Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Perton

Lijkt me ook ja. Jammer dat Glock niet meer meedoet.

Tuesday

Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 21:01:30
Lijkt me ook ja. Jammer dat Glock niet meer meedoet.
dat was in kwalificatie.. zn teamgenoot werd een dag later 2e. Gemiste kans dus.

Perton

Nee, ik bedoelde meer in vergelijking met Brazilië 2008, omdat jij zei dat Japan vaak beslissend kan zijn in de kampioenschappen. Brazilië 2008 refereerde ik naar. Dus Glock zou Hamilton wel weer eens goed kunnen helpen in dat opzicht.

Het was een heel slecht grapje van me.

Tuesday

Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 21:30:51
Nee, ik bedoelde meer in vergelijking met Brazilië 2008, omdat jij zei dat Japan vaak beslissend kan zijn in de kampioenschappen. Brazilië 2008 refereerde ik naar. Dus Glock zou Hamilton wel weer eens goed kunnen helpen in dat opzicht.

Het was een heel slecht grapje van me.
oh op zo n manier. Nou, volgens mij heeft Glock meer Massa geholpen destijds.

Perton

Haha Jezus. Stevens rijdt dus niet omdat bepaalde documenten vanuit Duitsland niet op tijd in Japan waren. Want daar was een poststaking ofzo.

Franky R.

Citaat van: Perton op 03 oktober 2014 - 02:59:38
Haha Jezus. Stevens rijdt dus niet omdat bepaalde documenten vanuit Duitsland niet op tijd in Japan waren. Want daar was een poststaking ofzo.
:o


Wat is er gebeurd met "Deutsche Grundlichkeit"? Gekke wereld tegenwoordig... ::)

NielsD

Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 21:42:29
Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 21:30:51
Nee, ik bedoelde meer in vergelijking met Brazilië 2008, omdat jij zei dat Japan vaak beslissend kan zijn in de kampioenschappen. Brazilië 2008 refereerde ik naar. Dus Glock zou Hamilton wel weer eens goed kunnen helpen in dat opzicht.

Het was een heel slecht grapje van me.
oh op zo n manier. Nou, volgens mij heeft Glock meer Massa geholpen destijds.

Omdat?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Tuesday

Citaat van: NielsD op 03 oktober 2014 - 17:52:57
Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 21:42:29
Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 21:30:51
Nee, ik bedoelde meer in vergelijking met Brazilië 2008, omdat jij zei dat Japan vaak beslissend kan zijn in de kampioenschappen. Brazilië 2008 refereerde ik naar. Dus Glock zou Hamilton wel weer eens goed kunnen helpen in dat opzicht.

Het was een heel slecht grapje van me.
oh op zo n manier. Nou, volgens mij heeft Glock meer Massa geholpen destijds.

Omdat?
uiteindelijk heeft hij niemand geholpen, maar met zijn gok hielp hij wel bijna Massa nog aan de titel. Maar puur qua beeldvorming heeft Glock Massa meer geholpen als Hamilton.

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 03 oktober 2014 - 17:25:04
Citaat van: Perton op 03 oktober 2014 - 02:59:38
Haha Jezus. Stevens rijdt dus niet omdat bepaalde documenten vanuit Duitsland niet op tijd in Japan waren. Want daar was een poststaking ofzo.
:o


Wat is er gebeurd met "Deutsche Grundlichkeit"? Gekke wereld tegenwoordig... ::)
Tja, zo'n staking doe je weinig aan.

0634

Citaat van: Tuesday op 03 oktober 2014 - 18:12:49
Citaat van: NielsD op 03 oktober 2014 - 17:52:57
Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 21:42:29
Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 21:30:51
Nee, ik bedoelde meer in vergelijking met Brazilië 2008, omdat jij zei dat Japan vaak beslissend kan zijn in de kampioenschappen. Brazilië 2008 refereerde ik naar. Dus Glock zou Hamilton wel weer eens goed kunnen helpen in dat opzicht.

