Andrea De Cesaris overleden in motorongeval

Gestart door Maikel0230, 05 oktober 2014 - 20:33:12

« vorige - volgende »

Maikel0230

Alsof vandaag al niet zwart genoeg was voor de F1 wereld moet ik helaas het overlijden van Andrea De Cesaris meedelen.

Volgens dit Italiaans Artikel is de voormalige F1 coureur omgekomen bij een motorongeval

http://roma.repubblica.it/cronaca/2014/10/05/news/gra-97398499/





RIP Andrea (1959-2014)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Oei, die was nog niet heel oud. Voorganger van Maldonado met alle respect. Snel, maar crashte te vaak. Heeft het heel lang volgehouden in de F1.

SDG

Ja zeg, indien mijn weekend nog niet genoeg verpest was is het bij deze wel helemaal naar de kloten...  >:( >:( >:(

Wings

Je was me net voor. Las het net op Gazetta.it. Sjeezus!!

R.I.P.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Wat een klote dag is dit toch geworden

De Cesaris is van voor mijn tijd maar ik ken hem wel van de vele docu's, men heeft mij verteld dat hij een crashkoning was maar dat ie uiteindelijk toch wat rustiger werd in zijn oude jaren.

Toch een iconische coureur maar dan op zijn eigen manier.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Breaktest

#6
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 20:35:19
Oei, die was nog niet heel oud. Voorganger van Maldonado met alle respect. Snel, maar crashte te vaak. Heeft het heel lang volgehouden in de F1.
Zijn bijnaam was de Crasheris. Maar zo'n naam kan ook een eigen leven gaan leiden en de waarheid vertekenen. In een aparte posting heb ik wel eens uiteengezet dat, puur op statistieken, Jos Verstappen een grotere brokkenpiloot was dan de man die de naam had.   
http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11531.msg392463.html#msg392463

0634

Nou, dat weet ik niet, maar het was wel een karakter en een mooie vent.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 21:50:23
Nou, dat weet ik niet, maar het was wel een karakter en een mooie vent.

Klotendag geworden vandaag... Zwarte dag weer voor onze sport :'(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Zonde. Voor mijn tijd, dus ik had verder vrij weinig met hem, maar natuurlijk erg treurig om zo aan je einde te komen.

SDG

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 20:35:19
Oei, die was nog niet heel oud. Voorganger van Maldonado met alle respect. Snel, maar crashte te vaak. Heeft het heel lang volgehouden in de F1.

Van 1980 tot 1994. Hij is ook nog steeds de coureur met het meeste aantal GP-deelnames achter zijn naam (208) die nooit een overwinning wist te behalen.

Jehoentelaar

Ook voor mijn tijd, maar wel een naam die je om de zoveel tijd weer voorbij ziet/zag komen. RIP.

SDG

Hij was tevens de eerste teamgenoot van Michael Schumacher in de Formule 1. Ook al was het maar voor één race.

Breaktest

Citaat van: SDG op 06 oktober 2014 - 12:01:45
Hij was tevens de eerste teamgenoot van Michael Schumacher in de Formule 1. Ook al was het maar voor één race.
Dat noemen we de aansluitingstreffer...

Breaktest

Citaat van: SDG op 05 oktober 2014 - 20:36:21
Ja zeg, indien mijn weekend nog niet genoeg verpest was is het bij deze wel helemaal naar de kloten...  >:( >:( >:(
Inderdaad. Dit is al de derde voormalig F1-coureur die dit jaar overlijdt.