Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 13:23:23
Buemi zat op zn 19e al in de F1, lekkere vergelijking ;)
[/quote]Jawel, maar had er al wel wat seizoenen Formule 3 en GP2 op zitten. Al zie ik nu op Wikipedia terug dat GP2 maar 1,5 jaar was feitelijk, in mijn hoofd was dat wat langer. Daarin heb ik mij dan vergist.

Perton

Citaat van: Figge op 02 oktober 2014 - 13:29:26
Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 12:58:34
Gewoon een degelijke coureur, die vorig jaar nog een flinke outsider voor de FR3.5-titel was. En, gek genoeg, net als Rossi voormalig Caterham-coureur... Stevens is niet iemand waarvan ik zeg: Nou, die verdient een stoeltje in de Formule 1, maar hij is in mijn ogen wel stukken indrukwekkender dan Chilton en Ericsson ooit zijn geweest, ondanks dat die laatste nog een nietszeggende titel heeft gehaald.

Nu heb ik een hekel aan het zeggen van: "X zegt meer over jou dan over Y", maar nu doe ik het toch, Figge. :D Dat jij hem niet kent, maakt hem niet per se een belabberde coureur. Stevens is qua palmares in 'de klasse onder de Formule 1' zeker niet minder dan een Buemi, en die heeft ook een mooie STR-periode gehad.



Wat wil je hiermee zeggen Perton? :D
Dat ik de opmerking "Wie?" een beetje raar vind voor iemand die verbonden was aan een Formule 1-team en zelfs al Formule 1 heeft gereden. Verder wil ik er niks mee zeggen ;)

Figge

Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 15:38:28
Citaat van: Figge op 02 oktober 2014 - 13:29:26
Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 12:58:34
Gewoon een degelijke coureur, die vorig jaar nog een flinke outsider voor de FR3.5-titel was. En, gek genoeg, net als Rossi voormalig Caterham-coureur... Stevens is niet iemand waarvan ik zeg: Nou, die verdient een stoeltje in de Formule 1, maar hij is in mijn ogen wel stukken indrukwekkender dan Chilton en Ericsson ooit zijn geweest, ondanks dat die laatste nog een nietszeggende titel heeft gehaald.

Nu heb ik een hekel aan het zeggen van: "X zegt meer over jou dan over Y", maar nu doe ik het toch, Figge. :D Dat jij hem niet kent, maakt hem niet per se een belabberde coureur. Stevens is qua palmares in 'de klasse onder de Formule 1' zeker niet minder dan een Buemi, en die heeft ook een mooie STR-periode gehad.



Wat wil je hiermee zeggen Perton? :D
Dat ik de opmerking "Wie?" een beetje raar vind voor iemand die verbonden was aan een Formule 1-team en zelfs al Formule 1 heeft gereden. Verder wil ik er niks mee zeggen ;)

Ik weet dat je dat bedoeld. En je mag best mijn parate kennis bespotten hoor. In dit geval helemaal terecht ook overigens. Maar gelukkig heeft t wel geresulteerd in een korte intro van deze rijder. :)

Tuesday

Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 15:36:29
Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 13:23:23
Buemi zat op zn 19e al in de F1, lekkere vergelijking ;)
Jawel, maar had er al wel wat seizoenen Formule 3 en GP2 op zitten. Al zie ik nu op Wikipedia terug dat GP2 maar 1,5 jaar was feitelijk, in mijn hoofd was dat wat langer. Daarin heb ik mij dan vergist.
ik doelde meer op het verschil in leeftijd dat die klassen doorlopen zijn. Daarnaast zijn het ook nog eens bijna allemaal anderen klassen dan waarin Buemi heeft gereden. Ik kende Will Stevens niet (kijk wel af en toe WSR), jouw vergelijking wekte mn interesse, maar gezien leeftijd en resultaten vraag ik me af of de F1 hier op zit te wachten. Maar misschien heeft ie een goed gevulde portemonnee ;)

Perton

O nee de Formule 1 zit hier zeker niet op te wachten en ik vermoed dat hij inderdaad wel voor deze test zal betalen. Het ging mij er als reactie op de 'Wie?' van Figge om dat Stevens wat mij betreft geen nietszeggend figuur is als Ericsson of Chilton dat is. Deze jongen kan nog wel iets. Het is niet genoeg voor een racestoeltje vind ik, maar een test is ook weer niet heel belachelijk, zoals dat wel is bij iemand als Rodolfo González of Nathanaël Berthon. Dat was eigenlijk mijn punt.

