto te worden. Mits het waar is natuurlijk.

Intussen heeft het GP3-team van Marussia besloten niet af te reizen naar Sochi, maar dat zou niks te maken hebben met het ongeval.

robbert

gp3? Ik dacht dat het gp3 seizoen al afgelopen was. En zijn er dan nog gp2 races ook?

SDG


robbert



Matthijs



Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Pancake Shield

Ik zag net dat EPSN een foto tweette van de persconferentie en je ziet daar toch wel flink aangeslagen coureurs zitten, waaronder Adrian Sutil. En dat wilde ik eigenlijk zeg. Ik vind het 'knap' van Sutil dat hij er gewoon bij is. Ja, ik snap dat het zijn werk is. Maar ik zou het ook snappen als hij vrijdag gewoon zegt van: "Ja, sorry jongens dit trek ik niet. Ik wil gewoon deze even uitzitten."

De desbetreffende foto: https://twitter.com/ESPNF1/status/520180972617482241/photo/1
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634