Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

FolkertE


Perton

Jonge Hamilton, dan moet je ook niet van de baan vliegen als je een goede inlap moet rijden.

FolkertE

Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 08:54:13
Jonge Hamilton, dan moet je ook niet van de baan vliegen als je een goede inlap moet rijden.
Inderdaad zeg. Pfff. Gelukkig koste het hem niet veel en denk niet dat het veel had uitgemaakt.

Kootje

Snap niet dat iedereen overstapt op Inters terwijl de Full Wet duidelijk nog de snellere band is. ???

Citaat van: F1fan2987 op 05 oktober 2014 - 08:55:22
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 08:54:13
Jonge Hamilton, dan moet je ook niet van de baan vliegen als je een goede inlap moet rijden.
Inderdaad zeg. Pfff. Gelukkig koste het hem niet veel en denk niet dat het veel had uitgemaakt.

Verschil tussen P1 en P2 ;)

FolkertE

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 08:56:38
Snap niet dat iedereen overstapt op Inters terwijl de Full Wet duidelijk nog de snellere band is. ???

Citaat van: F1fan2987 op 05 oktober 2014 - 08:55:22
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 08:54:13
Jonge Hamilton, dan moet je ook niet van de baan vliegen als je een goede inlap moet rijden.
Inderdaad zeg. Pfff. Gelukkig koste het hem niet veel en denk niet dat het veel had uitgemaakt.

Verschil tussen P1 en P2 ;)

Ja, dat had ik ook. Hamilton zette de snelste tijd in de eerste sector.

Wowww, Vettel. Mooie move.

En ja, misschien net aan aan de leiding. Volgens de beeb verloor hij maar 5 tiende en was hij 1,6 achter Rosberg toen hij achter Rosberg kwam.
Hoppa, Ricciardo ook even langs Massa. Mooi mooi.

0634

Button laat zich ff zien aan honda. Magnussen op P20, hij op 3.

Kootje

 8) Mooie moves van Vettel en Ricciardo op de Williams boys. :'(

FolkertE

Mijn god, die Ricciardo!!!!Wat een gozer zeg.

Moet trouwens zeggen dat ik Vettel steeds meer begin te waarderen ;D, maar dat kan zomaar veranderen als hij bij Ferrari weer wint ;D.

En waaorm zeggen ze tegen Rosberg dat het gaat regenen en tegen Hamilton dat het niet meer gaat regenen?

KVDracer

Citaat van: F1fan2987 op 05 oktober 2014 - 09:04:53
Mijn god, die Ricciardo!!!!Wat een gozer zeg.

Moet trouwens zeggen dat ik Vettel steeds meer begin te waarderen ;D, maar dat kan zomaar veranderen als hij bij Ferrari weer wint ;D.

En waaorm zeggen ze tegen Rosberg dat het gaat regenen en tegen Hamilton dat het niet meer gaat regenen?

Zo hebben ze altijd gelijk.

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:03:35
Button laat zich ff zien aan honda. Magnussen op P20, hij op 3.

Magnussen is veel te laat gestopt. Hij was de laatste om naar inters te gaan.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 09:03:35
Button laat zich ff zien aan honda. Magnussen op P20, hij op 3.
Inderdaad. Moet ik wel zeggen dat dit de omstandigheden zijn die perfect zijn voor Button en waar zijn ervaring het verschil maakt. Maar dat is nu precies de kwaliteit van Button.

FolkertE

Citaat van: KVDracer op 05 oktober 2014 - 09:05:59
Citaat van: F1fan2987 op 05 oktober 2014 - 09:04:53
Mijn god, die Ricciardo!!!!Wat een gozer zeg.

Moet trouwens zeggen dat ik Vettel steeds meer begin te waarderen ;D, maar dat kan zomaar veranderen als hij bij Ferrari weer wint ;D.

En waaorm zeggen ze tegen Rosberg dat het gaat regenen en tegen Hamilton dat het niet meer gaat regenen?

Zo hebben ze altijd gelijk.
Hehe, slim slim.
RBR gaat goed, een seconde per ronde sneller dan Mercedes.


FolkertE

Krijgen we eindelijk het gevecht te zien tussen de 2, waar we zo lang op hebben gewacht?

Kootje

Yup, nou wordt het leuk. 8)


Pfffff ... dat ging maar net goed. :o