Round 14: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 13 september 2014 - 17:41:15

« vorige - volgende »

0634

Wings: Ben ik met je eens, maar daar zeg ik wel bij dat als Alonso Vettel die plek niet zou hebben teruggegeven had ik het wel strafwaardig gevonden.

Kootje

Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 15:10:41
Zelfs dan vind ik het in het kader 'geen onbenullige straffen uitdelen' ook niet strafwaardig. In de starthectiek gebeuren dit soort dingen wel vaker. Bovendien pleiten we collectief voor minder straffen dus laten we ook nu dan zeggen dat shit happens zonder het onder een vergrootglas te ontleden.

Ik vroeg ook niet om 'n straf, ik vroeg erom dat Ricciardo z'n plek terug kreeg. Dat zie ik niet als 'n straf aangezien men dit juist standaard doet na 'n illegale move om 'n straf te ontlopen. ;)

0634

Overigens bedenk ik me nu Mol de uitspraak van Lauda over 'zonder Alonso is Ferrari niks' dodelijk is voor Raikkonen. Maar dit terzijde.

Wings

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 15:13:37
Wings: Ben ik met je eens, maar daar zeg ik wel bij dat als Alonso Vettel die plek niet zou hebben teruggegeven had ik het wel strafwaardig gevonden.

Vettel vond ik discutabel. Ik denk dat hij het wel gered had maar niet 100% zeker. Dus in dat geval had ik pleiten voor een straf kunnen begrijpen maar dat hij voor Ricciardo zou zijn gebeleven zag de teckel van een medeforummer nog. ;)

Pancake Shield

Hoeveel zooi ligt er op die baan, dat ze er nu nog steeds rondrijden met die Safety Car?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sabai

Alonso gaat goede zaken doen straks die rijd hem wel uit.

Perton

Politie onderzoekt het nog, aangezien rommel op straat gooien niet zo gewaardeerd wordt in Singapore. Dus het duurt nog even.

Wings

Overigens, Alonso is als enige binnen geweest en staat op hard...? Hamilton als enige op softs dus moet nog naar binnen?

Sabai

Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 15:20:26
Overigens, Alonso is als enige binnen geweest en staat op hard...? Hamilton als enige op softs dus moet nog naar binnen?
yup

Kootje

Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 15:17:33
Vettel vond ik discutabel. Ik denk dat hij het wel gered had maar niet 100% zeker. Dus in dat geval had ik pleiten voor een straf kunnen begrijpen maar dat hij voor Ricciardo zou zijn gebeleven zag de teckel van een medeforummer nog. ;)

Dat je Vettel discutabel vind bevestigd voor mij dat je beter niet op die teckel kan vertrouwen. ;) :P :D ;D


Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 15:20:26
Overigens, Alonso is als enige binnen geweest en staat op hard...? Hamilton als enige op softs dus moet nog naar binnen?

Yup.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 15:18:04
Alonso gaat goede zaken doen straks die rijd hem wel uit.
dat wordt lastig denk ik. Maar hij kan iig een stuk langer door als Hamilton, als er dan nog een SC komt (en die kans is best aanwezig), kan Alonso m ook zo maar winnen.

Wings

@Kootje: is naar mijn inschatting een Amsterdamse teckel dus voor de verandering ben ik het met je eens. ;)

Kootje

Citaat van: Wings op 21 september 2014 - 15:23:10
@Kootje: is naar mijn inschatting een Amsterdamse teckel dus voor de verandering ben ik het met je eens. ;)

;D

0634

Met dit tempo is Lewis 10 minuten eerder klaar dan de rest.

Sabai

Citaat van: Tuesday op 21 september 2014 - 15:22:41
Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 15:18:04
Alonso gaat goede zaken doen straks die rijd hem wel uit.
dat wordt lastig denk ik. Maar hij kan iig een stuk langer door als Hamilton, als er dan nog een SC komt (en die kans is best aanwezig), kan Alonso m ook zo maar winnen.

Ik hoop het.