Bianchi zwaargewond na crash

Gestart door NielsD, 05 oktober 2014 - 13:26:26

« vorige - volgende »

Kootje

Ga zo lekker F3 kijken en dan van het mooie weer genieten nu het nog kan. Das beter voor m'n hart. Anders sterf ik nog 'n vroegtijdige dood. :D

FolkertE

Citaat van: Kootje op 19 oktober 2014 - 11:02:53
Oh ... ik begrijp jouw punt ook, ben het er alleen niet mee eens. Want wat is te vroeg? Maar goed ... dat is verder idd niet belangrijk. Het is meer dat we het, bij gebrek aan beter, toch ergens over moeten hebben. De andere lopende discussies gaan tussen Wings. Tuesday en F1fan, en daar ga ik niet tussen zitten vandaag. ;)
Hey, en ik maar denken dat wij een zeer vriendschappelijk en boeiende discussie over mij hadden in het Max topic  >:(
Nu heb je direct weer mijn gevoelens gekwetst.

Kootje

Wij wel ja, maar jullie 3 samen is geen recept voor gezelligheid. Laat staan dat ik daar ook nog eens tussen ga zitten. That's a catastrofie waiting to happen! Sorry! :-[

Wings

Huh? Wat doen we verkeerd? Volgens mij vinden er geen vervelende discussies plaats (op het bovenstaande na, maar daar vertegenwoordig je een hoofdrol in). Beetje onnodig op de man uithalen dit.

Jehoentelaar

Helpt ook heel erg voor de algemene sfeer ja, zo'n opmerking.

Kootje

Citaat van: Wings op 19 oktober 2014 - 14:52:04
Huh? Wat doen we verkeerd? Volgens mij vinden er geen vervelende discussies plaats (op het bovenstaande na, maar daar vertegenwoordig je een hoofdrol in). Beetje onnodig op de man uithalen dit.

Je maakt er weer veel meer van dan dat 't is. Het was maar 'n lolletje tussen Jeroen, F1fan en mij, meer niet. Al zat er 'n kern van waarheid in, zoals jouw opmerking hierboven maar weer bewijst, was het iig geenszins als aanval bedoeld. Sorry dat ik je daarmee op je gevoelige teentjes heb getrapt, maar wou jij dan met droge ogen beweren dat discussies tussen jullie en mij altijd zo gezellig en gemoedelijk verlopen? Ik ervaar dat in 75% vd gevallen toch echt anders, en ja .... daaraan heb ik ook schuld. Maar als jij écht die mening toegedaan bent, dan bij deze mijn oprechte excuses.

Wings

Joh, het is een forum, meer niet. Als ik het naar mijn zin heb kom ik, heb ik het niet naar mijn zin, blijf ik weg. Dus ja, op wat uitzonderingen na, ervaar ik het anders en beleef ik voldoende plezier om hier wekelijks/dagelijks te posten.

0634


Arthur

Dat geldt uiteraard voor beiden!!! 8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Oh .... ik ga nergens heen hoor en Wings ook niet. Wat voor hem geld geld ook voor mij, doorgaans kom ik hier met veel plezier, zo ook vandaag.

Arthur

Citaat van: Kootje op 19 oktober 2014 - 22:13:14
Oh .... ik ga nergens heen hoor en Wings ook niet. Wat voor hem geld geld ook voor mij, doorgaans kom ik hier met veel plezier, zo ook vandaag.

Zo mag ik het lezen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Kootje op 19 oktober 2014 - 11:10:57
Wij wel ja, maar jullie 3 samen is geen recept voor gezelligheid. Laat staan dat ik daar ook nog eens tussen ga zitten. That's a catastrofie waiting to happen! Sorry! :-[
::)

Arthur

Citaat van: Tuesday op 19 oktober 2014 - 22:38:33
Citaat van: Kootje op 19 oktober 2014 - 11:10:57
Wij wel ja, maar jullie 3 samen is geen recept voor gezelligheid. Laat staan dat ik daar ook nog eens tussen ga zitten. That's a catastrofie waiting to happen! Sorry! :-[
::)

Don't worry, be happy ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Ik heb het nieuws even een tijdje niet gevolgd, is de situatie van Bianchi nog steeds hetzelfde?

Jozef

Er is geen nieuws over sinds de GP van Rusland, geloof ik. ;)