Bianchi zwaargewond na crash

Gestart door NielsD, 05 oktober 2014 - 13:26:26

« vorige - volgende »

Arthur

En verder afwachten hoe zijn lichaam [hersenen] reageren. En dat kost tijd en onzekerheid.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

CitaatMeer qua status bedoel ik. Lauda, Prost en Fittipaldi waren allemaal meervoudige kampioenen. Als hun baas boos werd (wat bij Lauda het geval was) dan kwamen ze wel weer elders aan de bak. Voor Massa, die eigenlijk gewoon best wel blij mag zijn dat hij in de Williams nog mag rijden, ligt dat net even anders denk ik. En rijders van nog mindere statuur kunnen het nog minder maken want die liggen er helemaal zo uit.


Ok, duidelijk...Edoch. Massa heeft meer centjes bij elkaar gereden dan de heren uit een vervlogen tijdperk. Dat zou onafhankelijkheid moeten kweken, denk ik dan...Of ik denk heel anders. Dat kan en mag ook... ;)

Perton

Ik denk dat zijn baas weinig onder de indruk is van zijn bankrekening.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 06 oktober 2014 - 23:10:49
CitaatMeer qua status bedoel ik. Lauda, Prost en Fittipaldi waren allemaal meervoudige kampioenen. Als hun baas boos werd (wat bij Lauda het geval was) dan kwamen ze wel weer elders aan de bak. Voor Massa, die eigenlijk gewoon best wel blij mag zijn dat hij in de Williams nog mag rijden, ligt dat net even anders denk ik. En rijders van nog mindere statuur kunnen het nog minder maken want die liggen er helemaal zo uit.


Ok, duidelijk...Edoch. Massa heeft meer centjes bij elkaar gereden dan de heren uit een vervlogen tijdperk. Dat zou onafhankelijkheid moeten kweken, denk ik dan...Of ik denk heel anders. Dat kan en mag ook... ;)

Klopt, maar onafhankelijkheid is iets anders dan niet meer mogen rijden [er uitgesmeten worden] en laat dat nu juist datgene zijn wat bijna heilig is voor ze... en dus....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:12:56
Citaat van: Franky R. op 06 oktober 2014 - 23:10:49
CitaatMeer qua status bedoel ik. Lauda, Prost en Fittipaldi waren allemaal meervoudige kampioenen. Als hun baas boos werd (wat bij Lauda het geval was) dan kwamen ze wel weer elders aan de bak. Voor Massa, die eigenlijk gewoon best wel blij mag zijn dat hij in de Williams nog mag rijden, ligt dat net even anders denk ik. En rijders van nog mindere statuur kunnen het nog minder maken want die liggen er helemaal zo uit.


Ok, duidelijk...Edoch. Massa heeft meer centjes bij elkaar gereden dan de heren uit een vervlogen tijdperk. Dat zou onafhankelijkheid moeten kweken, denk ik dan...Of ik denk heel anders. Dat kan en mag ook... ;)

Klopt, maar onafhankelijkheid is iets anders dan niet meer mogen rijden [er uitgesmeten worden] en laat dat nu juist datgene zijn wat bijna heilig is voor ze... en dus....


Dat is waar. :-\

0634

Ik denk gewoon niet dat een man als Frank Williams dat soort strapatsen waardeert.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2014 - 23:34:00
Ik denk gewoon niet dat een man als Frank Williams dat soort strapatsen waardeert.

Precies, inpakken [of uit het pak] en wegwezen!! Dan trekken we een ander blik coureurs open... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Nou ja contractueel zal Massa vast verplicht zijn op te komen draven. Dus dat is niet onmogelijk.  Al weet ik niet of het zo zal gaan maar ik sluit het niet uit.

Los daarvan is Massa natuurlijk geen personality als Lauda of Fittipaldi.

Arthur

#128
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2014 - 23:40:40
Nou ja contractueel zal Massa vast verplicht zijn op te komen draven. Dus dat is niet onmogelijk.  Al weet ik niet of het zo zal gaan maar ik sluit het niet uit.

Los daarvan is Massa natuurlijk geen personality als Lauda of Fittipaldi.

Ook dat nog, zuivere contractbreuk zonder legitieme [?] reden. Ontslag op staande voet [afhankelijk van de geldende wetgeving uiteraard]...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Robert Doornbos nu bij Pauw om te praten over de crash van Bianchi. Als mensen dat willen nakijken, niet doen. Hij zit een beetje zichzelf te promoten en stoer te doen. Geen aanrader dus.

Maar goed schijnbaar is dus ook de arts die Schumacher geholpen heeft, inmiddels in Suzuka.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2014 - 23:34:00
Ik denk gewoon niet dat een man als Frank Williams dat soort strapatsen waardeert.


De man die Piers Courage verloor en daar heel lang van kapot is geweest? Enne, Massa was al gestart. Dus had hij al aan zijn contractuele verplichting voldaan voor wat betreft van start gaan. Daarom reden ze toch in 2005 een warmup in Indianapolis om daarna met hun Brigdstones de pit in de duiken?


Maar Massa is inderdaad geen personality...al zal hij zelf denken van wel... :P



@Pancake,


Ik had al zoiets verwacht van Doornbos. Jammer dat hij zichzelf wil promoten over de rug van Bianchi.

Arthur

Citaat van: Pancake Shield op 06 oktober 2014 - 23:50:53
Robert Doornbos nu bij Pauw om te praten over de crash van Bianchi. Als mensen dat willen nakijken, niet doen. Hij zit een beetje zichzelf te promoten en stoer te doen. Geen aanrader dus.

Maar goed schijnbaar is dus ook de arts die Schumacher geholpen heeft, inmiddels in Suzuka.

Tja, Robert Doornbos... laat maar [hoe geweldig ik ben en was als coureur...] Niets gemist dus!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2014 - 20:07:34
Het enige dat misschien nog wel een extra risico was, was de invallende duisternis. Volgens Rob Smedley - las ik ergens - was het flink aan het schemeren, meer nog dan dat hij tijdens een GP ooit had meegemaakt. Maar goed, vanaf tv is dat niet te zien verder.

Dit is een foto op het moment dat de wagens na de laatste rode vlag binnen kwamen



Geen idee hoe betrouwbaar die is want met een duur genoeg toestel kan je het donker doen lijken in de volle zon...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

En andersom natuurlijk. Ik zag op Autosport-forum een foto voorbij komen van Maleisiƫ enkele jaren terug met hoe het op tv werd uitgezonden en wat de werkelijkheid was. Daar zat een behoorlijk verschil tussen, waardoor de situatie lang zo ernstig niet leek qua donkerheid. Misschien heb jij die foto ook wel gezien, want jij zit ook op dat forum toch?

Pancake Shield

#134
EDIT: staat nu in het andere topic
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock