Singapore: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 21 september 2014 - 16:07:29

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
1 (5.6%)
6
2 (11.1%)
5
5 (27.8%)
4
0 (0%)
3
10 (55.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

Tuesday

Citaat van: robbert op 21 september 2014 - 23:53:32
Citaat van: Jehoentelaar op 21 september 2014 - 23:05:59
Jeroen zegt toch ook niet dat hij dat niet mag? Jeetje.

jeetje.... ik wil gewoon zeggen dat ik e manier waarop raar vind é.
heb je groot gelijk in hoor. Vind het ook een wat vreemde manier van vragen stellen. Het was wel iets meer dan dat.

Fietser

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 21:00:34
Want? Wordt de race daar beter van dan?Volgens mij niet en dat is dus wat ik tegen heb op nachtraces, want het slaat nergens op. Er is nog nooit een race beter geworden van zonlicht of kunstlicht.

Ik weet niet of dit een reactie is op mijn berichtje, want dat stond er vlak boven. Maar ik prefereer daglicht altijd boven kunstlicht. Op de race an sich heeft het geen invloed, maar op het visuele schouwspel (voor wie daar gevoelig is) zeker wel. Neem de McLarens, die leken nu bijkans donkergrijs of zelfs zwart. Dat zijn de kleuren van iedere suffe vierwieler in iedere straat waar ook ter wereld. (Ik hoop dat ik nu niemand beledig.) Laat de F1 s.v.p een beetje mooi of bijzonder blijven. En dat is m.i. bij daglicht.
En aan McLaren: please, ga terug naar het oranje-geel dat jullie eens sierde.

Matthijs

Citaat van: Fietser op 22 september 2014 - 09:35:21Neem de McLarens, die leken nu bijkans donkergrijs of zelfs zwart. Dat zijn de kleuren van iedere suffe vierwieler in iedere straat waar ook ter wereld. (Ik hoop dat ik nu niemand beledig.)
Mijn auto is antraciet, niet donkergrijs. En nu wil ik een ban van jou want je beledigt me.

;)

SDG

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 22:10:08
Dat is prima. Maar het is mijn mening. Ik vind het flauwekul. Als we zonnodig alle gebieden van de wereld af moeten reizen - wat ik op zich trouwens prima vind - dan gewoon overdag. Gaan wij Europeanen gewoon wat vroeger op. Dat vind ik namelijk altijd heerlijk, midden in de nacht een GP.

En als de reden is 'in Europa zitten de meeste fans', tja, dan moet je de races niet uit Europa weghalen, want dan ga je dus van je fans weg.

En hé, ieder mag daar anders over denken, er zullen vast mensen zijn die de Singaporese skyline bij nacht prachtig vinden, maar ik persoonlijk vind dat niks. Althans, niet als ik gewoon een autorace wil kijken. Maar nogmaals, dat is puur mijn mening.

Dat idee van een race bij kunstlicht was ook een leuke gimmick toen Singapore nog de enige in zijn soort was. Ondertussen hebben we er echter ook al Abu Dhabi en Bahrein bijgekregen, waardoor het nieuwtje er ook wel wat af is.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 22 september 2014 - 10:40:40
Citaat van: Fietser op 22 september 2014 - 09:35:21Neem de McLarens, die leken nu bijkans donkergrijs of zelfs zwart. Dat zijn de kleuren van iedere suffe vierwieler in iedere straat waar ook ter wereld. (Ik hoop dat ik nu niemand beledig.)
Mijn auto is antraciet, niet donkergrijs. En nu wil ik een ban van jou want je beledigt me.

;)
ach, Fietser is gewoon jaloers, hij heeft geen auto, alleen een fiets ;)

Fietser

#50
Citaat van: Tuesday op 22 september 2014 - 10:51:15
Citaat van: Matthijs op 22 september 2014 - 10:40:40
Citaat van: Fietser op 22 september 2014 - 09:35:21Neem de McLarens, die leken nu bijkans donkergrijs of zelfs zwart. Dat zijn de kleuren van iedere suffe vierwieler in iedere straat waar ook ter wereld. (Ik hoop dat ik nu niemand beledig.)
Mijn auto is antraciet, niet donkergrijs. En nu wil ik een ban van jou want je beledigt me.

