Round 15: Japanese Grand Prix, Suzuka Circuit, Suzuka

Gestart door Maikel0230, 29 september 2014 - 23:51:47

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Daar hebben we nu wel een verdwaalde nachtrace van IndyCar voor.

Gaat snel overigens dit jaar, nu alweer naar Japan. Heb er wel zin in.

SDG

Citaat van: Perton op 30 september 2014 - 20:11:53
Het was altijd wel iets om echt naar uit te kijken vond ik. Op zaterdag inkopen doen voor een mooi nachtje Australiƫ bijvoorbeeld.

Of op zondagmorgen om vier uur rechtstreeks van de kroeg komen om voor de tv te kruipen en vervolgens twee uur krampachtig wakker proberen blijven tot de finish.

'Welterusten', zei iedereen aan de toog. Je moest dan die gezichten eens zien toen ik doodleuk antwoordde dat ik eerst nog Formule 1 ging kijken voor het slapengaan...

FolkertE

Citaat van: SDG op 30 september 2014 - 22:09:58
Citaat van: Perton op 30 september 2014 - 20:11:53
Het was altijd wel iets om echt naar uit te kijken vond ik. Op zaterdag inkopen doen voor een mooi nachtje Australiƫ bijvoorbeeld.

Of op zondagmorgen om vier uur rechtstreeks van de kroeg komen om voor de tv te kruipen en vervolgens twee uur krampachtig wakker proberen blijven tot de finish.

'Welterusten', zei iedereen aan de toog. Je moest dan die gezichten eens zien toen ik doodleuk antwoordde dat ik eerst nog Formule 1 ging kijken voor het slapengaan...
Dat heb ik slechts nog maar een paar jaar kunnen mee maken. Van 2003/4 tot 2009 geloof ik, want toen begon het al te vervroegen.

NielsD

Prachtige tijden waren dat. Kwam mijn oom bij ons slapen om 's nachts de eerste race te gaan kijken. Wat dat betreft vind ik het jammer dat het niet meer in de nacht is. Zoveel problemen had ik er niet mee om op te staan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Het had inderdaad wel iets om er 's nachts voor op te staan of op te blijven. Maar vroeger maakte het ook echt niet uit op welk moment de race gereden werd, ik zat live voor de buis. Tegenwoordig neem ik steeds meer op. Met een vriendin en kleine kinderen is zondagmiddag 14:00 uur eigenlijk het meest ongelukkige tijdstip om voor de buis te zitten.

Franky R.

Citaat van: SDG op 30 september 2014 - 22:09:58

Of op zondagmorgen om vier uur rechtstreeks van de kroeg komen om voor de tv te kruipen en vervolgens twee uur krampachtig wakker proberen blijven tot de finish.

'Welterusten', zei iedereen aan de toog. Je moest dan die gezichten eens zien toen ik doodleuk antwoordde dat ik eerst nog Formule 1 ging kijken voor het slapengaan...


Those were the days, SDG!
Had in die tijd ooit zoveel gezopen, dat ik zelfs verbaast reageerde toen er die zondagochtend een F1-race op TV was...En ik bleef nog wakker ook... ;D

Maikel0230

Lees net dat er weer een Typhoon in de buurt hangt, weersvoorspellingen duiden op een regenachtige vrijdag, droge vrijdag en ..... een regenachtige race!

....maar daarom zijn het ook voorspellingen natturlijk, om later helemaal verkeerd te zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Vieze baas

Citaat van: Maikel0230 op 02 oktober 2014 - 00:10:44
Lees net dat er weer een Typhoon in de buurt hangt, weersvoorspellingen duiden op een regenachtige vrijdag, droge vrijdag en ..... een regenachtige race!

....maar daarom zijn het ook voorspellingen natturlijk, om later helemaal verkeerd te zijn.

kan niet wachten op de volgende echte regenrace. Kan me niet herinneren wanneer de laatste echte regenrace was (Canada toen Button won??). (Tel Hongarije niet als regenrace)

0634

Will Stevens rijdt FP1 voor Marussia. Is dat wat?

Figge


Perton

Gewoon een degelijke coureur, die vorig jaar nog een flinke outsider voor de FR3.5-titel was. En, gek genoeg, net als Rossi voormalig Caterham-coureur... Stevens is niet iemand waarvan ik zeg: Nou, die verdient een stoeltje in de Formule 1, maar hij is in mijn ogen wel stukken indrukwekkender dan Chilton en Ericsson ooit zijn geweest, ondanks dat die laatste nog een nietszeggende titel heeft gehaald.

Nu heb ik een hekel aan het zeggen van: "X zegt meer over jou dan over Y", maar nu doe ik het toch, Figge. :D Dat jij hem niet kent, maakt hem niet per se een belabberde coureur. Stevens is qua palmares in 'de klasse onder de Formule 1' zeker niet minder dan een Buemi, en die heeft ook een mooie STR-periode gehad.


Tuesday

Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 12:58:34
Gewoon een degelijke coureur, die vorig jaar nog een flinke outsider voor de FR3.5-titel was. En, gek genoeg, net als Rossi voormalig Caterham-coureur... Stevens is niet iemand waarvan ik zeg: Nou, die verdient een stoeltje in de Formule 1, maar hij is in mijn ogen wel stukken indrukwekkender dan Chilton en Ericsson ooit zijn geweest, ondanks dat die laatste nog een nietszeggende titel heeft gehaald.

Nu heb ik een hekel aan het zeggen van: "X zegt meer over jou dan over Y", maar nu doe ik het toch, Figge. :D Dat jij hem niet kent, maakt hem niet per se een belabberde coureur. Stevens is qua palmares in 'de klasse onder de Formule 1' zeker niet minder dan een Buemi, en die heeft ook een mooie STR-periode gehad.
Buemi zat op zn 19e al in de F1, lekkere vergelijking ;)

Figge

Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 12:58:34
Gewoon een degelijke coureur, die vorig jaar nog een flinke outsider voor de FR3.5-titel was. En, gek genoeg, net als Rossi voormalig Caterham-coureur... Stevens is niet iemand waarvan ik zeg: Nou, die verdient een stoeltje in de Formule 1, maar hij is in mijn ogen wel stukken indrukwekkender dan Chilton en Ericsson ooit zijn geweest, ondanks dat die laatste nog een nietszeggende titel heeft gehaald.

Nu heb ik een hekel aan het zeggen van: "X zegt meer over jou dan over Y", maar nu doe ik het toch, Figge. :D Dat jij hem niet kent, maakt hem niet per se een belabberde coureur. Stevens is qua palmares in 'de klasse onder de Formule 1' zeker niet minder dan een Buemi, en die heeft ook een mooie STR-periode gehad.



Wat wil je hiermee zeggen Perton? :D


Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 02 oktober 2014 - 13:23:23
Citaat van: Perton op 02 oktober 2014 - 12:58:34
Gewoon een degelijke coureur, die vorig jaar nog een flinke outsider voor de FR3.5-titel was. En, gek genoeg, net als Rossi voormalig Caterham-coureur... Stevens is niet iemand waarvan ik zeg: Nou, die verdient een stoeltje in de Formule 1, maar hij is in mijn ogen wel stukken indrukwekkender dan Chilton en Ericsson ooit zijn geweest, ondanks dat die laatste nog een nietszeggende titel heeft gehaald.

Nu heb ik een hekel aan het zeggen van: "X zegt meer over jou dan over Y", maar nu doe ik het toch, Figge. :D Dat jij hem niet kent, maakt hem niet per se een belabberde coureur. Stevens is qua palmares in 'de klasse onder de Formule 1' zeker niet minder dan een Buemi, en die heeft ook een mooie STR-periode gehad.
Buemi zat op zn 19e al in de F1, lekkere vergelijking ;)
Dat de een wel een kans krijgt en de ander niet in de F1 maakt de vergelijking niet meteen minder zinvol.