Singapore man van de race?

Gestart door Sabai, 21 september 2014 - 18:22:39

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race?

Vergne
Vettel
Rosberg
Lewis  Hamilton
Alonso
niemand
iemand anders namelijk. .....

Sabai

Roept u maar.

Ik vond niemand erboven uit steken maar als ik dan iemand moet kiezen kies ik voor Vettel mijn favoriete coureur.

Kootje

Vergne    reed ondanks 'n dubbele tijdstraf 'n knappe inhaalrace en wordt nog knap 6e   hulde

0634

Perez mag er bij. Ondanks de ellende heel goed gereden.

Tuesday

Hamilton. Vergne was misschien spectaculair, maar ook 2x een tijdstraf vanwege inhalen buiten de baan. Vooral de eerste keer, bij zn teamgenoot die m geen strobreed in de weg legde, was oliedom.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 18:39:08
Perez mag er bij. Ondanks de ellende heel goed gereden.

:o Verrassend. Na je comment in het cijfer vd race topic was ik ervan overtuigd dat je Vergne zou stemmen. ???


Perton

Hamilton, gewoon lekker gat gereden. Zal uiteraard aan de auto hebben gelegen, maar het moet dan nog wel even gebeuren. Ook eindelijk een sterke race voor Vettel, dus die een eervolle vermelding. Of eindelijk.. hij heeft er wel meer gehad, maar nu ook met een duidelijk eindresultaat.

Kootje

Helaas kan ik m'n stem niet wijzigen, maar nadat ik dit http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/316536/magnussen-ondergaat-behandeling-voor-brandwonden/ gelezen heb, ga ik toch voor Magnussen. Held :-*

Perton


0634

Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 18:44:15
Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 18:39:08
Perez mag er bij. Ondanks de ellende heel goed gereden.

:o Verrassend. Na je comment in het cijfer vd race topic was ik ervan overtuigd dat je Vergne zou stemmen. ???

Doe ik ook. Alleen viel het me op dat Perez er niet bij staat, terwijl ik hem prima vond rijden. En ondanks de botsing ook nog voor Hulk eindigde (al weet ik niet precies of die ook ergens een probleem heeft gekend). Perez lijkt me iig goed genoeg voor op zijn minst een nominatie toch?

Edit: ik weet niet op basis waarvan Rosberg een nominatie kreeg? Voor goede verliezer? Voor mooiste pechbeurt? ;)

Sabai

Voor mooiste pech beurt natuurlijk  ;) en daarmee het kampioenschap weer spannender gemaakt heeft.

Kootje

@Jeroen,

Ah ... dan begreep ik 'm verkeerd, maar idd ... Perez reed ook sterk.

Fietser

Waarom staat er eigenlijk 'Lewis'? Ik ken hem niet persoonlijk dus stem ik op Hamilton. Die deed wat iedereen van hem verwachtte, wat verdraaid lastig kan zijn.
Ook gaaf vond ik Massa. Die was in de kwalificatie al goed bezig, maar reed tijdens de race strak en foutloos naar P5, helaas zag niemand 'm rijden. Da's pas echt knap. (Waarmee ik maar wil duiden hoe beelden, of het gebrek eraan, meningen kunnen beïnvloeden.)

Franky R.

Citaat van: Fietser op 21 september 2014 - 20:53:14
Waarom staat er eigenlijk 'Lewis'? Ik ken hem niet persoonlijk dus stem ik op Hamilton. Die deed wat iedereen van hem verwachtte, wat verdraaid lastig kan zijn.
Ook gaaf vond ik Massa. Die was in de kwalificatie al goed bezig, maar reed tijdens de race strak en foutloos naar P5, helaas zag niemand 'm rijden. Da's pas echt knap. (Waarmee ik maar wil duiden hoe beelden, of het gebrek eraan, meningen kunnen beïnvloeden.)


Die vraag moet je dus aan Sabai stellen...Ik stem op niemand. Ja, ik ben fan van Hamilton, maar hij had ook een auto die minimaal 1.5 sec. sneller was dan de rest. Een Rosberg in zijn nek had het nog interessant kunnen maken.

Sabai

Citaat van: Fietser op 21 september 2014 - 20:53:14
Waarom staat er eigenlijk 'Lewis'? Ik ken hem niet persoonlijk dus stem ik op Hamilton. Die deed wat iedereen van hem verwachtte, wat verdraaid lastig kan zijn.
Ook gaaf vond ik Massa. Die was in de kwalificatie al goed bezig, maar reed tijdens de race strak en foutloos naar P5, helaas zag niemand 'm rijden. Da's pas echt knap. (Waarmee ik maar wil duiden hoe beelden, of het gebrek eraan, meningen kunnen beïnvloeden.)

Ik ken hem wel persoonlijk  :P

Arthur

Ik heb ook niemand gestemd. Er waren er die beter waren dan anderen maar echt een man van de race kan ik niet benoemen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel