Bianchi zwaargewond na crash

Gestart door NielsD, 05 oktober 2014 - 13:26:26

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 05 oktober 2014 - 15:41:21
Die laatste foto laat wel zien dat de bolide onder de tractor is gekomen.
Maar het hoofd van Bianchi lijkt er niet te zijn ondergeschoven.

Bandenstapels absoberen de klap. Zo'n kraan geeft geen millimeter mee.... Vreselijk dit!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Nog een geluk dat de coureurs tegenwoordig in een min of meer liggende positie in de cockpit zitten. Een paar decennia terug was Bianchi wellicht op slag onthoofd geweest...

Hamilton#44

Citaat van: gloudiesaurus op 05 oktober 2014 - 15:28:41
Toch ziet zijn helm er nog redelijk intact uit.
Al is het natuurlijk een enorme klap geweest.

Het grootste probleem is denk ik de kracht waarmee zijn hersenen tegen zijn eigen schedel zijn geslagen.

Wings

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 15:37:03
M'n Frans is wat roestig, maar volgens mij staat daar:

De operatie van Jules Bianchi is ten einde, de Franse piloot heeft geen kunstmatige beademing nodig.

Pin me er echter niet op vast, want het is lang geleden dat ik iets met m'n Frans heb gedaan.

Ik lees juist dat hij niet zonder ademhalingsassistentie kan. Nu is mijn Frans ook niet wat het was dus ook hier geen garantie.

Gonzalo

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 15:54:06
Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 15:37:03
M'n Frans is wat roestig, maar volgens mij staat daar:

De operatie van Jules Bianchi is ten einde, de Franse piloot heeft geen kunstmatige beademing nodig.

Pin me er echter niet op vast, want het is lang geleden dat ik iets met m'n Frans heb gedaan.

Ik lees juist dat hij niet zonder ademhalingsassistentie kan. Nu is mijn Frans ook niet wat het was dus ook hier geen garantie.
Je Frans is beetje roestig, als het citaat klopt dan ademt hij op eigen kracht ;)

Victor Monza 2008

Ondanks de crash blijft de marshall met de groene vlag zwaaien.

Pancake Shield

L'Equipe meldt nu dat het ziekenhuis vandaag geen mededelingen meer doet rond de gezondheidssituatie van Bianchi.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Ik las inderdaad op twitter dat hij zelfstandig kan ademen.

Wings

Oké! Gelukkig dat mijn vertaling slechter is dan die van Kootje! Volgens mij toch redelijk goed nieuws toch?

Franky R.

Citaat van: Hamilton#44 op 05 oktober 2014 - 15:45:30
Lijkt me niet goed dit.

Doet me denken aan Hakkinen, laten we hopen dat het ook zo afloopt, zonder blijvende merkbare gevolgen.


Ik moest meteen denken aan Maria de Villota, hoewel de omstandigheden totaal anders waren...

0634

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 16:36:38
Oké! Gelukkig dat mijn vertaling slechter is dan die van Kootje! Volgens mij toch redelijk goed nieuws toch?

Ja geen idee. Lijkt me wel.

dit dus:

CitaatF1 Grid ‏@F1grid  1 u1 uur geleden
L'Equipe is reporting that Bianchi's surgery is over and he is not under respiratory assistance. #F1 #LWYBF

Pancake Shield

Bizarre is, dat zojuist de Twitter-account van Bianchi de verklaring van het team getweet heeft. Alleen dat Marussia zelf niks meer heeft getweet. (Het heeft zelfs de laatste tweet over het ongeluk van Bianchi verwijderd)
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Ik snap eigenlijk niet waarom ze die tweet hebben verwijderd. Het was geen rare tweet. Volgens mij (als ik het me goed herinner) iets van Lap X: Bianchi has gone off. En het is niet alsof mensen niet weten dat Bianchi een ongeluk heeft gehad, dus om die tweet te verwijderen, vind ik apart. Maar er zal wel een reden voor zijn. Ik kan alleen niet bedenken welke.

Dat de Twitteraccount een verklaring van het team post vind ik niet zo raar, dat zal zijn manager of vriendinnetje wel hebben gedaan, zodat alle fans de verklaring makkelijk kunnen vinden.

Pancake Shield

Ik snap wel dat ze een verklaring willen geven, maar ik vond het raar dat er dan geen verklaring vanuit Marussia zelf ook komt.

En ja, die verwijderde tweet was niet meer dan wat jij zei. Zo vreemd...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 17:41:59
Ik snap eigenlijk niet waarom ze die tweet hebben verwijderd. Het was geen rare tweet. Volgens mij (als ik het me goed herinner) iets van Lap X: Bianchi has gone off. En het is niet alsof mensen niet weten dat Bianchi een ongeluk heeft gehad, dus om die tweet te verwijderen, vind ik apart. Maar er zal wel een reden voor zijn. Ik kan alleen niet bedenken welke.

Dat de Twitteraccount een verklaring van het team post vind ik niet zo raar, dat zal zijn manager of vriendinnetje wel hebben gedaan, zodat alle fans de verklaring makkelijk kunnen vinden.


Moet meteen aan die tweet van Max Chilton denken, waarin hij 'in het belang van het team' zijn plaats beschikbaar stelde, om vervolgens de zaterdag en zondag alsnog te rijden... ::)


OT:


Misschien is er -achteraf- afgesproken met de familie dat alle officiële nieuws via de woordvoerder van het team verlopen? Zoiets?