Suzuka: Man van de race?

Gestart door Sabai, 05 oktober 2014 - 11:25:27

« vorige - volgende »

Man van de race?

Lewis Hamilton
6 (33.3%)
 Nico Rosberg
0 (0%)
Sebastiaan Vettel
5 (27.8%)
Daniel Ricciardo
2 (11.1%)
Jenson Button
5 (27.8%)
Iemand anders namelijk.....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 25 oktober 2014 - 11:25:27

Sabai


Perton

Moeilijk. Vettel ligt met zijn derde plek voor de hand, maar goed, die voor hetzelfde geldt was die pitstop volledig in de soep gelopen als ze wel het einde van de race hadden gehaald, dus daarom vind ik het te makkelijk om op hem te stemmen.

Hamilton deed wat ie moest doen, maar ik neem het hem wel kwalijk dat hij in zijn inlap (bij de eerste pitstops) van de baan vloog. Ik snap waarom hij dat deed, omdat ie na zijn stop voor Rosberg op de baan wilde komen, maar dan moet je dus niet zo'n fout maken. Ik ga daarom maar voor Button. Race met wisselende omstandigheden en weer laat ie zien daarin goed mee te kunnen. Of hij dan nou echt maximaal heeft gescoord, durf ik niet te zeggen, maar ik gun het hem wel om een stem te krijgen.

Perton

Tevens heb ik liever dat je voortaan de achternamen doet, maar bij Hamilton dan 'Lewis' neerzet.

0634

Button. Tactisch sterk, mooi duel met ricciardo. Toprace voor hem met maximaal resultaat lijkt me.

gloudiesaurus

Button, strakke race met uitstekende strategie.
En Hamilton reed natuurlijk ook een toprace.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Pfff ... geen idee dit keer. Zowel Vettel als Ricciardo lieten mooie dingen zien, maar waren natuurlijk ook 'n klap sneller dan de Williamsen. Hamilton zette Nico lekker onder druk, plaatste 'n mooie actie waarmee hij zich vd winst verzekerde, maar maakte ook 'n paar grove fouten. Button was als vanouds weer eens tactisch erg sterk en had 'n paar leuke gevechten, maar toch had ik het idee dat er meer in zat. De rest reed imo niet echt bijzonder of kwam gewoon niet genoeg in beeld om 'n oordeel te vellen. Slechts van Ericsson kan ik aan de hand vd uitslag en zijn uitstapje achter de SC zeggen dat hij voor de verandering eens sterk reed, maar ja ... dat uitstapje achter de SC getuigt eveneens niet van echte klasse. Hmm .... ik denk dat ik dan toch maar voor Ricciardo ga. Uiteindelijk was hij degene waar ik het meest van genoten heb qua acties op de baan. De rest van voornoemde personen krijgt 'n eervolle vermelding.

Sabai

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 11:32:01
Tevens heb ik liever dat je voortaan de achternamen doet, maar bij Hamilton dan 'Lewis' neerzet.


;) Ik kan het ook nooit goed doen hé

Kootje

Achter én voornamen gebruiken, en als het even kan ook de doopnamen erbij. :P

Sabai

Ik zit overigens nog te twijfelen of ik Hamilton of Button kies vond ze allebei erg goed vandaag. Laat het nog even bezinken.

0634

Welke Nico wordt hier eigenlijk bedoeld? ;)

Pancake Shield

Hamilton. Hij was gewoon de veel betere vandaag.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Hamilton. Ja, maakte een fout...maar gelukkig niet toen hij Rosberg heel geduldig aanviel.

NielsD

Ricciardo. Meesterlijke inhaalacties, was alleen in de war toen de race gestopt werd. Ik dacht dat hij derde lag ipv Vettel.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Lag die ook. Maarja, resultaat van laatste volledig afgeronde ronde telt he, en toen lag Vettel nog derde.

Gerard

Voor zover ik nu kan zien. . Ronde 24.. Riccardo. D van voren . ;)