Suzuka: Man van de race?

Gestart door Sabai, 05 oktober 2014 - 11:25:27

« vorige - volgende »

Man van de race?

Lewis Hamilton
6 (33.3%)
 Nico Rosberg
0 (0%)
Sebastiaan Vettel
5 (27.8%)
Daniel Ricciardo
2 (11.1%)
Jenson Button
5 (27.8%)
Iemand anders namelijk.....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 25 oktober 2014 - 11:25:27

Fietser

Citaat van: Sabai op 05 oktober 2014 - 11:46:09
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 11:32:01
Tevens heb ik liever dat je voortaan de achternamen doet, maar bij Hamilton dan 'Lewis' neerzet.


;) Ik kan het ook nooit goed doen hé

Het is prima zo. Gewoon niets aantrekken van schoolse grappen.
Mijn stem gaat naar Lewis Hamilton, de snelste van het stel op Suzuka, deed niets verkeerd. Versloeg zijn teamgenoot met verve, nam afstand in het kampioenschap, lanceerde en passant zijn nieuwe (afro)coupe en verklaarde na afloop heel ethisch dat zijn gedachten op de eerste plaats bij Bianchi waren, voordat hij oploste in de nacht. Keizer van Japan.

Vieze baas

Ik ga voor Button. Goed gegokt met de banden en rijdt zn teamgenoot weer eens weg. Precies wat ie moet doen voor contractverlenging. Waar Button elke race keurige puntenfinishes levert zie ik Magnussen alleen maar ploeteren.

Overigens ook een vermelding voor Ericsson. Hele weekend sneller dan Kobayashi en de Marrussias. Had ik niet van hem verwacht.

FolkertE

Citaat van: Vieze baas op 07 oktober 2014 - 10:31:11
Ik ga voor Button. Goed gegokt met de banden en rijdt zn teamgenoot weer eens weg. Precies wat ie moet doen voor contractverlenging. Waar Button elke race keurige puntenfinishes levert zie ik Magnussen alleen maar ploeteren.

Overigens ook een vermelding voor Ericsson. Hele weekend sneller dan Kobayashi en de Marrussias. Had ik niet van hem verwacht.
Natuurlijk reed Button erg goed, maar Magnussen had wel de nodige pech. Was op verschillende momenten wel sneller dan Button, maar reed op een ronde achterstand.

Matthijs

#63
Citaat van: F1fan2987 op 07 oktober 2014 - 11:58:25
Citaat van: Vieze baas op 07 oktober 2014 - 10:31:11
Ik ga voor Button. Goed gegokt met de banden en rijdt zn teamgenoot weer eens weg. Precies wat ie moet doen voor contractverlenging. Waar Button elke race keurige puntenfinishes levert zie ik Magnussen alleen maar ploeteren.

Overigens ook een vermelding voor Ericsson. Hele weekend sneller dan Kobayashi en de Marrussias. Had ik niet van hem verwacht.
Natuurlijk reed Button erg goed, maar Magnussen had wel de nodige pech. Was op verschillende momenten wel sneller dan Button, maar reed op een ronde achterstand.

Button was echt duidelijk sneller op de intermediates dan Magnussen. Zie ook http://www.f1fanatic.co.uk/2014/10/06/2014-japanese-grand-prix-lap-charts/. Los van de problemen en pech van Magnussen won Button in 15 ronden 30 seconden op Magnussen. Geen schande voor een rookie versus een ervaren regenrijder, maar het verschil was er wel degelijk.

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 07 oktober 2014 - 12:30:16
Citaat van: F1fan2987 op 07 oktober 2014 - 11:58:25
Citaat van: Vieze baas op 07 oktober 2014 - 10:31:11
Ik ga voor Button. Goed gegokt met de banden en rijdt zn teamgenoot weer eens weg. Precies wat ie moet doen voor contractverlenging. Waar Button elke race keurige puntenfinishes levert zie ik Magnussen alleen maar ploeteren.

Overigens ook een vermelding voor Ericsson. Hele weekend sneller dan Kobayashi en de Marrussias. Had ik niet van hem verwacht.
Natuurlijk reed Button erg goed, maar Magnussen had wel de nodige pech. Was op verschillende momenten wel sneller dan Button, maar reed op een ronde achterstand.

Button was echt duidelijk sneller op de intermediates dan Magnussen. Zie ook http://www.f1fanatic.co.uk/2014/10/06/2014-japanese-grand-prix-lap-charts/. Los van de problemen en pech van Magnussen won Button in 15 ronden 30 seconden op Button. Geen schande voor een rookie versus een ervaren regenrijder, maar het verschil was er wel degelijk.
Dat moet ik gemist hebben dan. Ik dacht dat Magnussen 2 keer Button had ingehaald op inters, maar een ronde achter reed. Maar ik was best moe dus kan zijn dat ik het een en ander heb gemist.

Jozef

Ik heb genoten van de geslepenheid van Button en van de fantastische acties van Ricciardo.

Maar ik kan niet om Hamilton heen. Hij heeft Rosberg vernederd, op een gegeven moment reed hij er zo'n 10 seconden voor (voorsprong bijeen gereden in een derde van de raceafstand of zo). Zo'n snelheidsverschil hebben ze dit seizoen nog niet gezien tussen die twee. Rosberg zal wel hopen dat er geen regen meer komt dit seizoen. Bovendien was Hamilton zo ongelooflijk kalm op de teamradio. Coulthard zei het al: hij klinkt alsof hij in z'n woonkamer zit. Dit is Lewis zoals ik hem wil zien, dit is de reden waarom ik na al die jaren blijf volhouden: Hamilton in een goede dag is de snelste van allemaal.