Suzuka: Man van de race?

Gestart door Sabai, 05 oktober 2014 - 11:25:27

« vorige - volgende »

Man van de race?

Lewis Hamilton
6 (33.3%)
 Nico Rosberg
0 (0%)
Sebastiaan Vettel
5 (27.8%)
Daniel Ricciardo
2 (11.1%)
Jenson Button
5 (27.8%)
Iemand anders namelijk.....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 25 oktober 2014 - 11:25:27

NielsD

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 13:32:03
Lag die ook. Maarja, resultaat van laatste volledig afgeronde ronde telt he, en toen lag Vettel nog derde.

Ah zo.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Zou zeggen Button om hier genoemde redenen.

FolkertE

Button, Hamilton, Ricciardo en Vettel zijn voor mij de gegadigde.

Ricciardo heeft 2 keer mooie actie neer gezet op de Williamssen en de Mclaren van Button, even als Vettel. Al vond ik de plaats van inhalen van Daniel toch wat strakker.
Hamilton op Rosberg was ook gewoon super.
Button reed gewoon erg goed en verdiend een plek in Mclaren.

Ik ga voor...Daniel

Tuesday

Absoluut Vettel, keurig van 9 naar 3 gereden en volledig op eigen kracht. Tuurlijk had ie ff geluk dat de gok van zn team op het eind nog kon worden terug gedraaid. Hamilton ook een geweldige race, duidelijke de betere van Rosberg in de regen. En Button ook een keurige race, k ging vandaag toch ineens weer twijfelen of McLaren toch niet beter. Ricciardo ook goed natuurlijk, maar uiteindelijk toch te weinig progressie in de race.

Kootje

Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 15:14:24
Absoluut Vettel, keurig van 9 naar 3 gereden en volledig op eigen kracht.

Niet volledig hè? ;)

Hij kreeg 1 plekje cadeau door het uitvallen van Alonso en 'n 2e plekje (zoals je zelf ook al aangaf) dankzij de code rood die nog net op tijd kwam. Was dat 'n ronde later geweest, dan was hij slechts 4e geworden. Desalniettemin 'n goede race en zeker MotR waardig.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 15:21:14
Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 15:14:24
Absoluut Vettel, keurig van 9 naar 3 gereden en volledig op eigen kracht.

Niet volledig hè? ;)

Hij kreeg 1 plekje cadeau door het uitvallen van Alonso en 'n 2e plekje (zoals je zelf ook al aangaf) dankzij de code rood die nog net op tijd kwam. Was dat 'n ronde later geweest, dan was hij slechts 4e geworden. Desalniettemin 'n goede race en zeker MotR waardig.
ok, Alonso was ik vergeten. Verder geheel op eigen kracht.

Wings

Omdat Vettel naar Ferrari verkast ga ik de fanboi uithangen en subjectief hem de beste vinden. Omdat hij stoere inhaalacties liet zien onder lastige omstandigheden. En ja Ricciardo ook maar die verkast niet naar Ferrari. Vettel dus! Button vond ik strategisch weer master!!

0634

Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 15:28:17
Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 15:21:14
Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 15:14:24
Absoluut Vettel, keurig van 9 naar 3 gereden en volledig op eigen kracht.

Niet volledig hè? ;)

Hij kreeg 1 plekje cadeau door het uitvallen van Alonso en 'n 2e plekje (zoals je zelf ook al aangaf) dankzij de code rood die nog net op tijd kwam. Was dat 'n ronde later geweest, dan was hij slechts 4e geworden. Desalniettemin 'n goede race en zeker MotR waardig.
ok, Alonso was ik vergeten. Verder geheel op eigen kracht.

Magnussen viel toch ook vooraan weg door stuurproblemen?

0634

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 16:35:51
Omdat Vettel naar Ferrari verkast ga ik de fanboi uithangen en subjectief hem de beste vinden. Omdat hij stoere inhaalacties liet zien onder lastige omstandigheden. En ja Ricciardo ook maar die verkast niet naar Ferrari. Vettel dus! Button vond ik strategisch weer master!!

Button moet na zijn loopbaan echt ergens een Ross Brawn rol op zich nemen.

Zette zichzelf in deze race op de kaart door die pitstop meteen op het moment dat de SC naar binnen ging. Geweldig gedaan. Niets dan lof.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 16:39:04
Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 15:28:17
Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 15:21:14
Citaat van: Tuesday op 05 oktober 2014 - 15:14:24
Absoluut Vettel, keurig van 9 naar 3 gereden en volledig op eigen kracht.

Niet volledig hè? ;)

Hij kreeg 1 plekje cadeau door het uitvallen van Alonso en 'n 2e plekje (zoals je zelf ook al aangaf) dankzij de code rood die nog net op tijd kwam. Was dat 'n ronde later geweest, dan was hij slechts 4e geworden. Desalniettemin 'n goede race en zeker MotR waardig.
ok, Alonso was ik vergeten. Verder geheel op eigen kracht.

Magnussen viel toch ook vooraan weg door stuurproblemen?
dat was later, toen zat Vettel er al voor

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 16:40:09
Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 16:35:51
Omdat Vettel naar Ferrari verkast ga ik de fanboi uithangen en subjectief hem de beste vinden. Omdat hij stoere inhaalacties liet zien onder lastige omstandigheden. En ja Ricciardo ook maar die verkast niet naar Ferrari. Vettel dus! Button vond ik strategisch weer master!!

Button moet na zijn loopbaan echt ergens een Ross Brawn rol op zich nemen.

Zette zichzelf in deze race op de kaart door die pitstop meteen op het moment dat de SC naar binnen ging. Geweldig gedaan. Niets dan lof.
tja, hij en McLaren kunnen een gokje wagen, dat doen ze ook graag. In Hongarije ging het behoorlijk mis, nu pakte het redelijk goed uit, al was ie zonder die gok waarschijnlijk ook 5e geworden.

0634

Geen idee. Ik weet nooit hoe iets verloopt in een parallel universum.

Wel is het zo dat als je de race niet aanvoert je inderdaad meer kan gokken.

Arthur

Hamilton zeg ik. Maar als ik het nieuws hoor over Bianchi zal het me eerlijk gezegd allemaal worst zijn.... Ik hoop nu dat Bianchi er helemaal bovenop komt!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 16:51:53
Geen idee. Ik weet nooit hoe iets verloopt in een parallel universum.

Wel is het zo dat als je de race niet aanvoert je inderdaad meer kan gokken.
gezien het gat achter Button had P5 er ook dik ingezeten als ie zoals de anderen een paar ronden later was gestopt, lijkt me niet echt een gewaagde uitspraak.

0634

Geen idee. Nu kwam hij zomaar op P3 terecht en kon vrijuit rijden met een enorm gat voor en achter hem, anders was hij net als de rest in de bulk gekomen, met alle spray en slippertjes en verkeer om zich heen. Volgens jou was hij daar fluitend doorheen gereden, ik weet dat echter niet.