Singapore man van de race?

Gestart door Sabai, 21 september 2014 - 18:22:39

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Vergne
Vettel
Rosberg
Lewis  Hamilton
Alonso
niemand
iemand anders namelijk. .....

Pancake Shield

Hamilton stak er met kop en schouders boven uit. Niemand kon hem bedreigen vandaag.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 21:04:32
Citaat van: Fietser op 21 september 2014 - 20:53:14
Waarom staat er eigenlijk 'Lewis'? Ik ken hem niet persoonlijk dus stem ik op Hamilton. Die deed wat iedereen van hem verwachtte, wat verdraaid lastig kan zijn.
Ook gaaf vond ik Massa. Die was in de kwalificatie al goed bezig, maar reed tijdens de race strak en foutloos naar P5, helaas zag niemand 'm rijden. Da's pas echt knap. (Waarmee ik maar wil duiden hoe beelden, of het gebrek eraan, meningen kunnen beïnvloeden.)

Ik ken hem wel persoonlijk  :P


Valt wel op dat de overige coureurs wel bij achternaam worden genoemd door jou....gewoon een constatering.

0634

Ik zeg ook vaak Lewis. Omdat dat sneller typt dan Hamilton. Ik zeg ook vaak JB ipv Button of Seb ipv Vettel. Maakt het allemaal uit dan? Men weet toch wie we bedoelen?

Sabai

Citaat van: Franky R. op 21 september 2014 - 21:14:37
Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 21:04:32
Citaat van: Fietser op 21 september 2014 - 20:53:14
Waarom staat er eigenlijk 'Lewis'? Ik ken hem niet persoonlijk dus stem ik op Hamilton. Die deed wat iedereen van hem verwachtte, wat verdraaid lastig kan zijn.
Ook gaaf vond ik Massa. Die was in de kwalificatie al goed bezig, maar reed tijdens de race strak en foutloos naar P5, helaas zag niemand 'm rijden. Da's pas echt knap. (Waarmee ik maar wil duiden hoe beelden, of het gebrek eraan, meningen kunnen beïnvloeden.)

Ik ken hem wel persoonlijk  :P




Valt wel op dat de overige coureurs wel bij achternaam worden genoemd door jou....gewoon een constatering.

Het is niet eens bewust gedaan van me ik noem hem eigenlijk altijd Lewis. Heb geen specifieke reden ervoor.

Wings

Citaat van: Fietser op 21 september 2014 - 20:53:14
Waarom staat er eigenlijk 'Lewis'? Ik ken hem niet persoonlijk dus stem ik op Hamilton.

Omdat 'Lewis' zijn voornaam is en mensen het prettig vinden met hun voornaam genoemd te worden. Zo heb ik er een gruwelijk hekel aan als mensen mij roepen door 'Jansen' te brullen:

1. Ik heet geen Jansen.
2. Ik heb een voornaam.

O en ik stem op Vettel. Niet omdat het bijzonder was maar omdat ik Vettel wel een dagsucces gun en het de favoriet is van Sabai. Af en toe moet je je medeforummer een plezier doen. Overigens heeft Hamilton mij het minst vermaakt: door hem wat er geen (schijn)spanning om de zege.

Perton

Nee, omdat Rosberg niet capabel genoeg is zijn stuurtje te monteren was er geen (schijn)spanning. Niet Lewis Carl de schuld geven, Willem Ings. ;)

Wings

Kort samengevat is Mercedes dus debet. Of ja, met een toefje fantasie. Maar laten we hem daarop vastzetten. ;D

0634

Mercedes heeft het juist nog een beetje spannend gemaakt, door hun derde wagen vooruit te sturen. Na de SC was er iig nog wat schijnspanning.

Maikel0230



:-X

Voor iemand die zijn zitje kwijt is voor volgend jaar kan dit wel tellen, meer van dat Jean-Eric!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Toch verbaasd dat mensen het schijnspanning noemen. Ik vond het wel gewoon echt spannend. Niet dat ik op het puntje van mn stoel zat, maar juist door de verschillende tactieken en de dreiging van een SC. Mercedes was ook echt geen 1,5 seconde sneller als de rest (kijk maar naar de kwalificatie), Hamilton stond op een band die 2 seconden per ronde sneller was, maar hij moest wel ff een gat trekken van 20-25 seconden. Uiteindelijk leek het allemaal misschien wel makkelijk maar ik denk juist dat je daar het woordje schijn voor moet zetten.