;)
ach, Fietser is gewoon jaloers, hij heeft geen auto, alleen een fiets ;)

Ik heb zelfs 3 fietsen: een grijze (een barrel voor bij het station), een donkerblauwe (voor in de stad) en een witte (voor toertochten). En jawel, ik bezit ook een vierwieler: een groene, en dat heeft weinig met het milieu te maken.

Tuesday

#51
Citaat van: Fietser op 22 september 2014 - 11:01:57
Citaat van: Tuesday op 22 september 2014 - 10:51:15
Citaat van: Matthijs op 22 september 2014 - 10:40:40
Citaat van: Fietser op 22 september 2014 - 09:35:21Neem de McLarens, die leken nu bijkans donkergrijs of zelfs zwart. Dat zijn de kleuren van iedere suffe vierwieler in iedere straat waar ook ter wereld. (Ik hoop dat ik nu niemand beledig.)
Mijn auto is antraciet, niet donkergrijs. En nu wil ik een ban van jou want je beledigt me.

;)
ach, Fietser is gewoon jaloers, hij heeft geen auto, alleen een fiets ;)

Ik heb zelfs 3 fietsen: een grijze (een barrel voor bij het station), een donkerblauwe (voor in de stad) en een witte (voor toertochten). En jawel, ik bezit ook een vierwieler: een groene, en dat heeft weinig met het milieu te maken.
ha ha, dat zijn bekende aantallen en deels ook kleuren ;) maar goed, nu weten we iig waar jouw nickname vandaan komt ;)

robbert

#52
Citaat van: Jehoentelaar op 22 september 2014 - 00:31:45
Maar je gaat er dan weer op door en... ach, laat maar.

Ja, maar hij doet alsof iedereen hetzelfde moet vinden als hemzelf. En dat snap ik niet....

Perton

Altijd? Volgens mij is het Jehoentelaar zijn eerste en enige post in deze discussie.

robbert

#54
Citaat van: Perton op 22 september 2014 - 11:40:53
Altijd? Volgens mij is het Jehoentelaar zijn eerste en enige post in deze discussie.

euh....

Franky R.

En bij deze laten we het even rusten? Dank!
:)

Breaktest

#56
Race zelf niet bekeken, maar zelfs de samenvatting was allemachtig saai. Na een kwartier uitgezet. Overigens de banaan van de race gaat weer eens naar de sportpers - natuurlijk RaceXpress en F1journaal voorop, alsmede RTL GP enz voor het onzinverhaal over de brandwonden van Magnussen. Ik had al sterk mijn twijfels, want als je dat hebt kun je echt niet doorrrijden, en inmiddels is het ook door Magnussen zelf ontkend. De Telegraaf bakt ze nog bruiner door als een volleerde Spuit 11 een dag later alsnog met het bericht te komen terwijl het elders inmiddels weer werd ontkend.

Hamilton#44

Blij dat Hamilton won en Rosberg uitviel maar voor de rest snel vergeten deze race. Het is een beetje Monaco zonder historie en glamour en dat is niet veel.

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 22 september 2014 - 13:38:52
Race zelf niet bekeken, maar zelfs de samenvatting was allemachtig saai. Na een kwartier uitgezet. Overigens de banaan van de race gaat weer eens naar de sportpers - natuurlijk RaceXpress en F1journaal voorop, alsmede RTL GP enz voor het onzinverhaal over de brandwonden van Magnussen. Ik had al sterk mijn twijfels, want als je dat hebt kun je echt niet doorrrijden, en inmiddels is het ook door Magnussen zelf ontkend. De Telegraaf bakt ze nog bruiner door als een volleerde Spuit 11 een dag later alsnog met het bericht te komen terwijl het elders inmiddels weer werd ontkend.


Nou, ik weet nog dat een Nigel Mansell ooit eens met brandwonden doorreed...maar dat dan ook de Nigel Mansell die met een gebroken middenvoetsbeentje de GP op Adelaide uitreed... ::)


;D ;D ;D


Maar serieus, er zijn mij wel verhalen bekend van coureurs die doorreden met een vervelend euvel aan hun lijf.

Perton

Ik ken ook wel verhalen van brandwonden, dus zo onrealistisch vond ik de verhalen over Magnussen eigenlijk niet eens. Ligt er natuurlijk ook aan wanneer de problemen beginnen. Als het 3 ronden voor het einde is... da's nog minder dan een saunasessie, dat hou je nog wel vol. Comfortabel zal het niet zijn, maar ook niet godsonmogelijk.