Bianchi zwaargewond na crash

Gestart door NielsD, 05 oktober 2014 - 13:26:26

« vorige - volgende »

Franky R.


Kootje

Niets wat we niet al wisten. ;)


Overigens zegt men net op studio sport dat hij buiten levensgevaar is. Ik weet niet in hoeverre zij betrouwbaar zijn, maar toch ... klinkt iig positief.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 18:51:57
Niets wat we niet al wisten. ;)


Overigens zegt men net op studio sport dat hij buiten levensgevaar is. Ik weet niet in hoeverre zij betrouwbaar zijn, maar toch ... klinkt iig positief.
Louter een officiƫle bevestiging... :)

0634

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 18:51:57
Niets wat we niet al wisten. ;)


Overigens zegt men net op studio sport dat hij buiten levensgevaar is. Ik weet niet in hoeverre zij betrouwbaar zijn, maar toch ... klinkt iig positief.

Studio Sport? Dezelfde Studio Sport die meldde dat Tyler Hamilton de race had gewonnen? ;)

Maar klinkt verder inderdaad positief. Laten we het hopen.

Perton

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 18:51:57
Niets wat we niet al wisten. ;)


Overigens zegt men net op studio sport dat hij buiten levensgevaar is. Ik weet niet in hoeverre zij betrouwbaar zijn, maar toch ... klinkt iig positief.
Tsja bij RTL Weer hadden ze het laatst over de tyfoon die de race in Suzaka bedreigde. Nu is Studio Sport natuurlijk wel wat meer into sport dan RTL Weer, maar ik vind het een beetje een rare uitspraak van ze, want behalve dat bericht van L'Equipe dat ie zelf ademt is er weinig bekend over de operatie, en in Japan slapen ze inmiddels al wel.

Kootje

#35
@Franky,

I know, neem het je ook niet kwalijk ofzo. ;)


@Jeroen,

;D

Zeiden ze Tyler ipv Lewis? Dan weet ik nu hoe serieus ik ze moet nemen.:P


@Perton,

Daarom ook m'n opmerking dat ik niet weet hoe betrouwbaar ze zijn. ::)



0634

Ik heb het zelf niet gehoord, maar ze hebben volgens een tweet van Olav Mol inderdaad Tyler Hamilton tot winnaar uitgeroepen ;).

Kootje

Die kunnen zich dus beter beperken tot voetbal en wielrennen. ;D

Pancake Shield

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 19:15:55
Ik heb het zelf niet gehoord, maar ze hebben volgens een tweet van Olav Mol inderdaad Tyler Hamilton tot winnaar uitgeroepen ;).

Ze zeggen altijd dat Tyler Hamilton gewonnen heeft bij de NOS of iig op Teletekst etc. Dus ik weet niet hoe betrouwbaar dit bericht van Bianchi is.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Na hoopvolle berichten nu weer een wat mindere.

CitaatF1 Grid ‏@F1grid  24 min.24 minuten geleden
Radio Monte Carlo reporting Bianchi needs another operation to stop bleeding. He has been intubated & placed on ventilation #F1

Als dat inwendige bloedingen zijn klinkt het link.

Tuesday

die hoopvolle berichten van eerder (AD en telegraaf) leken mij bij nader inzien toch vooral slechte vertalingen van hun bron (BBC).

Pancake Shield

Dat moet bijna wel ja. Zelfs BBC spreekt nu van tegenstrijdige berichten. En als het inwendige bloedingen zijn, wordt het heel link...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 21:07:27
die hoopvolle berichten van eerder (AD en telegraaf) leken mij bij nader inzien toch vooral slechte vertalingen van hun bron (BBC).

Ik weet niet wat ze bij de BBC allemaal zeiden. Dus geen idee. Zou wel erg knullig zijn van grote media als Telegraaf.

Nou hoor ik over de digitale versie van AD wel vaker dat het de betrouwbaarheid van de krant zelf niet haalt.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Ik lees echt overal tegenstrijdige berichten. Ik denk sowieso dat we niks meer te weten komen totdat het ziekenhuis morgen met een nieuwe verklaring komt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock