Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:03:35
Button laat zich ff zien aan honda. Magnussen op P20, hij op 3.
Het probleem is natuurlijk alleen dat je maar twee, drie races per jaar hebt waarin Button kan laten zien dat hij goed presteert in wisselende omstandigheden. Ik mag hopen dat ze dat ook bij Honda beseffen.

FolkertE


Perton

Lijkt mij kwestie van tijd voor Hamilton Rosberg voorbij gaat.


FolkertE

YES YES YES YESSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



0634

Laat zien wie de beste is en wie er kampioen moet worden.

0634

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 09:18:48
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:03:35
Button laat zich ff zien aan honda. Magnussen op P20, hij op 3.
Het probleem is natuurlijk alleen dat je maar twee, drie races per jaar hebt waarin Button kan laten zien dat hij goed presteert in wisselende omstandigheden. Ik mag hopen dat ze dat ook bij Honda beseffen.

Is dat zo? Weet je dat MAG dit jaar maar drie keer voor Button is gefinisht en de rest van het jaar er altijd achter reed? Ik zeg niet dat ze BUT moeten houden, maar zo slecht is het allemaal niet hoor. Het ligt mi meer aan de auto dan aan BUT

FolkertE

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 09:17:01
Yup, nou wordt het leuk. 8)


Pfffff ... dat ging maar net goed. :o
Bedoel je de inhaal actie van Hamilton of het foutje van Hamilton?
Met dat foutje had ik ook even mijn hart in de keel.

Williams valt in de regen helaas door de mand :( Sorry Kootje, ik had je een p3 en p4 wel gegund.

SanderD

Rosberg verliest wel erg veel tijd nu. Je gaat me niet vertellen dat dat alleen maar aan hem ligt.  :-\

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:23:26
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 09:18:48
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:03:35
Button laat zich ff zien aan honda. Magnussen op P20, hij op 3.
Het probleem is natuurlijk alleen dat je maar twee, drie races per jaar hebt waarin Button kan laten zien dat hij goed presteert in wisselende omstandigheden. Ik mag hopen dat ze dat ook bij Honda beseffen.

Is dat zo? Weet je dat MAG dit jaar maar drie keer voor Button is gefinisht en de rest van het jaar er altijd achter reed? Ik zeg niet dat ze BUT moeten houden, maar zo slecht is het allemaal niet hoor. Het ligt mi meer aan de auto dan aan BUT
Eens. Button laat gewoon zien waarom hij WK is geworden. En hij is nu ook sneller dan Rosberg.

Perton

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:23:26
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 09:18:48
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:03:35
Button laat zich ff zien aan honda. Magnussen op P20, hij op 3.
Het probleem is natuurlijk alleen dat je maar twee, drie races per jaar hebt waarin Button kan laten zien dat hij goed presteert in wisselende omstandigheden. Ik mag hopen dat ze dat ook bij Honda beseffen.

Is dat zo? Weet je dat MAG dit jaar maar drie keer voor Button is gefinisht en de rest van het jaar er altijd achter reed? Ik zeg niet dat ze BUT moeten houden, maar zo slecht is het allemaal niet hoor. Het ligt mi meer aan de auto dan aan BUT
Dat weet ik, van Magnussen. Ik weet ook dat Magnussen de eerste seizoenshelft regelmatig bij botsingen en incidenten betrokken raakte. Daar zit dus nog groei in, bij Button mag ik gezien zijn leeftijd toch verwachten van niet. Het is maar net wat Honda in 2015 wil, maar als ze Alonso er al bij hebben, zie ik de toegevoegde waarde van Button op de lange termijn niet echt. Want Alonso zal er ook geen jaren meer zitten, vermoed ik.

FolkertE

Oh, ik wil trouwens nog even melden dat Maldonado het erg goed doet, ik weet niet of andere mensen het is opgevallen, maar geen crash van Maldonado tot nu toe.

Kootje

Citaat van: F1fan2987 op 05 oktober 2014 - 09:24:48
Bedoel je de inhaal actie van Hamilton of het foutje van Hamilton?
Met dat foutje had ik ook even mijn hart in de keel.

Dat foutje natuurlijk, die inhaalactie was niets mis mee. ;)
CitaatWilliams valt in de regen helaas door de mand :( Sorry Kootje, ik had je een p3 en p4 wel gegund.

Williams en regen gaan niet samen dit jaar.  :'(


Citaat van: SanderD op 05 oktober 2014 - 09:26:29
Rosberg verliest wel erg veel tijd nu. Je gaat me niet vertellen dat dat alleen maar aan hem ligt.  :-\

Tsja .... hij klaagt al rondenlang over overstuur, das natuurlijk niet bevorderlijk. ;D


Citaat van: F1fan2987 op 05 oktober 2014 - 09:30:07
Oh, ik wil trouwens nog even melden dat Maldonado het erg goed doet, ik weet niet of andere mensen het is opgevallen, maar geen crash van Maldonado tot nu toe.

Tot nu toe ja. :P