Het was een heel slecht grapje van me.
oh op zo n manier. Nou, volgens mij heeft Glock meer Massa geholpen destijds.

Omdat?
uiteindelijk heeft hij niemand geholpen, maar met zijn gok hielp hij wel bijna Massa nog aan de titel. Maar puur qua beeldvorming heeft Glock Massa meer geholpen als Hamilton.

Qua beeldvorming juist niet. Het was juist de gok van Glock die Lewis uiteindelijk aan de titel hielp, zo is het beeld ontstaan. Mensen deden ook nog een beetje alsof Glock het misschien wel express had gedaan, hij kreeg als ik het me goed herinner zelfs dreigbrieven van Massa aanhangers. Puur qua beeldvorming hielp Glock Hamilton, niet Massa. Mensen vergeten overigens dat de gok van Glock goed uitpakte, want uiteindelijk heeft het hem gewoon een paar punten extra opgeleverd, ondanks het slippertje.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 03 oktober 2014 - 22:58:52
Citaat van: Tuesday op 03 oktober 2014 - 18:12:49
Citaat van: NielsD op 03 oktober 2014 - 17:52:57
Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 21:42:29
Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 21:30:51
Nee, ik bedoelde meer in vergelijking met Brazilië 2008, omdat jij zei dat Japan vaak beslissend kan zijn in de kampioenschappen. Brazilië 2008 refereerde ik naar. Dus Glock zou Hamilton wel weer eens goed kunnen helpen in dat opzicht.

Het was een heel slecht grapje van me.
oh op zo n manier. Nou, volgens mij heeft Glock meer Massa geholpen destijds.

Omdat?
uiteindelijk heeft hij niemand geholpen, maar met zijn gok hielp hij wel bijna Massa nog aan de titel. Maar puur qua beeldvorming heeft Glock Massa meer geholpen als Hamilton.

Qua beeldvorming juist niet. Het was juist de gok van Glock die Lewis uiteindelijk aan de titel hielp, zo is het beeld ontstaan. Mensen deden ook nog een beetje alsof Glock het misschien wel express had gedaan, hij kreeg als ik het me goed herinner zelfs dreigbrieven van Massa aanhangers. Puur qua beeldvorming hielp Glock Hamilton, niet Massa. Mensen vergeten overigens dat de gok van Glock goed uitpakte, want uiteindelijk heeft het hem gewoon een paar punten extra opgeleverd, ondanks het slippertje.
dat bedoel ik dus. Dr zijn nog steeds mensen die denken dat Hamilton de titel aan Glock te danken heeft. En da s niet terecht. Vandaar dat ik zeg dat die beeldvorming in het nadeel van Hamilton en in het voordeel van Massa werkt ;)
Ik weet trouwens niet exact waar Glock reed voordat iedereen de pits inging, iig achter Hamilton. Of hij met zn gok uiteindelijk posities gewonnen heeft weet ik niet.

0634

Ja. Eén plekje. Hij lag zevende toen iedereen ging pitten, klom naar plek vier, maar werd ingehaald door Vettel en Hamilton en eindigde dus als zesde. Eén plek gewonnen dus met die gok.

FolkertE

Even een ander vraagje: hoe zit het nu met de tyfoon en het uitstellen of vervroegen van de race? Want als hij vroeger word gereden ga ik hem denk ik niet live kijken. Sterker nog, ik denk dat ik hem anders pas volgende week kan kijken.

Perton

Hoe het zit is dat als de tyfoon langskomt en het vroeg donker wordt in Suzuka, ze de race gaan vervroegen. Maar ik vermoed dat ze dat op tijd bekendmaken en niet een uur voor de race tegen de coureurs zullen zeggen: 'oja we gaan zo starten'.

0634

Wel klasse van Rosberg. Hij had het nodig om gewoon weer eens sneller te zijn dan Hamilton in een probleemvrije sessie voor beiden.