Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Gerard op 05 oktober 2014 - 19:37:46
Dus... ;) gelukkig is er ook een beetje goed nieuws. . Jules is geopereerd en ademt zelfstandig! !


L'Equipe zou dat gemeld hebben...als dat waar is, dan is het zeer goed nieuws. Hopelijk is een kunstmatige coma oid niet nodig...

0634

Ik lees nu zelfs een tweet dat hij bij kennis zou zijn. Maar zolang ik niet meer tweets lees daarover...

Franky R.


0634

CitaatDe Franse Formule 1-coureur Jules Bianchi heeft zondagavond in het ziekenhuis van Suzuka een spoedoperatie ondergaan. De piloot uit de renstal van Marussia was met zwaar hoofdletsel opgenomen na zijn crash eerder op de dag in de Grote Prijs van Japan. Volgens de BBC was Bianchi na de ingreep bij bewustzijn en kon hij op eigen kracht ademhalen.

Bianchi vloog zondag tegen het einde van de race uit de bocht op het kletsnatte circuit van Suzuka en botste met hoge snelheid tegen een takelwagen. Die was daar net bezig om de bolide van Adrian Sutil op te halen. De Duitser was in zijn Sauber een ronde eerder op dezelfde plek gespind op de gladde baan.
De toestand van de 25-jarige Bianchi, die buiten bewustzijn naar het ziekenhuis werd vervoerd, werd kort na zijn crash kritiek genoemd. De Fransman is bezig aan zijn tweede seizoen in de Formule 1. Hij reed tot dusver 34 keer een grand prix voor Marussia. Zijn beste resultaat is dit jaar de negende plaats in de Grand Prix van Monaco.
De Brit Lewis Hamilton (Mercedes) won de ingekorte race in Japan.
telegraaf

Edit: Franky postte zojuist hetzelfde, zie ik, maar dna via AD. anyway bron is dus uiteindelijk de BBC.

Franky R.

Lauda vond dat de FIA niets te verwijten viel, maar vroeg zich wel af waarom het zolang duurde om de Sauber weg te halen.


Waren ze sneller gewezen, dan had je niemand erover gehoord.




Tuesday

Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2014 - 19:57:30
Lauda vond dat de FIA niets te verwijten viel, maar vroeg zich wel af waarom het zolang duurde om de Sauber weg te halen.


Waren ze sneller gewezen, dan had je niemand erover gehoord.
hoe lang duurde het dan volgens Lauda?? en hoe snel had het gekund? de andere teksten van Lauda kan ik me overigens wel in vinden: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/317172/lauda-ongelukkige-samenloop-van-omstandigheden/

En supergoed nieuws natuurlijk als het klopt dat Bianchi alweer bij kennis is. Hopelijk valt de schade verder ook mee.

0634

Misschien zegt Lauda dat omdat die kraan daar zolang stond. Ik vond dat dus ook gek om te zien: die stond daar maar met die Sauber bungelend. Maar wat wij niet zagen was dat Bianchi ondertussen naar binnen was gevlogen. Misschien dat het daarom lang leek.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 20:32:26
Misschien zegt Lauda dat omdat die kraan daar zolang stond. Ik vond dat dus ook gek om te zien: die stond daar maar met die Sauber bungelend. Maar wat wij niet zagen was dat Bianchi ondertussen naar binnen was gevlogen. Misschien dat het daarom lang leek.
ja, dat is ook wat ik dacht. Ik denk dat Lauda zich daar een beetje op verkeken heeft.

Maikel0230

Ah ja want zijn wagen zat achter die kraan, daarom ook dat de heren van de BBC initieel dachten dat het voor sutil was.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 17:55:08
Weet je Franky, laat maar. Ik snap er geen reet van wat je nu weer bedoeld. Ik heb de hele dag geen moment jou beledigd of gepoogd te beledigen en dat is dan ook nimmer mijn bedoeling geweest. Als ik het je vraag wat er dan is, kom je met iets waar ik op geen enkele manier een belediging in kan zien. Vervolgens ga je lekker verder met alles belachelijk maken.

Prima. Ik dacht dat je na al die jaren ongeveer wel wist hoe ik in elkaar zit en dat ik jou nooit zomaar zou beledigen. Maar blijkbaar niet dus. Ook goed. Lekker zitten laten, hang lekker de ongestelde vrouw uit en zoek het verder lekker uit met die onzin. Ik heb jou nooit beledigd. Toedeloe verder.

man man man, is dat hier een kleutertuin mss. Een forum is toch om elk zijn eigen mening te delen. Maar blijkbaar mag dit hier niet, heb ik zelf ook al ondervonden. Telkens als er iemand niet dezelfde mening deelt met een ander is het hier koekebak.... >:( >:( >:( >:( >:( >:(

0634

Je hoeft er ook niet steeds op te reageren. Per pm hebben Franky en ik het al uitgesproken. Trek dan niet een inmiddels oude post nutteloos naar voren.

Arthur

Niet overal direct op reageren. Als je de forummers een beetje kent weet je dat het wel goed komt! En hier dus ook ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Mooi om te lezen dat het uitgepraat is, nu terug naar het onderwerp bitte.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 22:13:21
Je hoeft er ook niet steeds op te reageren. Per pm hebben Franky en ik het al uitgesproken. Trek dan niet een inmiddels oude post nutteloos naar voren.

ok mijn excuses daarvoor, ik kan niet weten dat jullie het al uitgepraat hebben. Je zegt het zelf, per pm....

Dat is positief, en hopelijk komt er nu weer geen gescheld en verwijtens

Perton

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 20:32:26
Misschien zegt Lauda dat omdat die kraan daar zolang stond. Ik vond dat dus ook gek om te zien: die stond daar maar met die Sauber bungelend. Maar wat wij niet zagen was dat Bianchi ondertussen naar binnen was gevlogen. Misschien dat het daarom lang leek.
Lijkt mij wel ja. Toen Sutil gespind was, dacht ik: oké als die snel wordt weggehaald, zal SC niet nodig zijn, en toen die kraan daar maar stilstond was mijn gedachte: jongens, als jullie zo lang bezig blijven, komt die SC dus wel..

Maar hij stond toen natuurlijk stil vanwege Bianchi.