Tuesday

Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 15:53:12
O nee de Formule 1 zit hier zeker niet op te wachten en ik vermoed dat hij inderdaad wel voor deze test zal betalen. Het ging mij er als reactie op de 'Wie?' van Figge om dat Stevens wat mij betreft geen nietszeggend figuur is als Ericsson of Chilton dat is. Deze jongen kan nog wel iets. Het is niet genoeg voor een racestoeltje vind ik, maar een test is ook weer niet heel belachelijk, zoals dat wel is bij iemand als Rodolfo González of Nathanaël Berthon. Dat was eigenlijk mijn punt.
misschien in t geval van Figge gewoon onbekend, ipv nietszeggend. Maar goed, we weten nu iig om wie het gaat ;)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25



Tuesday

Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2014 - 18:57:34
Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 14:06:10
http://www1.skysports.com/f1/news/12528/9498860/typhoon-phanfone-threatens-japanese-gp

misschien toch om 3 uur s nachts voor de buis?

Om te zien dat er niet gereden kan worden? ;)
dat zou zo maar kunnen. Maar als er om 3 uur (onze tijd)niet gereden kan worden, dan kun je waarschijnlijk gewoon weer op bed gaan liggen, dan gaat die race waarschijnlijk niet op zondag gereden worden.

0634

Ik ga sowieso vannacht gewoon op mijn bed liggen, race of geen race ;).

Perton

Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 19:02:00
Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2014 - 18:57:34
Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 14:06:10
http://www1.skysports.com/f1/news/12528/9498860/typhoon-phanfone-threatens-japanese-gp

misschien toch om 3 uur s nachts voor de buis?

Om te zien dat er niet gereden kan worden? ;)
dat zou zo maar kunnen. Maar als er om 3 uur (onze tijd)niet gereden kan worden, dan kun je waarschijnlijk gewoon weer op bed gaan liggen, dan gaat die race waarschijnlijk niet op zondag gereden worden.
Och, in het verleden vaak genoeg verslagen geschreven van afgelaste trainingen in Japan, maar er is nog nooit een race afgelast, dus zo'n vaart zal het niet lopen als ze vannacht niet rijden, lijkt me. Wanneer was het ook alweer dat ze de kwalificatie op zondagochtend hebben gehouden, 2005 ofzo?

Tuesday

Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 20:42:55
Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 19:02:00
Citaat van: Jeroen op 02 oktober 2014 - 18:57:34
Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 14:06:10
http://www1.skysports.com/f1/news/12528/9498860/typhoon-phanfone-threatens-japanese-gp

misschien toch om 3 uur s nachts voor de buis?

Om te zien dat er niet gereden kan worden? ;)
dat zou zo maar kunnen. Maar als er om 3 uur (onze tijd)niet gereden kan worden, dan kun je waarschijnlijk gewoon weer op bed gaan liggen, dan gaat die race waarschijnlijk niet op zondag gereden worden.
Och, in het verleden vaak genoeg verslagen geschreven van afgelaste trainingen in Japan, maar er is nog nooit een race afgelast, dus zo'n vaart zal het niet lopen als ze vannacht niet rijden, lijkt me. Wanneer was het ook alweer dat ze de kwalificatie op zondagochtend hebben gehouden, 2005 ofzo?
oh, sorry voor de verwarring, maar ik doelde niet op vannacht, maar op zondagnacht (zaterdag op zondag). Zondagmiddag (Japanse tijd) komt er mogelijk een tyfoon aan land. En als je dan kijkt naar 2004, dan kan het idd zo maar zijn dat er die dag niet gereden kan worden.

Perton

Ok, helder. Ja, da's een mogelijkheid. Het gaat praktisch elk jaar maar net goed, dan zal het vast ook wel een keer misgaan. Nuja, wordt James Hunt tenminste weer eens wereldkampioen, da's ook wel leuk.

Tuesday

Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 20:50:08
Ok, helder. Ja, da's een mogelijkheid. Het gaat praktisch elk jaar maar net goed, dan zal het vast ook wel een keer misgaan. Nuja, wordt James Hunt tenminste weer eens wereldkampioen, da's ook wel leuk.
wel of geen regen, Japan is wel vaak beslissend. 2007 ging Alonso daar (Fuji) de boot in. De kans op een droge race op zondag is voor komend weekend iig minimaal. Lijkt me in principe in het voordeel van Hamilton, al denk ik dat Hamilton liever gewoon nog 5 droge, incidentloze races heeft.