Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Perton

Is een van de foto's die Pancake nu heeft gepost.


0634


Perton

Byron Young ‏@byronf1  1 min
Some sources say the FIA twice asked circuit owners Honda to move the start and they refused. #f1

Mij nu wel duidelijk wie de banaan van de race is.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Gelukkig is Marcus Ericsson allemaal Retweets aan het geven van hoe geweldig hij vandaag heeft gereden. Is wat belangrijker dan een berichtje te sturen over zijn concurrent, natuurlijk.

rafael25

Officieel: Bianchi is buiten bewustzijn afgevoerd naar het ziekenhuis....

Maikel0230

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:33:10
Gelukkig is Marcus Ericsson allemaal Retweets aan het geven van hoe geweldig hij vandaag heeft gereden. Is wat belangrijker dan een berichtje te sturen over zijn concurrent, natuurlijk.

A lot of that going around mate! Peter heeft ook al een zekere journaliste van een zeker Nederlands F1 magazine moeten terrecht wijzen op twitter

Wat een fucking situatie zeg.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 05 oktober 2014 - 10:35:23
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:33:10
Gelukkig is Marcus Ericsson allemaal Retweets aan het geven van hoe geweldig hij vandaag heeft gereden. Is wat belangrijker dan een berichtje te sturen over zijn concurrent, natuurlijk.

A lot of that going around mate! Peter heeft ook al een zekere journaliste van een zeker Nederlands F1 magazine moeten terrecht wijzen op twitter

Wat een fucking situatie zeg.
Die chick van Formule 1 die toen ook achterlijk zat te doen met Schumacher? Wat is haar naam ook alweer?

0634

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:30:44
Byron Young ‏@byronf1  1 min
Some sources say the FIA twice asked circuit owners Honda to move the start and they refused. #f1

Mij nu wel duidelijk wie de banaan van de race is.

Mwah, dat was voor het weekend al. Wilden ze de race op zaterdag houden ivm de typhoon die niet gekomen is.

Het ongeluk van Bianchi heeft daar toch bar weinig mee te maken lijkt me. De omstandigheden waren het grootste deel van de race gewoon prima om in te racen.

0634

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:38:11
Citaat van: Maikel0230 op 05 oktober 2014 - 10:35:23
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 10:33:10
Gelukkig is Marcus Ericsson allemaal Retweets aan het geven van hoe geweldig hij vandaag heeft gereden. Is wat belangrijker dan een berichtje te sturen over zijn concurrent, natuurlijk.

A lot of that going around mate! Peter heeft ook al een zekere journaliste van een zeker Nederlands F1 magazine moeten terrecht wijzen op twitter

Wat een fucking situatie zeg.
Die chick van Formule 1 die toen ook achterlijk zat te doen met Schumacher? Wat is haar naam ook alweer?

Linda vd Heijden geloof ik.

0634

Waarom mag er in één van de snelste bochten trouwens een tonnenwegende hijskraan voorbij de bandenstapel komen zonder dat er een SC rond rijdt?

Perton

Ik zie haar tweets nu, allejezus wat is zij achterlijk.

@Jeroen, ja dat vroeg ik me op dat moment af. Eerst dacht ik: als die kraan snel wegkomt, kan het misschien nog, maar de kraan bleef (en dat zal achteraf zijn geweest omdat Bianchi er al tegenaan was gereden)


Perton

Tobias Grüner F1 ‏@tgruener  3 min.3 minuten geleden
Sutil: "Situation with Bianchi is critical. Hope he is in good hands. I was standing right next it. Don't want to talk about details."

Gevaarlijke met dit soort dingen vind ik altijd dat dit coureurs zijn wiens moedertaal niet Engels is, dus critical weet ik dan nooit hoe ik het moet opvatten.