Singapore: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 21 september 2014 - 16:07:29

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
1 (5.6%)
6
2 (11.1%)
5
5 (27.8%)
4
0 (0%)
3
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

Franky R.

Citaat van: Perton op 22 september 2014 - 15:31:45
Ik ken ook wel verhalen van brandwonden, dus zo onrealistisch vond ik de verhalen over Magnussen eigenlijk niet eens. Ligt er natuurlijk ook aan wanneer de problemen beginnen. Als het 3 ronden voor het einde is... da's nog minder dan een saunasessie, dat hou je nog wel vol. Comfortabel zal het niet zijn, maar ook niet godsonmogelijk.


Ik heb even rond gekeken en zelfs Autosport.com heeft het op haar website hetzelfde verhaal. Een ontkenning van McLaren is nergens te lezen. Anders moet Breaktest maar een link geven...

Perton

Volgens mij beweerde Breaktest ook nergens dat McLaren het heeft ontkend, maar Magnussen zelf, en dat klopt gewoon.

Kevin Magnussen @KevinMagnussen  ·  23 uur
BTW some newspapers say I had burns and had medical treatment for it. That's a bit exaggerated, I was just hot and sweaty! :) #notdead

Ik zie overigens dat het verhaal waar ik mee in mijn hoofd zat, namelijk van Webber, niet helemaal klopte. Ik dacht dat hij destijds de race uitreed, maar hij gaf juist op omdat ie zich had verbrand.

0634

Citaat van: Fietser op 22 september 2014 - 09:35:21
Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 21:00:34
Want? Wordt de race daar beter van dan?Volgens mij niet en dat is dus wat ik tegen heb op nachtraces, want het slaat nergens op. Er is nog nooit een race beter geworden van zonlicht of kunstlicht.

Ik weet niet of dit een reactie is op mijn berichtje, want dat stond er vlak boven. Maar ik prefereer daglicht altijd boven kunstlicht. Op de race an sich heeft het geen invloed, maar op het visuele schouwspel (voor wie daar gevoelig is) zeker wel. Neem de McLarens, die leken nu bijkans donkergrijs of zelfs zwart. Dat zijn de kleuren van iedere suffe vierwieler in iedere straat waar ook ter wereld. (Ik hoop dat ik nu niemand beledig.) Laat de F1 s.v.p een beetje mooi of bijzonder blijven. En dat is m.i. bij daglicht.
En aan McLaren: please, ga terug naar het oranje-geel dat jullie eens sierde.

Het was als aanvulling op jouw post, als in: ik ben het met je eens. :)

Breaktest

Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 15:36:27
Citaat van: Perton op 22 september 2014 - 15:31:45
Ik ken ook wel verhalen van brandwonden, dus zo onrealistisch vond ik de verhalen over Magnussen eigenlijk niet eens. Ligt er natuurlijk ook aan wanneer de problemen beginnen. Als het 3 ronden voor het einde is... da's nog minder dan een saunasessie, dat hou je nog wel vol. Comfortabel zal het niet zijn, maar ook niet godsonmogelijk.


Ik heb even rond gekeken en zelfs Autosport.com heeft het op haar website hetzelfde verhaal. Een ontkenning van McLaren is nergens te lezen. Anders moet Breaktest maar een link geven...
at your service
http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/magnussen-ik-heb-geen-brandwonden/

Breaktest

#64
Citaat van: Perton op 22 september 2014 - 15:31:45
Ik ken ook wel verhalen van brandwonden, dus zo onrealistisch vond ik de verhalen over Magnussen eigenlijk niet eens. Ligt er natuurlijk ook aan wanneer de problemen beginnen. Als het 3 ronden voor het einde is... da's nog minder dan een saunasessie, dat hou je nog wel vol. Comfortabel zal het niet zijn, maar ook niet godsonmogelijk.
Nee niet onmogelijk, zoals ook Franky R zegt. Maar ik vind het uitermate onwaarschijnlijk voor de voor huidige patatgeneratie. Voor sprekende voorbeelden moeten we terug naar mannen met speknekken en eelt op hun klauwen.

Wings

Citaat van: Fietser op 21 september 2014 - 20:37:34
Ik zag een prima race met veel gevechten.

Je mag best een mening hebben waarmee je voortdurend tegen de stroom van kritieken zwemt en van mijn part benoem je deze race tot de mooiste ooit maar als je beweert dat er veel gevechten zijn vraag ik mij serieus af naar welke race je gekeken hebt en hoe serieus wij je mening moeten nemen. Lijkt meer op een aanhoudend protest dan op een objectief oordeel.

0634

Als je in de buurt van elkaar rijden 'een gevecht' noemt, dan waren er veel gevechten ;).

Wings


SDG

Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 15:26:34
Nou, ik weet nog dat een Nigel Mansell ooit eens met brandwonden doorreed...maar dat dan ook de Nigel Mansell die met een gebroken middenvoetsbeentje de GP op Adelaide uitreed... ::)


;D ;D ;D


Maar serieus, er zijn mij wel verhalen bekend van coureurs die doorreden met een vervelend euvel aan hun lijf.

Dat was in de Oostenrijkse GP van 1980. Zijn debuutrace. Ergens wel logisch dat hij de pijn verbeet dus, en al zeker in de wetenschap dat zijn baas Colin Chapman heette.  ;)

0634

Citaat van: Wings op 22 september 2014 - 19:01:43
Euhm...oké. ;)
Niet dat ik dat vind hoor. Maar ik lees ook dat mensen het spannend vonden en dat mensen het leuk vonden om te zien hoe de tactieken in elkaar staken. Dat is leuk voor die mensen, maar persoonlijk vind ik daar geen bal aan. Tactiek kan best leuk zijn, maar dan wel als het additioneel is aan een leuke race. Tactiek alleen is nooit genoeg om een race te dragen in mijn ogen. Maar goed, ieder zijn mening daarover natuurlijk.

robbert


Franky R.

Citaat van: Breaktest op 22 september 2014 - 18:34:56
Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 15:36:27
Citaat van: Perton op 22 september 2014 - 15:31:45
Ik ken ook wel verhalen van brandwonden, dus zo onrealistisch vond ik de verhalen over Magnussen eigenlijk niet eens. Ligt er natuurlijk ook aan wanneer de problemen beginnen. Als het 3 ronden voor het einde is... da's nog minder dan een saunasessie, dat hou je nog wel vol. Comfortabel zal het niet zijn, maar ook niet godsonmogelijk.


Ik heb even rond gekeken en zelfs Autosport.com heeft het op haar website hetzelfde verhaal. Een ontkenning van McLaren is nergens te lezen. Anders moet Breaktest maar een link geven...
at your service
http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/magnussen-ik-heb-geen-brandwonden/


Merci!


Maikel0230

Waar komen dan die vreemde berichten vanaf vraag ik mij dan af....

Heb tijdens de race gezien dat hij tijdens de SC zijn handen in de lucht stak voor wat frisse lucht op te vangen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 22 september 2014 - 20:03:12
Waar komen dan die vreemde berichten vanaf vraag ik mij dan af....

Heb tijdens de race gezien dat hij tijdens de SC zijn handen in de lucht stak voor wat frisse lucht op te vangen.


Ja, dat zag ik ook...stuur te heet of zo, dacht ik toen!

0634

Hij geeft toch ook aan dat hij het hot and sweaty had in zijn tweet? Dus hij deed het wel degelijk om af te koelen, maar het was ook weer niet zo dat hij verbrandde. De waarheid lag in het midden dus ;).