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2014 - 23:12:38
:-X

Voor iemand die zijn zitje kwijt is voor volgend jaar kan dit wel tellen, meer van dat Jean-Eric!
blijkbaar kunnen ze bij STR wat beters krijgen ;) zou wel mooi zijn als JEV ergens anders terecht kan, maar dat gaat erg lastig worden ben ik bang. Hij schijnt geen eens een manager te hebben. Ik vrees een aftocht a la Di Resta, zeker goed genoeg voor de subtop/middenmoot, maar om meerdere redenen toch niet interessant genoeg.

Gerard

Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 19:27:52
Helaas kan ik m'n stem niet wijzigen, maar nadat ik dit http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/316536/magnussen-ondergaat-behandeling-voor-brandwonden/ gelezen heb, ga ik toch voor Magnussen. Held :-*

In dat geval Kootje, stem ik voor jou en mijzelf op Kevin :)

Fietser

Citaat van: Tuesday op 22 september 2014 - 07:47:16
Toch verbaasd dat mensen het schijnspanning noemen. Ik vond het wel gewoon echt spannend. Niet dat ik op het puntje van mn stoel zat, maar juist door de verschillende tactieken en de dreiging van een SC. Mercedes was ook echt geen 1,5 seconde sneller als de rest (kijk maar naar de kwalificatie), Hamilton stond op een band die 2 seconden per ronde sneller was, maar hij moest wel ff een gat trekken van 20-25 seconden. Uiteindelijk leek het allemaal misschien wel makkelijk maar ik denk juist dat je daar het woordje schijn voor moet zetten.

Geheel mee eens, het was echt spannend.

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 22 september 2014 - 07:55:03
Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2014 - 23:12:38
:-X

Voor iemand die zijn zitje kwijt is voor volgend jaar kan dit wel tellen, meer van dat Jean-Eric!
blijkbaar kunnen ze bij STR wat beters krijgen ;) zou wel mooi zijn als JEV ergens anders terecht kan, maar dat gaat erg lastig worden ben ik bang. Hij schijnt geen eens een manager te hebben. Ik vrees een aftocht a la Di Resta, zeker goed genoeg voor de subtop/middenmoot, maar om meerdere redenen toch niet interessant genoeg.


Ik denk dat dat komt omdat mensen hem altijd zullen vergelijken met Ricciardo. Plus dat rookie Kvyat prima overeind bleef vanaf de start van het seizoen.
Dat Vergne nu top presteert zullen sommigen 'downplayen' als, 'ja, nu moet hij wel want hij is op zoek naar een stoeltje'...


Een beetje als Jarno Trulli. Die ging ook pas hard rijden als zijn contract ten einde liep... ::)

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 11:15:43
Citaat van: Tuesday op 22 september 2014 - 07:55:03
Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2014 - 23:12:38
:-X

Voor iemand die zijn zitje kwijt is voor volgend jaar kan dit wel tellen, meer van dat Jean-Eric!
blijkbaar kunnen ze bij STR wat beters krijgen ;) zou wel mooi zijn als JEV ergens anders terecht kan, maar dat gaat erg lastig worden ben ik bang. Hij schijnt geen eens een manager te hebben. Ik vrees een aftocht a la Di Resta, zeker goed genoeg voor de subtop/middenmoot, maar om meerdere redenen toch niet interessant genoeg.


Ik denk dat dat komt omdat mensen hem altijd zullen vergelijken met Ricciardo. Plus dat rookie Kvyat prima overeind bleef vanaf de start van het seizoen.
Dat Vergne nu top presteert zullen sommigen 'downplayen' als, 'ja, nu moet hij wel want hij is op zoek naar een stoeltje'...


Een beetje als Jarno Trulli. Die ging ook pas hard rijden als zijn contract ten einde liep... ::)
dat Ricciardo het nou zo goed doet, lijkt me alleen maar in het voordeel van Vergne spreken. Maar goed, voor een topteam is hij net niet goed genoeg (misschien als 2e coureur) en geld voor een zitje in de middenmoot heeft hij voor zover ik weet niet. Dus het zal lastig worden, er is sowieso weinig plek.